search
menu

هتل Sultanahmet Cesme Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Sultanahmet Cesme Hotel Istanbul
امکانات عمومی هتل سلطان احمد چشمه استانبول
امکانات تفریحی هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل سلطان احمد چشمه استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Sultanahmet Cesme Hotel Istanbul


هتل سلطان احمد چشمه از هتل های سه ستاره شهر استانبول است که در یکی از بهترین مناطق استانبول قرار گرفته است. این هتل یکی از تازه ساخت ترین هتل های استانبول به شمار می رود و تنها ۲۰۰ متر تا مسجد سلطان احمد و حدودا ۵ دقیقه تا مسجد ایاصوفیه فاصله دارد. از تراس های اتاق های این هتل می توانید نمای بی نظیری از دریای مرمره را تماشا کنید. هتل سلطان احمد چشمه از لحاظ موقعیت جغرافیایی به نحوی قرار گرفته است که تا جاذبه های دیدنی و تاریخی شهر مانند کاخ توپکاپی، کاخ دلمه باغچه، برج دختر و آب انبار باسیلیکا استانبول دسترسی آسانی خواهید داشت. ترانسفر فرودگاهی از هتل سلطان احمد چشمه شامل هزینه جداگانه بوده، بنابراین در هر ساعتی از شبانه روز می توانید نسبت به خرید بلیط هواپیما اقدام کنید. لازم به ذکر است که فاصله هتل Sultanahmet Cesme Hotel Istanbul تا فرودگاه استانبول حدودا ۴۶ کیلومتر است. از امکانات ارائه شده در این هتل می توان به اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، پارکینگ رایگان، اتاق های خانواده، اتاق های ضدسیگاری، روم سرویس، چای ساز و قهوه ساز در تمامی اتاق ها.

امکانات عمومی هتل سلطان احمد چشمه استانبول


در این هتل میز پذیرش به صورت ۲۴ ساعته دایر بوده و خدماتی نظیر خشکشویی، لباسشویی و اتو براساس درخواست مشتریان انجام می گیرند. حیوانات خانگی اجازه ورود به داخل هتل را ندارند. اینترنت وای فای رایگان در تمامی نقاط هتل قابل دسترس است و پارکینگ رایگان نیز در محلی نزدیک هتل دایر گردیده است، البته استفاده از این پارکینگ نیازی به رزرو قبلی ندارد. اتاق چمدان، میز تور و گردشگری و تبدیل ارز جزو خدمات ارائه شده در لابی این هتل هستند. پرسنل هتل سلطان احمد چشمه در شهر استانبول بسیار کارآزموده و مجرب بوده و در فراهم کردن اقامتی به یادماندنی تلاش می کنند. همچنین همه پرسنل هتل Sultanahmet Cesme Hotel Istanbul به زبان های انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی، ایتالیایی و ترکی استانبولی مسلط هستند.

امکانات تفریحی هتل


از امکانات تفریحی این هتل می توان به تراس آفتاب گیری اشاره کرد، همچنین با تورهای پیاده روی می توانید به گشت و گذار بپردازید و لحظات خوشی را برای خود و خانواده تان رقم بزنید.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


اتاق های موجود در این هتل با وسایل مدرن و بسیار شیکی طراحی شده اند و به طور مرتب روزانه نظافت می شوند. انواع اتاق ها در این هتل عبارتند از اتاق دوبل، اتاق تریپل، اتاق دوبل اکونومی و اتاق خانواده. همچنین در داخل همه اتاق ها امکاناتی نظیر سیستم تهویه مطبوع هوا، اینترنت وای فای رایگان، تلویزیون، مینی بار، گاوصندوق، امکانات اتوکشی، سیستم گرمایشی و سرمایشی، یخچال، کتری برقی، میزکار، کمدلباس و وسایل مربوط به شستشو وجود دارند. در همه اتاق های هتل Sultanahmet Cesme Hotel Istanbul امکانات مربوط به چای دایر گردیده است، زیرا در سفر به شهر استانبول بعید است از چای ترکی به راحتی بگذرید. به دلیل ممنوعیت استعمال سیگار در داخل اتاق ها برای آن دسته از مسافرانی که سیگاری هستند، محلی به دور از اتاق ها تعبیه شده است.

رستوران هتل


کافی شاپ موجود در این هتل در تراس قرار دارد و انواع نوشیدنی و دسرهای خوشمزه سرو می کنند. میهمانان در هنگام سرو غذا می توانند چشم انداز بی نظیری از دریای مرمره را تماشا کنند و لذت ببرند. بعد از هر وعده غذایی یک فنجان چای یا قهوه براساس دلخواه مشتری سرو می شود. همچنین وعده صبحانه به صورت کامل و سلف سرویس همه روزه در رستوران این هتل ارائه می شود.

فاصله هتل سلطان احمد چشمه استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد سلطان احمد: ۳۵۰ متر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا کاخ توپکاپی: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۵.۲ کیلومتر
فاصله تا موزه پرا: ۶.۲ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۷.۳ کیلومتر
فاصله تا برج دختر: ۹.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است