search
menu

هتل Taxim Friends Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Taxim Friends Hotel Istanbul
امکانات عمومی هتل تکسیم فرندز استانبول
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل تکسیم فرندز استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Taxim Friends Hotel Istanbul


هتل تکسیم فرندز از هتل‌های مشهور در منطقه عالی و مشهور در شهر استانبول است. این هتل سه ستاره با فاصله ۳ کیلومتری تا جاذبه‌های دیدنی و تاریخی این شهر در مرکز شهر واقع‌شده است و جزو هتل‌های محبوب به شمار می‌رود، به‌طوری‌که در طی سال مسافران زیادی از نقاط مختلف جهان در هنگام خرید بلیط هواپیما برای اقامتشان این هتل را انتخاب می‌کنند. این هتل بی‌نظیر تا خیابان استقلال ۷۰۰ متر و تا میدان تکسیم نیز کمتر از یک کیلومتر فاصله دارد، بدین‌جهت برای مسافرانی که علاقه‌مند به خرید و گشت‌وگذار در میان جاذبه‌های دیدنی و تاریخی هستند، این هتل یکی از بهترین گزینه‌ها برای اقامت به شمار می‌رود.
مطمئناً از خیابان استقلال دست‌پر به هتل Taxim Friends Hotel Istanbul برمی‌گردید. ازجمله جاذبه‌های دیدنی نزدیک به این هتل می‌توان به برج گالاتا با ۱.۱ کیلومتر فاصله و کاخ دلمه باغچه با ۱.۹ کیلومتر فاصله اشاره کرد. برای دسترسی به فرودگاه نیز می‌توانید از شاتل فرودگاهی با هزینه مجزا بهره‌مند شوید. برخی از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل عبارت‌اند از اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، پارکینگ، اتاق‌های خانواده، اتاق‌های ضد سیگاری، روم سرویس و چای‌ساز و قهوه ساز در تمامی اتاق‌ها.

امکانات عمومی هتل تکسیم فرندز استانبول


میز پذیرش در لابی این هتل به‌صورت شبانه‌روزی دایر بوده و کارکنان مجرب و کارآزموده نیز به زبان‌های آذربایجانی، آلمانی، انگلیسی، فرانسوی، روسی و ترکی استانبولی تسلط دارند و با خوش‌رویی به استقبال مسافران رفته و در فراهم کردن اقامتی به‌یادماندنی تلاش می‌کنند. اینترنت وای فای به‌صورت رایگان در این هتل برای همه مسافران ارائه می‌شود. از امکانات موردتوجه در داخل این هتل می‌توان به آزاد بودن ورود حیوانات خانگی به داخل اشاره کرد که برای این کار نیازی به پرداخت هزینه اضافی ندارید. پارکینگ این مجموعه نیز پارکینگ اختصاصی بوده و در محلی نزدیک به هتل تعبیه‌شده است. استفاده از این پارکینگ به‌طور روزانه شامل هزینه بوده ولی نیازی به رزرو قبلی ندارد.
به‌علاوه اینکه در هتل Taxim Friends Hotel Istanbul می‌توانید از اتاق چمدان بهره‌مند شوید و وسایل و بارتان را به این اتاق بسپارید. همچنین در میز تور بلیط و گردشگری مسافران را با جاذبه‌های دیدنی و گردشگری و تاریخی آشنا می‌کنند یا اینکه بلیط ورودی برخی از جاذبه‌ها را در این قسمت ارائه می‌شود. امکانات مربوط به شستشو نیز خشک‌شویی بوده و در لابی این هتل دایر گردیده است. همچنین مغازه سوغاتی فروشی در لابی این هتل وجود دارد که به‌راحتی می‌توانید برای آشنایان و دوستان خود انواع سوغاتی‌ها را تهیه کنید. ممکن است برخی از مسافران علاقه‌مند به استفاده از خدمات مربوط به پوست و زیبایی در کشور ترکیه باشند که در این هتل سالن زیبایی و آرایشی وجود دارد و مسافران می‌توانند از خدمات این سالن با هزینه مربوطه بهره‌مند شوند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


در واحدهای اقامتی این هتل می‌توانید از سیستم تهویه مطبوع هوا بهره‌مند شوید. امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها نیز عبارت‌اند از میز کار، کتری برقی، ماکرویو، یخچال، گاوصندوق، تلویزیون و حمام اختصاصی. لازم به ذکر است همه اتاق‌ها به‌طور روزانه و مرتب نظافت می‌شوند و از تختخواب‌ها و ملافه‌های تمیز در همه اتاق‌ها استفاده‌شده است. در هتل تکسیم فرندز انواع اتاق تعبیه‌شده است که این اتاق‌ها عبارت‌اند از اتاق دوبل دلوکس با بالکن، اتاق کینگ دلوکس، اتاق دوبل با تراس، اتاق دوبل، اتاق دوبل بودجت در طبقه زیرزمین، اتاق دوبل استاندارد و اتاق کینگ. همه واحدهای اقامتی چشم‌انداز زیبایی رو به شهر دارند و از پنجره‌های موجود می‌توانید تکاپو و هیجان مردم را در خیابان استقلال و میدان تقسیم تماشا کنید. از امکانات دیگر ارائه‌شده در داخل اتاق‌های هتل Taxim Friends Hotel Istanbul می‌توان به مینی بار، گاوصندوق، امکانات اتوکشی، سیستم سرمایشی و گرمایشی، فکس، بالکن و محافظ پریز کودکان هستند.

رستوران هتل


از امکانات این هتل می‌توان به روم سرویس اشاره کرد که در هر ساعت از شبانه‌روز می‌توانید انواع نوشیدنی و خوراکی‌ها را سفارش داده و در اتاقتان میل کنید. همچنین آشپزخانه مشترک در این هتل برای مسافران در نظر گرفته‌شده است تا در صورت نیاز غذای موردنظرشان را تهیه کنند. همچنین وعده صبحانه همه‌روزه به‌صورت سلف‌سرویس برای مسافران سرو می‌شود.

فاصله هتل تکسیم فرندز استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا میدان تکسیم: ۹۰۰ متر
فاصله تا برج گالاتا: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۲.۷ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۳ کیلومتر
فاصله تا مسجد آبی: ۳.۴ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است