search
menu

هتل Taximist Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Taximist Hotel Istanbul
امکانات کلی هتل تکسیمیست استانبول
انواع اتاق های هتل و امکانات آنها
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل تکسیمیست استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Taximist Hotel Istanbul


هتل تکسیمیست از هتل‌های ۳ ستاره‌ای است که در خیابان تکسیم استانبول قرار دارد. میدان تکسیم یکی از جاهای دیدنی مهم استانبول است که در قسمت اروپایی استانبول قرار گرفته است. این خیابان به دلیل نزدیکی به جاذبه‌های گردشگری استانبول از مناطق محبوب گردشگران به شمار می‌رود. با خرید آنلاین بلیط هواپیما استانبول به راحتی می‌توانید به این کلان‌شهر جذاب سفر کرده و از جاهای دیدنی آن بازدید نمایید. تنگه بسفر و کاخ دلمه باغچه از جاذبه‌هایی هستند که با اقامت Taximist Hotel به راحتی می‌توانید از آن‌ها بازدید کنید. یکی از جاذبه‌های سفر به استانبول بازدید از مراکز خرید و فروشگاه‌های متنوع آن است؛ بازار بزرگ استانبول و مرکز خرید جواهر استانبول از مراکز خرید نزدیک هتل تکسیمیست استانبول به شمار می‌روند. هتل تکسیمیست استانبول در سال ۲۰۱۷ مورد بازسازی قرار گرفته است و از امکانات رفاهی بالایی برخوردار است. با اقامت در این هتل اوقات خوشایندی در انتظارتان خواهد بود.

امکانات کلی هتل تکسیمیست استانبول


در هتل Taximist امکانات رفاهی متنوعی برای مهمانان تدارک دیده شده است. از امکانات اساسی هتل تکسیمیست استانبول می‌توان به شاتل فرودگاهی، پذیرش ۲۴ ساعته، اتاق خانواده و پارکینگ اشاره کرد. اینترنت رایگان و پرسرعت در تمام قسمت‌های این هتل در دسترس است و به راحتی می‌توانید با خانواده و دوستانتان در ارتباط باشید. هتل تکسیمیست پذیرای کودکان در هر رده سنی است و هزینه اقامت کودکان بالای ۷ سال تمام‌بها محاسبه می‌شود. امکانات دیگر هتل تکسیمیست شامل چک این/اوت خصوصی، فکس، فتوکپی، کپسول‌ آتش‌نشانی، دوربین مداربسته، سیستم اعلام حریق، دزدگیر، صندوق امانات، اتاق چمدان، سیستم گرمایش، سیستم تهویه مطبوع، آسانسور و روزنامه است. برای تجربه رانندگی در استانبول می‌توانید از خدمات اجاره خودرو استفاده کنید. خدمات دیگری از قبیل خدمات تور، بلیط، صرافی، نظافت روزانه، اتو، لاندری و خشک‌شویی در هتل تکسیمیست به مهمانان ارائه می‌شود. هتل تکسیمیست از هتل‌های چند زبانه استانبول است و به ۶ زبان ترکی، انگلیسی، آلمانی، عربی، روسی و اسپانیایی در این هتل صحبت می‌شود. کارکنان هتل بسیار خوش‌برخورد و حرفه‌ای هستند و برای ایجاد یک اقامت خاطره‌انگیز برای مهمانان از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند. توجه داشته باشید که ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.

انواع اتاق های هتل و امکانات آنها


واحدهای اقامتی هتل تکسیمیست استانبول بسیار روشن، دل‌باز و ساده هستند. ۲۳ واحد اقامتی مجهز در این هتل قرار دارد و شما می‌توانید با توجه به نیاز و سلیقه‌تان اقدام به رزرو اتاق مورد نظر نمایید. تنوع واحدهای اقامتی این هتل شامل اتاق دلوکس دوبل، اتاق خانواده، اتاق کانکتد، اتاق دلوکس تویین و سوئیت است. توجه داشته باشید که برخی از اتاق‌‌ها ظرفیت پذیرش نفر اضافه دارند و در صورت درخواست سرویس اضافی در اختیارشان قرار می‌گیرد. داخل اتاق‌ها امکاناتی نظیر مینی بار، روم سرویس، کتری برقی، تلفن، میز، تلویزیون صفحه تخت، اتو، میز اتو، دوش، سرویس بهداشتی، سشوار و دمپایی قرار گرفته است.

امکانات تفریحی هتل


در هتل تکسیمیست استانبول برای بازدید از نمایش‌ها و جاذبه‌های استانبول بلیط در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد. فعالیت‌هایی از قبیل تور آشنایی با فرهنگ محلی و تم ‌پارتی در این هتل برای مهمانان تدارک دیده شده است. پس از گردش در شهر سری به جکوزی هتل بزنید و خستگی یک روز شلوغ را از تنتان دور کنید.

رستوران هتل


می‌توانید روزتان را با صرف صبحانه در اتاقتان شروع کنید و یا سری به سالن بزنید و از میان صبحانه پر و پیمانی که به صورت سلف سرویس ارائه می‌شود، خوراکی‌های مورد علاقه‌تان را انتخاب کنید. با توجه به موقعیت مکانی جذاب هتل تکسیم، کافه‌ها و رستوران‌های متعددی در نزدیکی هتل قرار دارند که می‌توانید ناهار و شامتان را آنجا نوش جان کنید. رستوران پاکستانی علی بابا فقط ۳۵۰ متر با هتل فاصله دارد و رستوران معروف اسکی بابل اجاک باشی در ۱ کیلومتری هتل قرار دارد.

فاصله هتل تکسیمیست استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله از کاخ دلمه باغچه: ۱.۲ کیلومتر
فاصله از برج گالاتا: ۱.۷ کیلومتر
فاصله از برج دختر: ۲.۷ کیلومتر
فاصله از مسجد سلیمانیه: ۳.۱ کیلومتر
فاصله از مسجد و موزه ایاصوفیه: ۳.۵ کیلومتر
فاصله از آب‌انبار باسیلیکا: ۳.۵ کیلومتر
فاصله از تنگه بسفر: ۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتوی رایگان
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است