search
menu

هتل Teras Hotel Istanbul

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره Teras Hotel Istanbul
امکانات هتل تراس استانبول
خدمات هتل تراس استانبول
واحدهای اقامتی
فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل تراس استانبول

درباره Teras Hotel Istanbul


هتل تراس استانبول یکی از هتل‌های میان رده شهر استانبول است که با موقعیت مکانی نسبتا خوب و محیط آرام و پاکیزه‌ای که دارد می‌تواند برای مسافرانی که قصد یک سفر کم هزینه و در عین حال رضایت بخش را در ترکیه داشته باشند، مناسب است. اماکن تاریخی و گردشگری معروف شهر استانبول در فواصل ۴ تا ۷ کیلومتری از این هتل قرار گرفته‌اند و مسافران می‌توانند تنها با چند دقیقه رانندگی با ماشین به آن‌ها دسترسی داشته باشند. واحدهای اقامتی در این هتل کاملا تمیز و پاکیزه هستند و پس از اقامت در آن متوجه خواهید شد که هتل تراس در رده یک هتل ۲ ستاره امکانات بسیار خوبی را در برابر دریافت هزینه‌ای بسیار معقول و مقرون به صرفه به مسافران ارائه می‌دهد. فضای داخلی و خارجی این هتل کاملا آرامش بخش است و می‌تواند محل مناسبی را برای استراحت مهمانان فراهم سازد. استانبول یکی از تماشایی‌ترین شهرهای کشور ترکیه است که در بین گردشگران و علی الخصوص گردشگران ایرانی، محبوبیت بسیار زیادی دارد. این شهر با دارا بودن مراکز تاریخی و گردشگری بی‌نظیری همچون مسجد آبی، مسجد و موزه ایاصوفیه، کاخ توپکاپی و… می‌تواند نظر هر سلیقه‌ای را به خود جلب کند و یکی از جذابترین گزینه‌های سفر برای مهمانان خارجی باشد. لازم به ذکر است که شما نیز می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما استانبول سفر به این شهر را تجربه کنید و با اقامت در Teras Hotel Istanbu سفری کم هزینه و در عین حال دوست داشتنی را برای خود رقم بزنید.

امکانات هتل تراس استانبول


ساختمان هتل تراس استانبول یک ساختمان زیبا با محیطی تمیز و دلچسب است که از اقامت در آن راضی خواهید بود. فضای خارجی این هتل دارای باغ، تراس آفتابگیر و مبلمان در فضای باز است که سبب می‌شود مسافران در هنگام سکونت اوقات فراغت خوشی را تجربه کنند و از قدم زدن در باغ و صرف چای و شیرینی در فضای باز هتل لذت ببرند. در این هتل یم قهوه خانه سنتی وجود دارد که مهمانان ساکن هتل از آن استقبال زیادی می‌کنند. هتل دارای سالن برگزاری کنفرانس است و اگر به دلایل کاری یا تجاری به استانبول سفر می‌کنید، امکان برگزاری جلسات مختلف را نیز در هتل خواهید داشت. هتل دارای منطقه مخصوص سیگار کشیدن است که استعمال سیگار را در سرتاسر ملک هتل ممنوع می‌کند و مهمانانی که به دود سیگار حساس هستند به راحتی می‌توانند در هتل اقامت داشته باشند. از دیگر امکانات موجود در Teras Hotel Istanbu نیز می‌توان به پارکینگ رایگان، اتاق‌های خانوادگی، سالن مشترک تماشای تلویزیون و… اشاره کرد.

خدمات هتل تراس استانبول


اولین و مهم‌ترین ویژگی که می‌تواند نظر مهمانان ایرانی را به Teras Hotel Istanbu جذب کند، تسلط کارکنان این هتل به زبان فارسی است که بدون شک برای مسافران فارسی زبان، مزیت بسیار خوبی به شمار می‌آید. کارکنان این هتل کاملا حرفه‌ای مهمانواز هستند و با روز باز و بسیار صمیمانه در تمام ساعات شبانه روز از ورود مسافران به هتل استقابل می‌کنند. هتل دارای خدمات تور است که مهمانان می‌توانند با استفاده از آن‌ها از تمام نقاط دیدنی شهر استانبول بازدید کنند. خدمات تبدیل ارز در هتل در اختیار مسافران قرار دارد و مهمانان را از رفت و آمد‌های اضافه برای تهیه ارز، بینیاز می‌کند. تمام واحدهای اقامتی در این هتل به صورت روزانه سرویس و نظافت می‌شوند و هیچ مشکلی از این جهت برای مهمانان وجود نخواهد داشت. استفاده از اینترنت در تمام نقاط عمومی و مشترک هتل به صورت سیمی و رایگان برای مسافران در دسترس است. هتل دارای خدمات روم سرویس نیز است و به مهمانان این امکان را می‌دهد که خوراکی یا نوشیدنی مورد نظر خود را در هرساعتی از شبانه روز در اتاق خود تحویل بگیرند. آرایشگاه، خشکشویی، لباسشویی، خدمات دربان، انبار چمدان و… نیز از دیگر خدمات موجود در هتل تراس استانبول هستند.

واحدهای اقامتی


واحدهای اقامتی موجود در هتل تراس استانبول دارای امکانات خوب و مقرون به صرفه‌ای هستند که سبب می‌شوند مهمانان اقامت راحتی را در این هتل تجربه کنند. کف تمام اتاق‌ها چوب یا پارکت است و تمام واحدهای اقامتی هتل عایق صدا هستند. دکوراسیون اتاق‌ها کاملا ساده و در عین حال زیبا است. برخی از واحدها دارای اتاق نشیمن و بالکن نیز هستند و از جمله امکانات موجود در آن‌ها می‌توان به تلویزیون صفحه تخت، کانال‌های ماهواره ای، سشوار، حوله، لوازم بهداشتی رایگان، آشپزخانه مشترک و… اشاره کرد.

فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل تراس استانبول


فاصله هتل تا میدان تقسیم: ۴.۳ کیلومتر
فاصله هتل تا برج گالاتا: ۵.۴ کیلومتر
فاصله هتل تا کاخ توپکاپی: ۶.۸ کیلومتر
فاصله هتل تا مسجد ایاصوفیه: ۷.۲ کیلومتر
فاصله هتل تا مسجدآبی: ۷.۶ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی رایگان
details خشکشویی (با هزینه)
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است