search
menu

هتل Taksim Peri Suite Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Taksim Peri Suite
امکانات و خدمات عمومی هتل تکسیم پری سوئیت
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
فاصله هتل تکسیم پری سوئیت تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Taksim Peri Suite


هتل پری سوئیت در نزدیکی میدان تکسیم استانبول و در فاصله‌ی ۱.۵ کیلومتری از خیابان استقلال قرار دارد. سه ایستگاه مترو به هتل تکسیم پری سوئیت نزدیک هستند که تنها با چند دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به آنها برسید. اگر بلیط هواپیما استانبول رزرو کرده‌اید و قصد اقامت در هتل پری سوئیت را دارید، خوب است بدانید که فرودگاه بین‌المللی صبیحه گوکچن و فرودگاه استانبول، هر دو تا هتل تکسیم پری سوئیت ۳۱.۶ کیلومتر فاصله دارند. با اقامت در هتلTaksim Peri Suite در شهر استانبول به راحتی می‌توانید از دیدنی‌های میدان تکسیم و خیابان استقلال بازدید کنید که از جاذبه‌های مشهور و دیدنی شهر زیبا و تاریخی استانبول است که سالانه تعداد زیادی گردشگر از آن بازدید می‌کنند و دلیل آن این است که سرگذشت این میدان مشهور به زمان سلطان محمود اول برمی‌گردد؛ یعنی زمانی که از این منطقه انشعاب‌هایی برای انتقال آب درست شد و کل شهر استانبول را پوشش داد. به همین دلیل مهم‌ترین میدان شهر استانبول به تکسیم (تقسیم) معروف شد و حالا جزلاینفک دیدنی‌های این دیار به شمار می‌آید. امروزه این میدان به خیابان استقلال منتهی می‌شود و همگان آن را به عنوان جذاب‌ترین بخش توریستی شهر می‌شناسند. دور تا دور میدان تکسیم را مراکز تجاری و جاهای دیدنی پر کرده و خوب است تا با بهترین آن‌ها آشنا شوید.

امکانات و خدمات عمومی هتل تکسیم پری سوئیت


در هتل پری سوئیت استانبول خدمات و امکاناتی عالی در اختیار مسافران قرار دارد تا آنها با کمبودی مواجه نشوند و اقامتی شیرین را تجربه کنند. تجهیزات و امکاناتی هتل تکسیم پری سوئیت شامل مواردی است از جمله: آسانسور، پارکینگ، اینترنت رایگان و قابل دسترس در تمام فضاهای هتل، فکس و فتوکپی. خدمات متنوعی که هتل Taksim Peri Suite ارائه می‌کند، شامل این موارد است: پذیرش ۲۴ ساعته، سریع و اختصاصی، خدمات اتاق، گشت شهری، خدمات بلیط، خدمات معرفی و فروش تور برای علاقه‌مندان به گشتن شهر با برنامه منظم و تورلیدر مجرب، خدمات ویژه معلولان، تبدیل ارز، نگهداری از چمدان و خدمات نظافتی که شامل نظافت روزانه، لباسشویی، خشکشویی و اتو است. اگر بلیط هواپیما ارزان رزرو کرده‌اید، از ترانسفر فرودگاهی رفت‌وبرگشت هتل پری سوئیت استفاده کنید تا به راحتی و بدون دغدغه رفت‌و‌‌آمد کنید. قابل ذکر است که کارکنان هتل تکسیم پری سوئیت استانبول علاوه بر زبان ترکی، با زبان‌های زنده دنیا مانند انگلیسی، روسی، فرانسوی، آلمانی و چند زبان دیگر، می‌توانند با مهمانان ارتباط برقرار کنند.

اتاق های هتل


واحدهای اقامتی که در هتل تکسیم پری سوئیت قرار دارند بسیار متنوع و با طراحی و دکوراسیونی چشم‌گیر و راحت هستند. اتاق‌های هتل Taksim Peri Suite شامل اتاق‌ لوکس، سوئیت‌ خانوادگی، سوئیت لوکس کینگ، سوئیت کینگ، سوئیت با تراس و سوئیت خانوادگی با تراس.

امکانات اتاق های هتل


امکانات و تجهیزات بسیار خوب و با کیفیتی در اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل تکسیم پری سوئیت وجود دارد که شامل مواردی است از جمله: مبلمان، یخچال، تلویزیون، اینترنت رایگان، صندوق امانات، حمام با دوش، وسایل بهداشتی حمام مانند حوله، صابون و شامپو، سشوار، دمپایی، تلفن، تهویه مطبوع، سیستم سرمایشی و گرمایشی، کمد لباس، کتری برقی، تلفن، میز تحریر، وسایل مخصوص اتو کردن و سیستم هشدار و اطفا حریق. در سوئیت‌های هتل پری سوئیت تجهیزات کاملی وجود دارد که شامل اجاق گاز، مایکروویو، میز و صندلی و ماشین لباسشویی است. در آشپزخانه‌ مجهز به ظرفشویی و وسایل مخصوص آشپزی هتل Taksim Peri Suite می‌توانید به راحتی آشپزی کنید و برای خود و خانواده خود خوراک‌هایی لذیذ را تهیه کنید. خوب است توجه داشته باشید که در واحدهای اقامتی هتل پری سوئیت استانبول نمی‌توانید سیگار بکشید.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


در تراس‌های سوئیت‌های هتل تکسیم پری سوئیت می‌توانید در کنار خانواده، دوستان و دیگر همسفران خود بنشینید، از آفتاب و هوای تازه لذت ببرید و ساعاتی خوش و به‌یادماندنی را در فضایی مطبوع و مطلوب سپری کنید.

فاصله هتل تکسیم پری سوئیت تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله هتل تا کاخ دلمه باغچه استانبول: ۶ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا برج دختر استانبول: ۹ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا موزه پرا استانبول: ۱۱ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا برج گالاتا استانبول: ۱۳ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا مرکز خرید کانیون استانبول: ۱۴ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا مرکز خرید زورلو استانبول: ۱۴ دقیقه رانندگی
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است