search
menu

هتل Lounge Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Taxim Lounge Hotel
امکانات و خدمات عمومی هتل تاکسیم لانژ
اتاق های هتل و امکانات اتاق ها
امکانات و خدمات دیگر هتل
رستوران هتل
فاصله هتل تاکسیم لانژ از اماکن و جاذبه‌های دیدنی شهر

درباره هتل Taxim Lounge Hotel


هتل تاکسیم لانژ هتلی ۳ ستاره در منطقه بی اوغلو است که در ساختمانی ۲۰۰ ساله از مهمانانش میزبانی می‌کند. این هتل با فاصله کمی از میدان تقسیم و خیابان استقلال واقع شده است و این نقطه از شهر جایی است که اکثر خریداران بلیط هواپیما استانبول مشتاق گشت و گذار در آن هستند. با اقامت در هتل تاکسیم لانج فاصله چندانی تا برخی جاهای دیدنی استانبول مثل حمام تاریخی گالاتاسارای، موزه مادام توسو استانبول و موزه مدرن استانبول نخواهید داشت. هتل تاکسیم لانژ سال‌های زیادی است که در این عرصه فعالیت می‌کند و در این مدت توانسته به یکی از محبوب‌ترین‌های شهر تبدیل شود.

امکانات و خدمات عمومی هتل تاکسیم لانژ


هتل تاکسیم لانژ این محبوبیت را مدیون موقعیت مکانی خوب، پرسنل خوش برخورد و حرفه‌ای، امکانات مدرن، سطح کیفی خدمات و نرخ اقامتی‌اش است. در واقع با رزرو هتل تاکسیم لانژ از مزیت‌های مختلفی بهره‌مند خواهید شد و تعطیلاتی به یادماندنی را در این هتل رقم خواهید زد. در همه بخش‌های این هتل می‌توانید به اینترنت رایگان دسترسی داشته باشید ولی برای استفاده از پارکینگ و یا خدمات ترانسفر فرودگاهی باید هزینه جداگانه‌ای پرداخت کنید. گالری‌های هنری، کافه‌ها، رستوران‌ها و بوتیک‌های متنوعی در همسایگی Taxim Lounge Hotel قرار دارند و به راحتی می‌توان ماجراجویی کوچکی در این منطقه داشت.

اتاق های هتل و امکانات اتاق ها


این ساختمان قدیمی اخیرا تحت بازسازی قرار گرفته و شبیه روزهای اولش شده است و واحدهای اقامتی خود را در قالب ۵ دسته اتاق به مهمانان ارائه می‌دهد. این واحدها که مجموع آن ها به ۳۴ باب اتاق می‌رسد شامل: اتاق‌های سینگل، اتاق‌های متصل، اتاق‌های کامفورت تویین، سوپریور دبل و استاندارد دبل هستند. اتاق‌های استاندارد هتل تاکسیم لانژ ۱۳ متری و اتاق‌های کامفورت تویین و متصل آن ۳۵ متری هستند که با امکاناتی نظیر تهویه مطبوع، اتو، گاو صندوق، مینی بار، چای ساز و تلویزیون صفحه تخت مجهز شده‌اند و دکوراسیون مدرن و لوکس دارند. این اتاق‌ها دارای بخش نشیمن بوده و در حمام اختصاصی آن ها سشوار، لوازم بهداشتی و حوله گنجانده شده است. فضای اتاق‌ها به اندازه کافی دلباز است و می توان شلوغی شهر را از پنجره‌های آن‌ها تماشا کرد.

امکانات و خدمات دیگر هتل


هتل Taxim Lounge امکانات متنوعی ندارد ولی با خدماتی که سطح کیفی بالایی دارند از مهمانانش میزبانی می‌کند. مهمانان می‌توانند در هر ساعتی از شبانه روز به قسمت پذیرش هتل مراجعه کنند و در خصوص نحوه ارائه خدماتی همچون تهیه بلیط، تور، کرایه خودرو و روم سرویس اطلاعاتی از آن ها دریافت کنند. گفتنی است که پرسنل هتل به زبان انگلیسی آشنایی دارند و با خوش رویی به تمام سوالاتتان پاسخ خواهند داد. این هتل باغچه و فضای سرسبزی دارد و اینجا می توان کمی حال و هوای خود را عوض کرد. لازم به ذکر است که پذیرایی میوه و شیرینی در هتل تاکسیم لانژ رایگان نیست و با اینکه ساختمان هتل قدیمی است اما هتل دارای آسانسور است.

رستوران هتل


کافه رستوران هتل تاکسیم لانژ در فضای دلنشین خود می‌تواند از ۸۰ نفر میزبانی کند. در این کافه رستوران طعم‌های منحصربه فرد و خوشمزه‌ای چشم انتظارتان هستند و می‌توانید در تمامی وعده‌ها به این رستوران سر بزنید. صبحانه‌های هتل نیز به سبک بوفه سرو می‌شوند و خدمات روم سرویس به صورت ۲۴ ساعته به مهمانان هتل ارائه می‌شود. با این حال هتل در احاطه رستوران‌ها و کافه‌های متنوعی است و با هر ذائقه‌ای که باشید می‌توانید غذای باب میل خود را در فاصله نزدیکی از هتل پیدا کنید.

فاصله هتل تاکسیم لانژ از اماکن و جاذبه‌های دیدنی شهر


فاصله تا مرکز خرید مرکز خرید دمیرورن استانبول: ۰.۱ کیلومتر
فاصله تا میدان تقسیم: ۰.۴ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۲.۹ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلطان احمد: ۳.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است