search
menu

هتل Taksim Alya Suites Istanbul

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Taksim Alya Suites Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل تکسیم آلیا سوئیتز استانبول
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل تکسیم آلیا سوئیتز استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Taksim Alya Suites Istanbul


هتل تکسیم آلیا سوئیتز استانبول، هتلی ۵ ستاره در منطقه بی اوغلو است و از میدان تکسیم و خیابان استقلال که از خیابان های مشهور استانبول است، ۴۰۰ متر فاصله دارد. بهتر است بگوییم هتل در قلب شهر استانبول واقع شده و گزینه بسیار مناسبی برای آن دسته از مهمانانی است که در سفر به استانبول ضمن تجربه اقامت عالی و راحت، قصد بازدید از جاذبه ها و گشت و گذار در شهر را دارند. فاصله هتل تا جاذبه‌های استانبول ازجمله موزه معصومیت، موزه مادام توسو، کاخ دلمه باغچه استانبول، مسجد اورتاکوی و .... بسیار کم است و مهمانان بدون طی مسافت های طولانی، در کمترین زمان می‌توانند از آن‌ها بازدید کنند. استفاده از انواع وسایل حمل و نقل عمومی نیز برای مهمانان امکان پذیر است. یکی از جذاب‌ترین کارهایی که گردشگران در سفر به استانبول باید انجام دهند، امتحان غذاهای خیابانی استانبول است که در دنیا بی‌نظیرند. همچنین، با تاریک شدن هوا تفریحات شبانه استانبول آغاز می‌شوند که آوازه‌شان بسیاری از گردشگران را به سوی استانبول روانه می‌کند. روزهای هیجان انگیز و شب های پرجنب و جوش استانبول با هیچ کلمه یا جمله‌ای قابل وصف نیستند. استانبول را باید از نزدیک لمس و تجربه کرد. اقامت در این هتل نیز خاطره خوش و اقامت دلنشینی را رقم می‌زند. کارکنان هتل Taksim Alya Suites Istanbul کاردان، مجرب و خوش برخورد هستند و تمام تلاششان را می‌کنند تا رضایت و خشنودی مهمانان را به دست آورند.

امکانات و خدمات عمومی هتل تکسیم آلیا سوئیتز استانبول


در هتل تکسیم آلیا سوئیتز استانبول امکانات و خدمات گوناگون برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. مهمانانی که به جای رزرو بلیط هواپیما استانبول با خودروی شخصی شان سفر می‌کنند، می‌توانند از پارکینگ هتل استفاده کنند. در تمام اتاق های هتل دسترسی به اینترنت وای فای رایگان برای مهمانان مقدور است. لابی هتل در طبقه همکف قرار گرفته و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، اتاق چمدان و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته نیز در لابی واقع شده و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن‌ها است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل تهیه بلیط برای بازدید از جاذبه‌ها، خدمات کانسرج، خدمات تور، خدمات بلیط، تبدیل ارز، اتو، خشکشویی، لباسشویی، فکس، فتوکپی، برگزاری میتینگ‌ها و همایش‌ها، دریافت سفارشات مارکت، شاتل فرودگاهی، کرایه خودرو، روم سرویس و ... به پذیرش مراجعه نمایند. پرسنل پذیرش مهمانان را به خوبی راهنمایی می‌کنند. ضمنا، کارکنان هتل تکسیم آلیا سوئیتز استانبول به زبان‌های انگلیسی، عربی، روسی و ترکی مسلط هستند و با مهمانان خارجی ارتباط گرم و صمیمانه برقرار می‌کنند.
مهمانانی که قصد سفر به استانبول همراه حیوان خانگی‌شان را دارند، لازم است بدانند که در هتل تکسیم آلیا سوئیتز استانبول پذیرش حیوانات خانگی صورت نمی‌گیرد.

اتاق های هتل


اتاق های گوناگون و رنگارنگ در هتل تکسیم آلیا سوئیتز استانبول قابل رزرو هستند. اتاق های هتل تکسیم آلیا سوئیتز استانبول شامل اتاق های خانواده، سوئیت عروس، انواع اتاق های سینگل، دبل، تریپل و ... هستند. دکوراسیون اتاق ها شیک و جذاب است و با توجه به رنگ‌های استفاده شده در طراجی اتاق‌ها، فضای دنج و آرامش بخشی دارند. اسباب و اثاثیه اتاق ها نیز زیبا و مطلوب هستند. کف اتاق ها با پارکت‌های چوبی پوشش یافته‌اند و نظافت و تمیزی اتاق ها در وضعیت عالی و اطمینان بخش قرار دارند. خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به اتاق ها ارائه می‌گردد. مهمانان توجه داشته باشند استعمال سیگار در اتاق ها ممنوع است. زمان تحویل اتاق ها در هتل تکسیم آلیا سوئیتز استانبول از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۴ و زمان تخلیه اتاق ها ساعت ۱۲ ظهر است.

امکانات اتاق های هتل


در اتاق های هتل تکسیم آلیا سوئیتز استانبول امکانات رفاهی اساسی و استاندارد شامل مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، صندوق امانات، مینی بار، دراور، کمد لباس، تلفن، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، لوازم بهداشتی، سشوار، حوله، دمپایی و ... مهیا گشته‌اند.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


مهمانان ساعاتی را که در هتل هستند، می‌توانند به فعالیت‌های سرگرم کننده مشغول شده و خاطرات خوشی را در هتل بسازند. در این هتل تورهای پیاده روی و همچنین تورها و کلاس‌های آموزش فرهنگ محلی برگزار می‌شوند. علاقه مندان می‌توانند از طریق هماهنگی با پذیرش در آن‌ها مشارکت نمایند. همچنین، شام‌های موضوعی شبانه و اجرا و موسیقی‌های زنده هتل از جمله مواردی هستند که از طرف مهمانان بسیار مورد پسند قرار می‌گیرند. چنان‌چه، در فصل زمستان در این هتل اقامت داشته باشید، می‌توانید از تفریح هیجان انگیز اسکی نیز بهره‌مند شوید.

رستوران هتل


مهمانان می‌توانند صبح خود را با صرف صبحانه خوشمزه و کامل در رستوران هتل آغاز کنند. صبحانه هتل به صورت بوفه‌ای سرو شده و شامل انواع خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های سرد و گرم است.

فاصله هتل تکسیم آلیا سوئیتز استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا میدان تکسیم استانبول: ۰٫۴ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا استانبول: ۱٫۲ کیلومتر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی استانبول: ۲٫۳ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه استانبول: ۲٫۸ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلطان احمد استانبول: ۳٫۲ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتوی رایگان
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است