search
menu

هتل Biancho Hotel Pera- Special Category Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Biancho Hotel Pera- Special Category Istanbul
امکانات عمومی هتل بیانچو پرا استانبول
امکانات تفریحی هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل بیانچو پرا استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Biancho Hotel Pera- Special Category Istanbul


هتل بیانچو پرا استانبول هتلی چهار ستاره در استانبول ترکیه واقع شده است و حدودا ۴۵ دقیقه تا مرکز شهر فاصله دارد، اما با این حال به ایستگاه مترو نزدیک است که از این طریق به تمامی قسمت های شهر دسترسی آسانی خواهید داشت. هتل بیانچو پرا استانبول در منطقه بی اوغلو در سال ۲۰۱۵ تاسیس گشته است و از نظر موقعیت مکانی بسیار عالی بوده و برای علاقه مندان به خرید و پیاده روی انتخابی عالی است. بهتر است بگوییم که این هتل برای سفرهای تفریحی و کاری در استانبول مناسب است. فرودگاه آتاتورک در ۵ کیلومتری هتل The Biancho Pera Istanbul قرار دارد، بنابراین با تهیه بلیط هواپیما خودتان را برای سفری رویایی در شهر استانبول آماده کنید.

امکانات عمومی هتل بیانچو پرا استانبول


این هتل دارای فضای بسیار شیک با طراحی مدرن است و در دکوراسیون این هتل از ترکیب های رنگی زیبایی استفاده گردیده است. اینترنت وای فای به صورت رایگان در سرتاسر هتل قابل دسترس است. ترانسفر فرودگاهی، تبدیل ارز وخشکشویی نیز جزو امکانات ارائه شده در این هتل هستند. اگر علاقه مند به گشت و گذار با خودرو هستید، به راحتی می توانید از بخش مربوطه هتل Biancho Hotel Pera- Special Category Istanbul خودرو کرایه کنید و برای تردد در شهر استفاده نمایید. البته اگر به وسیله خودروی خودتان سفر کرده باشید، در این هتل پارکینگی به صورت رایگان در اختیارتان قرار داده خواهد شد. اما برای راحتی گشت و گذار در شهر پرهیاهوی استانبول پیشنهاد ما استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی است که به همه نقاط شهر دسترسی دارند. از مهمترین مزیت های هتل بیانچو پرا استانبول کارمندانی مجربی است که به صورت ۲۴ ساعته در قسمت پذیرش فعالیت دارند و به زبان های انگلیسی و فارسی تسلط دارند. لازم به ذکر است وجود پرسنل مسلط به زبان فارسی در جذب گردشگران ایرانی نقش زیادی دارند و همین امر سبب گشته تا اقدام به بلیط ارزان استانبول نمایید. دقت داشته باشید که بردن حیوانات به داخل این هتل ممنوع است.

امکانات تفریحی هتل


از امکانات تفریحی این هتل می توان به وجود سالن ماساژ اشاره کرد که انواع ماساژها را می توانید در این بخش تجربه کنید. سرگرمی موجود در هتل بیانچو پرا استانبول مرکز اسپا است که بعد از گشت و گذار در میان جاذبه های دیدنی شهر برایتان خوب خواهد بود. برای سرگرم کردن کودکان نیز در هتل The Biancho Pera Istanbul برنامه‌ های ویژه‌ ای از طریق تلویزیون پخش می شوند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


این هتل زیبا و لوکس دارای ۵۰ اتاق است که همگی دارای طراحی زیبا و شیکی هستند. حمام و سرویس بهداشتی فرنگی همراه با لوازم بهداشتی، دوش، حوله و سشوار جزو امکانات داخلی حمام های اختصاصی داخل اتاق ها هستند. اتاق های این هتل مجهز به سیستم تهویه مطبوع هوا، سیستم گرمایشی و سرمایشی، گاوصندوق، میز کار، مینی بار و یخچال، قهوه ساز و چای ساز، تلویزیون همراه با شبکه های ماهواره ای. اتاق ها همه روزه نظافت می شوند، بدین جهت گردشگرانی که در هنگام سفرشان به استانبول این هتل را برای اقامتشان انتخاب می نمایند، مطمئنا از تمیزی اتاق‌ ها و سبکی معماری و دکوراسیون زیبا لذت خواهند برد و حتی مورد جالب توجه در رابطه با هتل The Biancho Pera Istanbul چشم انداز برخی از اتاق‌ هاست که به دریای مرمره مشرف هستند، مطمئنا از تماشای این صحنه بی نظیر در طی ساعات مختلف شبانه روز سیر نخواهید شد.

رستوران هتل


این هتل دارای یک رستوران است که در صورت اقامت فقط صبحانه به صورت سلف سرویس و رایگان در اختیار مسافران قرار داده می شود. برای ناهار و شام باید به یکی از رستوران‌ های اطراف محل اقامت خود بروید، زیرا با توجه به موقعیت مکانی خوب انواع رستوران ها را در نزدیکی هتل خواهید یافت. با توجه به اینکه هتل بیانچو پرا استانبول فاقد بار است، اما یک بخش مخصوص نوشیدنی در لابی وجود دارد که می توانید انواع نوشیدنی های خنک را سفارش دهید.

فاصله هتل بیانچو پرا استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا برج گالاتا: ۴۰۰ متر
فاصله تا بازار بزرگ استانبول: ۳.۳ کیلومتر
فاصله تا موزه باستان شناسی استانبول: ۳.۴ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۳.۷ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلما باغچه: ۳.۹ کیلومتر
فاصله تا برج دختر: ۴.۲ کیلومتر
فاصله تا کاخ توپ کاپی: ۵.۸ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است