search
menu

هتل Suiteness Taksim Hotel Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Suiteness Taksim Hotel Istanbul
امکانات هتل سوئیتنیس تکسیم
خدمات هتل سوئیتنیس تکسیم
واحدهای اقامتی
امکانات واحدهای اقامتی
فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل سوئیتنیس تکسیم استانبول

درباره هتل Suiteness Taksim Hotel Istanbul


هتل سوئیتنیس تکسیم استانبول در مرکز شهر استانبول قرار گرفته و برای مهمانانی که تمایل دارند با هزینه‌های مقرون به صرفه در این شهر اقامت داشته باشند گزینه بسیار خوبی است. این هتل در منطقه‌ای از شهر قرار دارد که به بسیاری از جاهای دیدنی استانبول نردیک است و با اقامت در آن می‌توانید به راحتی به اماکن جذابی مانند کاخ توپکاپی، کاخ دلما باغچه، برج گالاتا و… دسترسی داشته باشید. خیابان استقلال که یکی از معروف‌ترین خیابان‌های شهر استانبول است در فاصله ۵۰۰ متری از هتل قرار دارد و مهمانان می‌توانند در طول اقامت خود بارها از این خیابان دیدن کنند و از گشت و گذار و خرید در مراکز گوناگون تفریحی و تجاری لذت ببرند. علاوه بر آن هتل با ایستگاه مترو نیز فاصله چندانی ندارد و این امکان را برای مهمانان فراهم می‌کند تا با صرف کمترین زمان و هزینه ممکن به هر نقطه‌ای از شهر استانبول که مایل هستند دسترسی داشته باشند. لازم به ذکر است که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما استانبول ضمن سفر به شهر زیبای استانبول در Suiteness Taksim Hotel اقامت داشته باشید و سفری فراموش نشدنی را در خاطرات خود به یادگار بگذارید.

امکانات هتل سوئیتنیس تکسیم


همانطور که ذکر شد بارزترین و مهم‌ترین ویژگی هتل سوئیتنیس تکسیم استانبول موقعیت مکانی فوق العاده آن است که دسترسی به تمام زیبایی‌های شهر استانبول را برای مهمانان آسان می‌کند. فضای داخلی هتل در عین سادگی بسیار زیبا و چشم نواز است و با آرامشی که در زمان اقامت به مهمانان هدیه می‌کند سفری خاطره‌انگیز را برای آنان رغم خواهد زد. رستوران این هتل انواع غذاهای لذیذ سنتی و مدرن ترکی را به مهمانان ارائه می‌دهد و کیفیت غذاهای سرو شده در این رستوران به حدی است که بدون شک از تجربه صرف غذا در آن پشیمان نخواهید شد. با این حال اگر دوست داشتید تنوع غذایی در رستوران‌های مختلف را امتحان کنید خوشبختانه در اطراف Suiteness Taksim Hotel پر از رستوران‌های متنوع و کافه‌های رنگارنگ است که می‌توانید از تجربه صرف غذا و میان وعده‌های خوش طعم در آن‌ها لذت ببرید. منطقه مخصوص سیگار کشیدن، پارکینگ، اتاق‌های خانوادگی، سالن مشترک تماشای تلویزیون و… از دیگر امکانات این هتل به شمار می‌روند.

خدمات هتل سوئیتنیس تکسیم


هتل سوئیتنیس تکسیم استانبول خدمات گوناگونی را نیز به مسافران ارائه می‌دهد که همین مسئله باعث می‌شود مهمانان از اقامت خود در هتل راضی باشند و کمبودی را در زمان سکونت احساس نکنند. پرسنل هتل بسیار خوش برخورد و مهمانواز هستند و برای هر کمک و راهنمایی می‌توانید روی آن‌ها حساب کنید. پذیرش هتل به صورت ۲۴ساعته فعال است و با چندین زبان از جمله انگلیسی، عربی، فرانسوی و ایتالیایی از مهمانان استقبال می‌کند. در این هتل خدمات و امکانات ویژه‌ای برای معلولین در نظر گرفته شده است که سبب می‌شود مهمانانی که دچار معلولیت هستند به راحتی بتوانند در هتل اقامت داشته باشند. هتل دارای خدمات خانه داری روزانه است و تمام واحدهای اقامتی آن به صورت روزانه سرویس و نظافت می‌شوند. خدمات خشکشویی و سرویس اتو هتل نیز در اختیار مهمانان قرار دارد و خیال مسافران را از بابت شست و شوی لباس‌هایشان راحت می‌کند. اینترنت پرسرعت رایگان، ارائه بلیط نمایشگاه‌ها و جاذبه ها، سرویس ایاب و ذهاب، ترانسفر رفت و برگشت به فرودگاه و… از دیگر خدمات Suiteness Taksim Hotel هستند که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما و اقامت در این هتل زیبا به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

واحدهای اقامتی


تمامی واحدهای اقامتی هتل سوئیتنیس تکسیم استانبول دارای فضایی زیبا، تمیز و آرامش بخش هستند. این هتل دارای انواع مختلفی از واحدهای اقامتی است که از جمله آن‌ها می‌توان به اتاق دوتخته با بالکن فرانسوی، اتاق سه تخته با بالکن فرانسوی، سوئیت جونیور، سوئیت خانوادگی، سوئیت کامفورت و اتاق استاندارد یک نفره اشاره کرد.

امکانات واحدهای اقامتی


واحدهای اقامتی Suiteness Taksim Hotel همگی عایق صدا هستند و امکانات رفاهی خوبی را به مهمانان ارائه می‌دهند که از جمله آن‌ها می‌توان به حمام اختصاصی به همراه حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان، تلویزیون صفحه تخت، کانال‌های ماهواره ای، مینی بار، صندوق امانات، تلفن، سیستم تهویه مطبوع و… اشاره کرد.

فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل سوئیتنیس تکسیم استانبول


فاصله هتل تا خیابان استقلال: ۵۰۰ متر
فاصله هتل تا میدان تکسیم: ۶۰۰ متر
فاصله هتل تا برج گالاتا: ۱ کیلومتر
فاصله هتل تا کاخ دلما باغچه: ۱.۷ کیلومتر
فاصله هتل تا برج دختر: ۲.۲ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است