search
menu

هتل Tashkonak Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Tashkonak Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل تاشکناک استانبول
اتاق های هتل و امکانات اتاق ها
خدمات دیگر هتل
رستوران هتل
فاصله هتل تاشکناک استانبول از اماکن و جاذبه های دیدنی شهر:

درباره هتل Hotel Tashkonak Istanbul


هتل تاشکناک استانبول یکی از هتل های ۳ ستاره شهر است که در ساختمانی متعلق به قرن نوزدهم از مهمانانش میزبانی می کند. این هتل که در قلب استانبول و منطقه فاتح سلطان احمد و در یکی از خیابان های دنج و آرام آن واقع شده است، یکی از گزینه های انتخابی گردشگرانی است که علاقه مند به بازدید از بناهای تاریخی استانبول هستند. در واقع معروف ترین جاذبه های استانبول مثل مسجد سلطان احمد، ایاصوفیه و کاخ توپکاپی در چند قدمی این هتل قدیمی بوده و می توان پیاده به دیدن همه آن ها رفت.

امکانات و خدمات عمومی هتل تاشکناک استانبول


هتل تاشکناک استانبول اولین بار در سال ۱۹۹۷ افتتاح شد و بارها دستخوش تغییرات و بازسازی قرار گرفت. این هتل برای راحتی و آسایش مهمانانش خدمات ترانسفر فرودگاهی ارائه می کند و مثل بیش تر خانه های قدیمی استانبول دارای تراس بزرگی است که هم‌نشینی و شب نشینی را برای مهمانان تدارک دیده است. از روی این تراس می توان زیبایی شب های استانبول را از زیر نظر گذراند و جاذبه های مشهورش را از دور نظاره گر بود. اینترنت رایگان، اتاق های خانواده و فضای سرسبز از جمله خدمات و امکاناتی هستند که هتل Hotel Tashkonak Istanbul برای رفاه خریداران بلیط هواپیما استانبول در نظر گرفته است. هتل تاشکناک پارکینگی ندارد و کسانی که با خودرو به این هتل رفته اند، می توانند از پارکینگ های نزدیک به هتل استفاده کنند.

اتاق های هتل و امکانات اتاق ها


هتل تاشکناک با اتصال ۳ خانه به هم بنا شده و هر کدام از آن ها راه پله جدایی برای رفتن به طبقه بالا دارند و به همین دلیل دست مهمانان در انتخاب اتاق ها باز است و از آنجایی که ساختمان آسانسوری ندارد، وجود چند راه پله مقداری از دغدغه ها را حل کرده است. اتاق های هتل تاشکناک تمیز هستند ولی برخی از اتاق های طبقه پایین رطوبت دارند و بهتر است اتاق های طبقات بالایی را رزرو کرد. این هتل در مجموع ۳۳ اتاق، سوئیت و آپارتمان دارد که در ظرفیت های مختلفی ارائه می شوند. آپارتمان پنت هاوس هتل تاشکناک ۲ خوابه است و چشم اندازی رو به دریا دارد. سوئیت های هتل Hotel Tashkonak Istanbul نیز ۲ خوابه و ۳ خوابه هستند. در این اتاق ها امکاناتی نظیر میز، مینی بار، سشوار، تلویزیون ماهواره ای و حمام اختصاصی گنجانده شده است. همه اتاق های هتل فرش شده اند ولی سیستم گرمایشی آن ها مرکزی است.

خدمات دیگر هتل


پذیرش هتل Hotel Tashkonak Istanbul برای اینکه مهمانان گشت و گذار راحت تری در استانبول داشته باشند، تورهایی را برنامه ریزی می کنند و بازدید از جاذبه های دیدنی استانبول را در این برنامه می گنجانند. در این میان باید گفت که رفتار حرفه ای و برخورد خوب پرسنل هتل تاشکناک یکی دیگر از دلایلی هستند که مهمانان را به اقامت دوباره در این هتل مجاب می کنند. این هتل برای دسترسی راحت مهمانان به نقاط مختلف شهر خدمات کرایه خودرو ارائه می دهد و پذیرش هتل با خدمات تهیه بلیط راه را برای بازدید از جاذبه های معروف استانبول هموارتر می کند. در صورتی که مهمانان زودتر از موعد به هتل تاشکناک رسیدند می توانند چمدان های خود را تحویل اتاق چمدان داده و به گشت و گذار در شهر بروند.

رستوران هتل


صبحانه های هتل که شامل انواع محصولات ارگانیک هستند در باغی باصفا سرو می شوند و همانجا می توان قهوه ترک یا چای میل کرد. این رستوران فقط در وعده صبحانه پذیرای مهمانان است ولی با توجه به موقعیت مکانی عالی هتل Hotel Tashkonak Istanbul شکم گردی بسیار راحت خواهد بود چون انواع رستوران ها و حتی می توان گفت بهترین رستوران های شهر در چند قدمی هتل قرار گرفته اند. البته کسانی که تمایل دارند از هتل بیرون نروند و غذایشان را در اتاقشان میل کنند، می توانند از خدمات روم سرویس هتل که در ساعات محدودی ارائه می شود، بهره مند شوند.

فاصله هتل تاشکناک استانبول از اماکن و جاذبه های دیدنی شهر:


فاصله تا مسجد سلطان احمد: ۰.۲ کیلومتر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۰.۶ کیلومتر
فاصله تا مسجد ایاصوفیه: ۰.۶ کیلومتر
فاصله تا بازار ادویه: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلیمانیه: ۱.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است