search
menu

هتل Ten Rooms Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Ten Rooms Istanbul
واحدهای اقامتی هتل
امکانات رفاهی هتل
رستوران هتل
خدمات رفاهی هتل
موقعیت مکانی هتل
اماکن دیدنی نزدیک به هتل تن رومز استانبول

درباره هتل Ten Rooms Istanbul


هتل تن رومز استانبول (به انگلیسی: Ten Rooms Istanbul) با قرارگیری در فاصله ۳۰۰ متری میدان تقسیم، میدانی که به اعتقاد بسیاری از گردشگران بهترین نقطه برای شهرگردی در استانبول محسوب می‌شود، قلب این مقصد تماشایی را تسخیر کرده است. این هتل سه ستاره نه‌تنها از موقعیت مکانی مطلوبی بهره برده، بلکه از واحدهای اقامتی بسیار شیک و تمیزی برخوردار گشته و به امکاناتی فراوان نظیر پارکینگ، رستوران و اینترنت پرسرعت برای پذیرایی از گردشگران و خریداران بلیط هواپیما استانبول مجهز گردیده است. در ادامه با این هتل دوست‌داشتنی و محبوب بیشتر آشنا خواهید شد.

واحدهای اقامتی هتل


در طراحی و ساخت هتل تن رومز استانبول به‌گونه‌ای عمل شده که رفاه کامل میهمانان در اولویت قرار گیرد: عایق‌کاری صوتی دیوارها، خود گواهی بر این مدعاست. طراحی و دکور اتاق‌ها نیز به شکلی بسیار ساده و مطابق با سبک معماری اروپایی تزئین گردیده تا آرامش مطلق به میهمانان هتل منتقل گردد. گفتنی است که واحدهای اقامتی هتل از امکاناتی نظیر تختخواب‌هایی نرم و راحت، مبلمانی شیک، میز و صندلی، صندوق امانات، تلویزیون صفحه تخت ماهواره‌ای و آباژور برخوردار گردیده و به سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب و تهویه مطبوع مجهز شده‌اند.

امکانات رفاهی هتل


در بخش امکانات رفاهی، هتل تن رومز استانبول بسیار عالی ظاهر شده است، چراکه محدوده گسترده‌ای از ملزومات رفاهی، از اینترنت پرسرعت و تهویه مطبوع گرفته تا پارکینگ خصوصی و رستوران را در فضای خود جای داده است. دستگاه دورنگار و فتوکپی، صندوق امانات، انبار نگهداری از چمدان، محوطه استعمال دخانیات برای سیگاری‌ها، رختکن و آسانسور از دیگر امکاناتی است که این هتل به کلیه میهمانان خود ارائه می‌دهد تا هیچ کمبودی در طول اقامت در این اقامتگاه احساس نگردد.

رستوران هتل


از دیگر مزایای اقامت در هتل تن رومز استانبول، امکان صرف غذایی مقوی در رستوران ریجنسی هتل است. این رستوران که درب‌های خود را هرروز صبح برای صرف صبحانه بروی میهمانان می‌گشاید، از فضایی دل‌نشین و کارکنانی مجرب و خوش‌برخورد تشکیل گردیده و قادر است انرژی موردنیاز بدن گردشگران را با صبحانه‌ای مقوی و لذیذ تأمین سازد.

خدمات رفاهی هتل


کارکنان هتل تن رومز استانبول علاوه بر خوشامدگویی و یاری شما در باربری و حمل چمدا‌ن‌ها، خدمات گوناگونی را نیز به شما ارائه می‌دهند. خدماتی از قبیل: خشک‌شویی، لباس‌شویی، اتوشویی، خانه‌داری، پذیرش شبانه‌روزی، تهیه بلیط هواپیما، کرایه خودرو و سرویس رفت‌وبرگشت فرودگاهی به کلیه گردشگرانی که با خرید بلیط هواپیما ارزان سفرمارکت در این هتل اقامت دارند، عرضه خواهد شد.

موقعیت مکانی هتل


اهمیت موقعیت مکانی اقامتگاه هیچ‌گاه نباید دست کم گرفته شود، چراکه هیچ‌کس دوست ندارد در مکانی دور از اماکن دیدنی مقصد خود اقامت کند و هر بار هزینه و زمان زیادی را صرف دسترسی به جاذبه‌های گردشگری محبوب خود نماید. خوشبختانه هتل تن رومز استانبول در بطن شهر استانبول، جایی که تعداد قابل‌توجهی از جاهای دیدنی استانبول نظیر کاخ دلمه باغچه، برج گالاتا، بازار ادویه و مسجد سلیمانیه را در برگرفته است، قرار دارد. موقعیت مکانی عالی هتل تن رومز استانبول نه‌تنها امکان دسترسی به جاذبه‌های شگفت‌انگیز و پرطرفدار استانبول را فراهم کرده، بلکه به دلیل نزدیکی به مراکز خرید مختلف، خیال گردشگران را از بابت خرید سوغات نیز آسوده ساخته است. فاصله ۵۰۰ متری هتل به مرکز خرید دمیرورن و خیابان استقلال باعث شده که دسترسی گردشگران به طیف وسیعی از فروشگاه‌ها و کادو سراها فراهم گردیده و امکان تجربه خریدی لذت‌بخش برای میهمانان هتل میسر گردد.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل تن رومز استانبول


فاصله هتل تا میدان تقسیم: ۴۰۰ متر
فاصله هتل تا خیابان استقلال: ۴۰۰ متر
فاصله هتل تا مرکز خرید دمیرورن: ۶۰۰ متر
فاصله هتل تا کاخ دلمه باغچه: ۱.۲ کیلومتر
فاصله هتل تا برج گالاتا: ۱.۷ کیلومتر
فاصله هتل تا برج دختر: ۲.۸ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است