search
menu

هتل Style Hotel Sisli Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Style Hotel Sisli Istanbul
امکانات هتل استایل شیشلی استانبول
خدمات هتل استایل شیشلی استانبول
واحدهای اقامتی
امکانات واحدهای اقامتی
فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل استایل شیشلی

درباره هتل Style Hotel Sisli Istanbul


هتل استایل شیشلی استانبول یک هتل میان رده اقتصادی در شهر استانبول است که با امکانات و خدمات متنوعی که به مهمانان ارائه می‌دهد توانسته نظر بسیاری از گردشگران شهر استانبول را به خود جلب کند. موقعیت مکانی این هتل فوق العاده عالی و بی‌نظیر است و به تعداد زیادی از اماکن تاریخی و جاهای دیدنی استانبول دسترسی دارد. این هتل در منطقه شیشلی قرار گرفته که یکی از معروف‌ترین محله‌های شهر استانبول است و مراکز تجاری و تفریحی فراوانی در آن قرار دارد. استانبول شهری تاریخی است که اماکن تاریخی و آثار باستانی فراوانی دارد. از جمله این اماکن تاریخی می‌توان به میدان تکسیم، پل گالاتا، برج مایدن، کاخ دلما باغچه و… اشاره کرد. لازم به ذکر است که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما استانبول و سفر به شهر استانبول ضمن سکونت در Style Hotel Sisli و تجربه اقامتی متفاوت، از گشت و گذار در تمام اماکن تماشایی نزدیک به این هتل لذت ببرید و سفری متفاوت را تجربه کنید.

امکانات هتل استایل شیشلی استانبول


مهم‌ترین ویژگی هتل شیشلی امکانات مقرون به صرفه آن است که سبب می‌شود مسافران با بودجه محدود‌تر نیز بتوانند در این هتل اقامت داشته باشند. هتل دارای یک مرکز تناسب اندام مجهز است و این امکان را برای مسافران فراهم می‌کند تا بتوانند طعم لذتبخش ورزش کردن را در سفر نیز تجربه کنند. هتل شیشلی دارای تراس و یک باغ زیبا و آرامش بخش است که مهمانان می‌توانند اوقات فراغت خوشی را در آن‌ها سپری کنند. مرکز تجاری هتل نیز در اختیار مسافران قرار دارد و مهمانانی که رفت و آمدهای زیاد را دوست ندارند می‌توانند لوازم مورد نیاز خود را از این مرکز تهیه کنند. در این هتل انواع امکانات ویژه معلولین نیز وجود دارد و مهمانانی که دچار معلولیت هستند به راحتی می‌توانند در آن اقامت داشته باشند. رستوران هتل استایل شیشلی استانبول انواع غذاهای لذیذ ترکی را به مهمانان ارائه می‌دهد و از تجربه صرف غذا در آن پشیمان نخواهید شد. هتل دارای منطقه مخصوص سیگار کشیدن نیز است که استعمال سیگار در مناطق عمومی و مشترک هتل ممنوع می‌کند و همین مسئله کیفیت اقامت مهمانان را بیشتر کرده است. از دیگر امکانات Style Hotel Sisli می‌توان به پارکینگ، اینترنت رایگان، اتاق‌های عایق صدا، اتاق‌های خانوادگی و… اشاره کرد.

خدمات هتل استایل شیشلی استانبول


خدمات گسترده‌ای در هتل استایل شیشلی استانبول به مهمانان ارائه می‌شوند که در کنار امکانات رفاهی موجود در این هتل مکانی جذاب و دوست داشتنی را برای اقامت مسافران فراهم می‌کنند. تسلط پرسنل به زبان فارسی یکی از ویژگی‌های جذاب آن است که بسیار مورد توجه مهمنان ایرانی قرار می‌گیرد. هتل دارای خدمات خانه داری روزانه است و خیال مهمانان را از بابت تمیزی و نظافت واحدهای اقامتی راحت می‌کند. پرسنل هتل بسیار صمیمی و مهمانواز هستند و از هیچ تلاشی برای کمک کردن به مهمانان فروگذاری نمی‌کنند. پذیرش هتل نیز به صورت ۲۴ساعته فعال است و در تمام ساعات شبانه روز از مهمانان استقبال می‌کند. صندوق امانات هتل در اختیار مهمانان قرار دارد و مسافران می‌توانند با استفاده از این خدمات از اشیاء ارزشمند و گرانبها خود در طول سفر نگهداری کنند. سرویس اتو، خشکشویی، لباسشویی، خدمات دربان و… از دیگر خدمات Style Hotel Sisli هستند که شما می‌توانید با تهیه بلیط ارزان استانبول و اقامت در این هتل زیبا به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

واحدهای اقامتی


واحدهای اقامتی هتل استایل شیشلی استانبول فضایی زیبا، تمیز و آرامش را برای اقامت در اختیار مسافران قرار می‌دهند. این هتل دارای واحدهای اقامتی متنوعی است که از جمله آن‌ها می‌توان به اتاق یک نفره تجاری، اتاق دونفره اقتصادی، اتاق استاندارد دوتخته، اتاق سوپریور و سوئیت اشاره کرد.

امکانات واحدهای اقامتی


امکانات متنوعی در واحدهای اقامتی Style Hotel Sisli به مهمانان ارائه می‌شوند که از جمله آن‌ها می‌توان به حمام اختصاصی همراه با حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان، تلویزیون صفحه تخت، کانال‌های ماهواره ای، مینی بار، جا لباسی، مبلمان، میز تحریر، فرش، یخچال، کتری برقی، امکانات اتوکشی، سیستم تهویه مطبوع و… اشاره کرد.

فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل استایل شیشلی


فاصله هتل تا میدان تکسیم: ۲.۸ کیلومتر
فاصله هتل تا خیابان استقلال: ۲.۹ کیلومتر
فاصله هتل تا کاخ دلمه باغچه: ۲.۹ کیلومتر
فاصله هتل تا برج گالاتا: ۴.۱ کیلومتر
فاصله هتل تا برج دختر: ۴.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است