search
menu

هتل SV Bussiness Hotel Taksim Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل SV Bussiness Hotel Taksim Istanbul
امکانات عمومی هتل اس وی بیزنس تکسیم استانبول
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل اس وی بیزنس استانبول با جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل SV Bussiness Hotel Taksim Istanbul


هتل اس وی بیزنس تکسیم استانبول از جمله هتل‌هایی است که مهمانان و مسافران آن از اقامت در این هتل رضایت بالایی داشته‌اند. تمیزی، قرار گرفتن در محلی مناسب و قیمت بسیار خوب برای اقامت از جمله مواردی است که مورد توجه و رضایت مسافران بوده‌است. موقعیت مکانی این هتل طوری است که فاصله بسیار نزدیکی با مترو ایستگاه تکسیم دارد و این مورد سبب شده‌است تا از طریق مترو به راحتی بتوانید به قسمت‌های مختلف شهر بروید.
با حدود دو دقیقه پیاده روی می‌توانید به راحتی به خیابان استقلال برسید و از قدم زدن در این خیابان پر جنب و جوش لذت ببرید. سالن کنفرانس، کنسرت و تئاتر نیز در نزدیکی این هتل وجود دارند. دکوراسیون هتل بصورت بسیار مدرن و شیک انجام شده‌است و در آن از رنگ ‌های پر انرژی و جذاب استفاده شده‌است. هتل بسیار مجهز است و نیازهای اولیه خود را در بهترین کیفیت در این هتل خواهید یافت. اگر قصد دارید با رزرو اینترنتی بلیط هواپیما به استانبول سفر کنید، با اقامت در هتل اس وی بیزنس تکسیم ضمن اقامتی آرامش بخش می‌توانید از جاهای دیدنی استانبول همچون برج گالاتا، میدان تکسیم، خیابان استقلال، کاخ موزه دلمه باغچه، موزه معصومیت و سایر جاهای دیدنی و مراکز خرید استانبول دیدن کنید و از سفرتان لذت ببرید.

امکانات عمومی هتل اس وی بیزنس تکسیم استانبول


هتل SV Bussiness Hotel Taksim Istanbul از امکانات بسیار خوبی برخوردار است که در سطح یک هتل چهار ستاره بسیار خوب است. امکانات این هتل را به تفصیل در ادامه همراه با فاصله هتل تا جاهای دیدنی استانبول بیان خواهیم کرد. در تمام بخش‌های هتل می‌توانید به راحتی به اینترنت اتصال داشته‌باشید. لابی هتل یک لابی مبله و بسیار شیک است و می‌توانید در این مکان نیز استراحت کوتاه و پر انرژی را داشته باشید. پذیرش هتل بصورت شبانه روزی آماده ارایه خدمات به شما است. از نظر تمیزی و بهداشت هتل در درجه و سطح بسیار بالایی قرار دارد. خدمات خشکشویی با هزینه اضافی برای مسافران آماده ارایه خدمات است. افراد معلول به راحتی می‌توانند در این مکان اسکان یابند و موارد بسیاری برای راحتی این افراد در نظر گرفته شده‌است. اتاق‌های مخصوصی وجود دارد که افراد سیگاری می‌توانند در آن سیگار بکشند. شاتل فرودگاهی با هزینه اضافی از دیگر خدماتی است که به مسافران هتل اس وی بیزنس تکسیم ارایه خواهد شد. پارکینگ هتل در نزدیکی هتل قرار دارد و با شارژ اضافی می‌توانید خودرو خود را در آن پارک کنید.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


اتاق‌های هتل نسبتا بزرگ هستند و دکوراسیون آن بسیار شیک و مدرن است. این اتاق‌ها دارای رنگ‌های پر انرژی است و اجزای این دکوراسیون بسیار مدرن و با ظرافت خاصی چیده شده‌اند. اتاق‌ها از اینترنت رایگان وای فای برخوردارند و می‌توانید با خیال راحت به اینترنت متصل شوید. حمام با سشوار و حوله در تمام اتاق‌ها وجود دارد و علاوه بر آن سرویس بهداشتی نیز در تمام واحدها وجود دارد و موارد بهداشتی در درجه بالایی در آن‌ها اجرا شده‌است. مبلمان و تخت‌های اتاق‌ها بسیار تمیز هستند و از لوازم درجه یک و باکیفیت در آن‌ها استفاده شده‌است. مینی بار و یخچال نیز در اتاق‌ها وجود دارد. چای ساز و چراغ خواب نیز از جزییات لوازم همه اتاق‌ها است. تلویزیون نیز در اتاق‌ها وجود دارد تا در طی مدتیکه در هتل SV Bussiness Hotel Taksim Istanbul اقامت دارید با آن سرگرم شوید. از انواع اتاق‌های هتل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
• سوییت با یک تخت دو نفره بزرگ
• اتاق دلوکس با بالکن و یک تخت دو نفره
• اتاق سوپر دو تایی شامل دو تخت تک نفره و یک تخت دو نفره بزرگ

رستوران هتل


هتل SV Bussiness Hotel Taksim Istanbul رستوران نسبتا بزرگ و بسیار مجهزی دارد. منوی آن دارای غذاهای متنوعی است و صبحانه را نیز در این رستوران بصورت سلف سرویس می‌توانید میل کنید. علاوه بر رستوران کافه هتل نیز آماده ارایه خدمات به شما است.

فاصله هتل اس وی بیزنس استانبول با جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه معصومیت: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا میدان تکسیم: ۲.۲ کیلومتر
فاصله تا خیابان استقلال: ۲.۲ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۳.۹ کیلومتر
فاصله تا کاخ توپکاپی: ۸.۶ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است