search
menu

هتل Tempo Fair Suites - Airport Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Tempo Fair Suites - Airport Istanbul
امکانات عمومی هتل تمپوفر سوئیت ایرپورت استانبول
امکانات و اتاق‌های عمومی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل تمپوفر سوئیت ایرپورت استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Tempo Fair Suites - Airport Istanbul


تمپوفر سوئیت ایرپورت هتلی بسیار زیبا در استانبول است که دارای سه ستاره است. این هتل از طراحی بسیار جالب توجهی برخوردار است و بسیار شیک ساخته‌ شده‌است. از جمله نقاط قوت این هتل همین زیبایی در طراحی است و علاوه بر این نزدیکی آن به ایستگاه مترو که در حدود ۷۰۰ متر است می‌تواند برای مسافران امتیاز ویژه‌ای محسوب شود. این هتل با فرودگاه نیز فاصله‌ای در حدود ۵ کیلومتر دارد و نزدیکی آن با فرودگاه نیز می‌تواند به نفع شما باشد. اتاق‌های بسیار تمیز و راحت و سرویس دهی مناسب چیزهایی هستند که در این هتل می‌توانید تجربه کنید. در ادامه بیشتر و با جزییات بهتری در رابطه با امکانات هتل مطالبی ارایه می‌شود تا اگر قصد خرید اینترنتی بلیط هواپیما را دارید نسبت به رزرو هتل بتوانید بهتر اقدام کنید.

امکانات عمومی هتل تمپوفر سوئیت ایرپورت استانبول


تمپوفر سوئیت ایرپورت استانبول امکانات بسیار خوبی دارد که از جمله این امکانات می‌توان به وجود پارکینگ اشاره کرد که این پارکینگ بصورت رایگان در اختیار مسافران است. هتل Tempo Fair Suites - Airport Istanbul از امکانات دیگری نیز برخوردار است که می‌توان به داشتن اینترنت رایگان در جای جای هتل اشاره کرد. پذیرش ۲۴ ساعته هتل کار شما را آسان‌تر می‌سازد و به راحتی می‌توانید در هر ساعت از شبانه روز که بخواهید با پذیرش در ارتباط باشید. همانطور که ذکر شد هتل بسیار تمیز است و بصورت روزانه نظافت در آن انجام می‌شود. برای کسانیکه بخواهند لباس‌های تمیز و اوتو کشیده داشته‌باشند خدماتی همچون لاندری و خشکشویی البته با هزینه مجزا در اختیارشان قرار می‌گیرد. صندوق امانات از جمله مواردی است که برای مسافران بسیار قابل توجه است و وجود همچین صندوقی سبب می‌شود با خیال راحت بتوانید اشیای قیمتی و مدارک خود را در آن قرار دهید و به بیرون از هتل بروید. آسانسور هتل جابجایی شما را بین طبقات مختلف آسان‌تر میکند. افرادیکه معلول هستند به راحتی می‌توانند در این هتل اقامت کنند زیرا تسهیلات خاصی برای اقامت این افراد در نظر گرفته شده‌است. شما اجازه ندارید که حیوانات خانگی خود را در این هتل با خود به همراه داشته‌باشید. از نظر امنیتی نیز هتل در سطح بالایی قرار دارد و آلارام‌های امنیتی و حتی حس‌گرهای دود برای گزارش هرگونه آتش سوزی احتمالی می‌تواند در تامین امنیت جانی مسافران مورد استفاده قرار گیرد. کارکنان بسیار خوش اخلاق هتل می‌توانند به دو زبان انگلیسی و ترکی با شما حرف بزنند. در صورت خرید اینترنتی بلیط هواپیما می‌توانید این هتل را برای اسکان و اقامتتان در استانبول انتخاب کنید.

امکانات و اتاق‌های عمومی هتل


اتاق‌های هتل Tempo Fair Suites - Airport Istanbul بسیار تمیز و دلباز هستند. اتاق‌ها از طراحی بسیار جالبی برخوردار هستند و از نظر چیدمان و دکوراسیون بسیار متنوع هستند. تهویه مطبوع در همه بخش‌های هتل و بخصوص در اتاق‌ها اقامت را در این هتل مطلوب‌‌تر کرده‌است. اتاق‌ها امکان اتصال به اینترنت وای فای رایگان دارند. تمام اتاق‌ها تلویزیون دارند که می‌تواند به شبکه کودک متصل شود بنابراین به راحتی می‌توانید فرزندانتان را سرگرم کنید. اتاق از نظر خدمات بهداشتی نیز در سطح قابل قبولی قرار دارد بطوریکه تمیزی حمام و سرویس بهداشتی آن مورد تایید بسیاری از مسافران است. انواع اتاق‌های هتل شامل:
• سوییت استاندارد: دارای یک تخت دو نفره.
• اتاق دو قلوی استاندارد: دارای دو تخت تک نفره.
• دو اتاق مرتبط به هم: دارای دو تخت تک نفره و یک تخت دو نفره.
• اتاق استاندارد دو نفره: دارای یک تخت دو نفره.
• اتاق دو نفره با تخت اضافی: یک تخت تک نفره همراه یک تخت دو نفره یا فقط سه تخت تک نفره.

رستوران هتل


هتل رستوران ندارد ولی صبحانه در برخی از اتاق‌ها بصورت رایگان ارایه می‌شود. در ضمن هتل دارای بوفه می‌باشد.

فاصله هتل تمپوفر سوئیت ایرپورت استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا آرامگاه سینان ادرن: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا ساحل فلوریا: ۲ کیلومتر
فاصله تا میدان تکسیم: ۱۳ کیلومتر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۱۵.۸ کیلومتر
فاصله تا کاخ موزه توپکاپی: ۱۶.۲ کیلومتر
فاصله تا برج و پل گالاتا: ۱۷.۴ کیلومتر
فاصله تا کاخ دولمه باغچه: ۱۹.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است