search
menu

هتل Taksim Doorway Suites Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Taksim Doorway Suites Istanbul
امکانات هتل تکسیم دوروی سوئیت استانبول
خدمات هتل تکسیم دوروی سوئیت
واحدهای اقامتی و امکانات واحدهای اقامتی
فاصله هتل آپارتمان تکسیم دوروی سوئیت استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Taksim Doorway Suites Istanbul


هتل تکسیم دوروی سوئیت استانبول یکی از هتل آپارتمان‌های سه ستاره شیک و دلنشین در شهر استانبول است که با امکانات رفاهی و موقعیت مکانی خوبی که در اختیار مهمانان قرار می‌دهد توانسته نظر بسیاری از مسافران شهر استانبول را به خود جلب کند. این هتل آپارتمان در نزدیکی میدان تکسیم و خیابان استقلال واقع شده و از همین جهت به بسیاری از اماکن تاریخی و معروف شهر دسترسی دارد. برج گالاتا، برج مایدن، آب انبار باسیلیکا، کاخ دلمه باغچه و… از جمله اماکن محبوب نزدیک به این هتل هستند که هر کدام از آن‌ها از نظر شکوه و زیبایی حرف‌های زیادی برای گفتن دارند. علاوه بر آن در اطراف این هتل پر از رستوران‌ها و کافه‌های رنگارنگ است که مسافران می‌توانند طعم دلچسب غذاها و میان وعده‌های متنوع ترکی را در آن‌ها تجربه کنند. لازم به ذکر است که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما ضمن سفر به شهر زیبای استانبول در Taksim Doorway Suites اقامت داشته باشید و سفری زیبا و خاطره‌انگیز را برای خود رغم بزنید.

امکانات هتل تکسیم دوروی سوئیت استانبول


ساختمان و طراحی داخلی و خارجی این هتل آپارتمان زیبا و چشم نواز است و از همین جهت احساس خوبی را در زمان اقامت به مهمانان منتقل می‌کند. هتل تکسیم دوروی سوئیت استانبول دارای یک رستوران زیبا است که می‌توانید انواع غذاهای لذیذ ترکی را در آن امتحان کنید. در اطراف این هتل مغازه ها، مراکز خرید و مراکز تفریحی بسیاری وجود دارند که مسافران می‌توانند ساعات‌ها در آن‌ها قدم بزنند و به گشت و گذار و خرید بپردازند. هتل به ایستگاه مترو تکسیم نیز نزدیک است و این امکان را برای مسافران فراهم می‌کند تا با صرف کمترین هزینه و زمان ممکن به هر نقطه‌ای از شهر استانبول که تمایل دارند دسترسی داشته باشند. یک مینی مارکت نیز در این هتل وجود دارد و نیاز مسافران را از رفت و آمدهای خسته کننده برای خرید‌های جزئی برطرف می‌سازد. Taksim Doorway Suites دارای سالن مشترک تماشای تلویزیون نیز است و امکان تماشای دسته جمعی تلویزیون در مسافرت را برای مهمانان فراهم می‌کند.

خدمات هتل تکسیم دوروی سوئیت


خدمات متنوعی در هتل تکسیم دوروی سوئیت استانبول به مهمانان ارائه می‌شوند که مسافران را از اقامت در این هتل راضی نگه داشته و آن‌ها را برای بازگشت به این هتل آپارتمان در مسافرت‌های بعدی ترغیب می‌کنند. هتل دارای خدمات پذیرش ۲۴ساعته است و در تمام ساعات شبانه روز به چهار زبان انگلیسی، روسی، ترکی و اردو از مهمانان استقبال می‌کند. صندوق امانات هتل در اختیار مهمانان قرار دارد و مسافران می‌توانند اشیاء گرانقیمت و ارزشمند خود را در آن به امانت بگذارند. خدمات خانه داری هتل به صورت روزانه فعال است و تمامی واحدهای اقامتی هر روز نظافت می‌شوند. این هتل دارای خدمات خشکشویی، لباسشویی و سرویس اتو نیز است که خیال مهمانان را از بابت شست و شوی لباس‌هایشان راحت می‌کند. مهمانان می‌توانند غذای فرزندان خردسال خود را از بوفه کودک پسند موجود در هتل تهیه کنند. سیرویس تحویل مواد غذایی نیز در این هتل فعال است و مهمانان می‌توانند غذا یا خوراکی مورد نظر خود را سفارش دهند و در اتاق خود میل نمایند. نگهبانی ۲۴ ساعته، بازی‌های رومیزی، ارائه بلیط جاذبه‌ها و نمایش‌ها و… از دیگر خدمات Taksim Doorway Suites هستند که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما و اقامت در این هتل زیبا به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

واحدهای اقامتی و امکانات واحدهای اقامتی


واحدهای اقامتی هتل تکسیم دوروی سوئیت استانبول فضایی کاملا شیک و مدرن و بزرگ دارند که از اقامت در آن‌ها احساس راحتی و آرامش خواهید داشت. اتاق استاندارد دونفره، اتاق استاندارد سه نفره و اتاق دونفره اقتصادی از جمله واحدهای اقامتی این مجموعه هستند که مسافران می‌توانند براساس سلیقه و نیاز خود یکی را به دلخواه انتخاب کنند. واحدهای اقامتی Taksim Doorway Suites دارای امکانات متنوعی هستند که تمامی شرایط لازم برای یک اقامت زیبا و دوست داشتنی را برای مهمانان فراهم می‌کنند. از جمله امکانات رفاهی این واحدها می‌توان به حمام اختصاصی به همراه حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان، صندوق امانات، تلویزیون صفحه تخت، کانال‌های ماهواره ای، مینی بار و… اشاره کرد.

فاصله هتل آپارتمان تکسیم دوروی سوئیت استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله هتل تا میدان تکسیم: ۴۰۰ متر
فاصله هتل تا برج گالاتا: ۱.۵ کیلومتر
فاصله هتل تا کاخ و موزه توپکاپی: ۲.۵ کیلومتر
فاصله هتل تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۳.۳ کیلومتر
فاصله هتل تا مسجد آبی: ۳.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است