search
menu

هتل Terra Suites Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Terra Suites Istanbul
امکانات عمومی هتل ترا سوئیت استانبول
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ترا سوئیت استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک:

درباره هتل Terra Suites Istanbul


هتل ترا سوئیت استانبول یک هتل سه ستاره است که در شهر توریستی و گردشگری استانبول قرار گرفته‌است. همانطور که از نام این هتل پیدا است واحدهای آن سوئیت هستند و اگر می‌خواهید در مکانی اقامت کنید که دارای آشپزخانه و شبیه یک آپارتمان کوچک باشد می‌توانید اقامت در این هتل را انتخاب کنید. از نظر مکانی نیز فاصله هتل Terra Suites Istanbul تا فرودگاه استانبول حدود ۲۰ کیلومتر است. امکانات متعدد و متنوعی را در این هتل خواهید دید و علاوه بر اقامت راحت در این هتل می‌توانید از جاهای دیدنی متنوع آن مانند برج گالاتا، مسجد ایاصوفیه، کاخ دلمه باغچه، کاخ توپکاپی، آب انبار باسیلیکا و ... دیدن کنید و سفری خاطره‌انگیز را تجربه کنید. رزرو آنلاین بلیط هواپیما می‌تواند یکی از راههای آسان برای سفر شما باشد تا از نظر نحوه سفر به استانبول خیالتان راحت شود.

امکانات عمومی هتل ترا سوئیت استانبول


هتل پنج ستاره ترا سوئیت برای اقامت شما می‌تواند یک مکان بسیار مناسب باشد زیرا هتلی سوئیت مانند است و تقریبا مانند یک آپارتمان کوچک تمام امکانات اولیه و ضروری برای اقامت چند روزه در آن وجود دارد. آشپزخانه کوچکی که گاز، یخچال و ظرفشویی دارد در واحدهای سوئیت این هتل دیده می‌شود. اینترنت رایگان در تمام بخش‌های هتل قابل دسترسی است تا به آسانی به کارهای اینترنتی خود رسیدگی کنید. اگر حیوان خانگی دارید بهتر است قبل از سفر فکری برای آن‌ها بکنید و به یک مکان امن بسپارید زیرا این هتل نیز همانند بیشتر هتل‌های شهر استانبول به حیوانات اجازه ورود نمی‌دهد.
برای سهولت در رفت و آمد مسافران عزیز ساختمان هتل دارای آسانسور نیز هست. برای قرار دادن لوازم با ارزشتان هتل صندوق امانات نیز دارد. عربی، انگلیسی، روسی و ترکی از زبان‌هایی هستند که کارکنان مجرب هتل به آن مسلط هستند. پذیرش نیز بصورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی و پذیرش مسافران محترم است. از انبار چمدان نیز می‌توانید برای قرار داد بار و چمدان‌هایتان استفاده کنید. بطور روزانه هتل نظافت می‌شود و شما می‌توانید با خیال راحت در یک هتل تمیز و آرام اقامت داشته باشید. لاندری نیز مورد دیگری است که در هتل وجود دارد و برای استفاده از آن باید هزینه اضافی پرداخت نمایید. تهویه مطبوع در هتل Terra Suites Istanbul به بهترین نحو انجام شده‌است و وسایل سرمایشی و گرمایشی نیز در هتل وجود دارد. در ادامه متن همراه ما باشید تا در رابطه با امکانات اتاق‌های هتل اطلاعاتی را برای شما ارائه کنیم.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


همانطور که گفته شد هتل Terra Suites Istanbul از هتل‌هایی است که واحدهای آن بصورت سوئیت هستند و تقزیبا هر آنچه که برای اقامت شما مورد نیاز است در اتاق‌های این هتل می‌توانید پیدا کنید. تمام واحدها آشپزخانه کوچکی دارند که که در آن می‌توانید آشپزی کنید و لوازم مورد نیاز نیز در آن وجود دارد. چای ساز موجود در اتاق‌ها می‌تواند در تهیه چای و داشتن یک عصرانه دلچسب در واحدهای تمیز هتل بسیار موثر باشد. اینترنت نیز در واحدهای اقامتی وجود دارد و تلویزیون در تمام اتاق‌ها نصب شده است. تهویه مطبوع در تمام واحدها به بهترین شکل انجام شده‌است و پنجره‌های اتاق‌ها می‌تواند اقامت را در این واحدها دلچسب‌تر سازد. نظافت در اتاق‌ها نیز مانند سایر بخش‌های هتل بخوبی انجام می‌شود. سرویس بهداشتی و حمام موجود در تمام واحدها نیز بسیار تمیز هستند و بطور اختصاصی برای هر واحد تعبیه شده‌اند. انواع واحدهای اقامتی در این هتل شامل:
• سوئیت سوپریور دو نفره شامل یک تخت دو نفره یا دو تخت تک نفره
• سوئیت سه نفره با بالکن
• واحد اقتصادی شامل یک تخت دو نفره و یک تخت سه نفره یا شامل سه تخت تک نفره
• سوئیت پنت هاوس شامل یک تخت دو نفره و یک تخت سه نفره یا شامل سه تخت تک نفره
• سوئیت با بالکن شامل یک تخت دو نفره یا دو تخت تک نفره
• آپارتمان با یک تخت تک نفره و یک تخت دو نفره

رستوران هتل


هتل Terra Suites Istanbul رستوران ندارد ولی آشپزخانه موجود در واحدها می‌تواند برای تهیه غذا کارآمد باشد.

فاصله هتل ترا سوئیت استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک:


فاصله تا میدان تکسیم: ۰.۵ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلیمانیه: ۲.۹ کیلومتر
فاصله تا کاخ توپکاپی: ۳ کیلومتر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۳.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است