search
menu

هتل Tango Arjaan by Rotana Istanbul Asia

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Tango Arjaan by Rotana Istanbul Asia
امکانات و خدمات عمومی هتل تانگو ارجان بای روتانا استانبول آسیا
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل تانگو ارجان بای روتانا استانبول آسیا تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Tango Arjaan by Rotana Istanbul Asia


یکی از هتل‌های پنج ستاره و مجلل در شهر استانبول، هتل تانگو ارجان بای روتانا استانبول آسیا است. این هتل لوکس در محله مال‌ تپه در سمت آسیایی استانبول واقع شده است و نزدیک ورودی مترو است. هتل Tango Arjaan by Rotana Istanbul Asia نزدیک به مراکز تجاری ، خرید و سرگرمی قابل توجه خیابان بغداد است. استانبول بزرگترین و مشهورترین شهر ترکیه است و به مانند خود کشور ترکیه، به دو بخش اروپایی و آسیایی تقسیم می‌شود. استانبول ترکیه به عنوان شهری گردشگرپذیر در مقیاس جهانی، دارای طیف متنوع و گسترده‌ای از هتل‌ها برای انواع سلایق، بودجه‌ها و نیازها است. در صورتی که بلیط هواپیما استانبول رزرو کرده‌اید، خوب است بدانید که هتل تانگو ارجان بای روتانا استانبول آسیا تا فرودگاه بین‌المللی سابیحا گوکچن استانبول تنها حدود ۴۰ دقیقه با ماشین فاصله دارد. فاصله ساحل فلوریا استانبول نیز ساحل محبوبی در بین گردشگران است و تا هتل تانگو ارجان بای روتانا استانبول آسیا حدودا ۳۵ کیلومتر فاصله دارد.

امکانات و خدمات عمومی هتل تانگو ارجان بای روتانا استانبول آسیا


امکانات عالی، با کیفیت و کم‌نظیر هتل تانگو ارجان بای روتانا استانبول آسیا شامل مواردی است از قبیل لابی وسیع و شیک، آسانسور، پارکینگ رایگان، استخر سرپوشیده، استخر روباز، اینترنت رایگان، پرسرعت و قابل دسترس در تمام فضاهای هتل، رستوران، کافی‌شاپ، اتاق جلسات، سالن کنفرانس، فضای سبز، زمین بازی کودکان، فکس، فتوکپی، بیزینس سنتر، سالن ورزشی، اسپا و ماساژ. خدمات فوق‌العاده خوبی در هتل باشکوه تانگو ارجان بای روتانا استانبول آسیا قرار دارد که برای اقامتی راحت، آسوده و به یادماندنی فراهم شده‌اند و شامل مواردی هستند از جمله: پذیرش ۲۴ ساعته و سریع، خدمات اتاق، نگهداری از چمدان، تبدیل ارز، تورهای شهری با تورلیدرهای مجرب، خودپرداز، اجاره خودرو و خدمات نظافتی از جمله: نظافت روزانه، خشکشویی، لباسشویی و اتو. اگر بلیط هواپیما خریداری کرده‌اید، از ترانسفر فرودگاهی رفت‌و‌برگشت هتل استفاده کنید تا رفت‌و‌آمدی راحت‌تر و سریع‌تر داشته باشید. در هتل تانگو ارجان بای روتانا استانبول آسیا، امکان برگزاری مراسمات و جشن‌های مختلف مانند جشن عروسی هم وجود دارد.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


اتاق‌های متنوع و طراحی‌شده با دکوراسیونی چشم‌گیر، کم‌نظیر و گیرا در هتل تانگو ارجان بای روتانا استانبول آسیا وجود دارد و در مجموع تعداد واحدهای اقامتی، ۱۲۹ اتاق است. اتاق‌ها و سوئیت‌هایی در هتل Tango Arjaan by Rotana Istanbul Asia وجود دارند که در انواع مختلفی هستند و بدین شرح هستند: اتاق‌های کلاسیک، اتاق‌های پریمیوم، سوئیت‌های کلاسیک با یک اتاق، سوئیت‌های پریمیوم با یک اتاق‌خواب و سوئیت‌های دو خوابه. اتاق‌های هتل تانگو ارجان بای روتانا استانبول آسیا چشم‌اندازی گیرا و چشم‌گیر از شهر و دریا دارند. وسایل و امکانات عالی که در اتاق‌های هتل تانگو ارجان بای روتانا استانبول آسیا تعبیه شده‌است همگی برای اقامتی آسوده و بی دغدغه است. این تجهیزات شامل مواردی است از قبیل: تلویزیون، یخچال، اینترنت وای‌فای رایگان با سرعت بالا، مینی‌بار، ماشین ‌لباسشویی، صندوق امانات دیجیتالی، مبلمان، میز، صندلی، حمام با دوش، وسایل بهداشتی حمام، سیستم سرمایشی و گرمایشی، سشوار، چای و قهوه ساز، آشپزخانه به همراه وسایل کامل آن به همراه مایکروویو، اجاق گاز، تلفن، اطفاحریق، میز اتو، دمپایی و آیینه. باید توجه داشته‌باشید که اتاق‌ها امکان سیگار کشیدن ندارند.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


در استخر‌های هتل تانگو ارجان بای روتانا استانبول آسیا که هم سرپوشیده هستند و هم در فضای باز، می‌توانید اوقاتی خوش را سپری کنید و همچنین در بخش اسپا و ماساژ هتل، می‌توانید خستگی‌های زندگی اخیرتان را بزدایید و سلامتی و آرامش را احساس کنید. در باشگاه ورزشی هتل Tango Arjaan by Rotana Istanbul Asia مجهز با وسایل مناسب، ورزش کنید و تفریحی سالم و شاد را داشته باشید.

رستوران هتل


در هتل تانگو ارجان بای روتانا استانبول آسیا تعدادی رستوران و کافی‌شاپ قرار دارد که یا در فضای داخلی هتل یا در فضای باز و کنار استخر قرار گرفته‌اند و می‌توانید در فضایی دنج، دلنشین و تحسین‌برانگیز در کنار خانواده، دوستان و همراهان خود بنشینید، خوراک‌هایی لذیذ را میل کنید و اوقاتی خاطره‌انگیز و فراموش‌نشدنی را داشته باشید.

فاصله هتل تانگو ارجان بای روتانا استانبول آسیا تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله هتل تا مرکز خرید هیلتون: ۲.۲ کیلومتر
فاصله هتل تا آب انبار باسیلیکا استانبول: ۱۵.۵ کیلومتر
فاصله هتل تا مسجد و موزه ایاصوفیه استانبول: ۱۵.۳ کیلومتر
فاصله هتل تا کاخ دلمه باغچه استانبول: ۱۶.۱ کیلومتر
فاصله هتل تا بازار ادویه: ۱۶.۵ کیلومتر
فاصله هتل تا برج گالاتا استانبول: ۱۶.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است