search
menu

هتل Star Holiday Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Star Holiday Hotel Istanbul
امکانات کلی هتل استار هالیدی استانبول
امکانات تفریحی هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
فاصله هتل استار هالیدی استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Star Holiday Hotel Istanbul


هتل ۳ ستاره استار هالیدی یک هتل شیک و مدرن است که در محله سلطان احمد و در قلب شهر قدیمی و تاریخی استانبول واقع شده است. این هتل با فرودگاه و ایستگاه قطار محلی فاصله کمی دارد. هتل Star Holiday Hotel Istanbul با معماری خیره کننده خود در نزدیکی مسجد آبی واقع شده است و دسترسی به بیشتر مناطق تفریحی شناخته شده بسیار آسان است. از دیگر جاهای دیدنی نزدیک که مورد استقبال گردشگران بسیاری واقع شده است می توان به برج گالاتا، برج دختر، کاخ توپکاپی، کاخ دلما باغچه و خیابان استقلال اشاره کرد. اختصاص دادن زمانی برای بازدید از Istanbul Theme Park که یک جاذبه برتر در استانبول به شمار می رود را نباید فراموش کنید. در نزدیکی هتل Star Holiday Hotel Istanbul رستوران های زیادی وجود دارد و همچنین کافه ها و بارهای اضافی دیگری نیز در اطراف منطقه وجود دارد. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به شهر زیبای استانبول را داشته باشید، هتل استار هالیدی با داشتن امکانات رفاهی مناسب مکان ایده آلی برای تجربه یک اقامت بی نظیر به حساب می آید.

امکانات کلی هتل استار هالیدی استانبول


این هتل به دلیل داشتن امکانات عالی و کارکنان کاملاً با تجربه و حرفه ای در بین مردم محلی و همچنین میهمانان بین المللی بسیار محبوب است. از امکانات مشهور هتل استار هالیدی می توان به پذیرش ۲۴ ساعته، شاتل فرودگاهی، اینترنت بی سیم رایگان، سرویس اتاق، میز تور و انبار چمدان اشاره کرد. آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. برای امنیت بیشتر می توانید اشیای قیمتی خود را صندوق امانات هتل بسپارید. برای جا به جایی بین طبقات می توانید از آسانسور استفاده کنید. خدمات نظافتی به طور روزانه در این هتل انجام می گیرد به همین دلیل هتل دارای محیطی بسیار تمیز و پاکیزه است. مکان هایی مخصوص برای افراد سیگاری تعبیه شده است تا مزاحمتی برای سایر مسافران ایجاد نکنند.
خدماتی مانند سیستم اعلام حریق، اتوکشی، فکس و فتوکپی نیز در دسترس هستند. پرسنل مجرب هتل با تسلط به زبان های آلمانی، یونانی، انگلیسی، فرانسوی، ایتالیایی، آلبانیایی و ترکی استانبولی آماده استقبال از میهمانان گرامی هستند. از دلایل انتخاب هتل Star Holiday Hotel Istanbul می توان به زبان انگلیسی صحبت کردن کارکنان و قیمت مناسب اشاره کرد. از کودکان در هر سنی استقبال می شود. کودکان ۵ سال به بالا در این هتل بزرگسال محسوب می شوند و هزینه اقامت برای آن ها به طور کامل دریافت می شود.

امکانات تفریحی هتل


برای گذراندن اوقات فراغت می توانید در تورهای پیاده روی و کلاس هایی درباره فرهنگ محلی ثبت نام کرده و اوقات خوشی را سپری کنید. همچنین موسیقی زنده و سرگرمی های عصرانه نیز در دسترس هستند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


هتل استار هالیدی استانبول دارای اتاق های خانوادگی، اتاق های تک نفره استاندارد، اتاق دو نفره استاندارد، اتاق سه نفره استاندارد، اتاق تویین استاندارد و اتاق دبل اقتصادی است. اتاق های هتل استار هالیدی با رنگ های سفید و فیروزه ای و کف پارکت تزئین شده اند. همه اتاق ها دارای تهویه مطبوع، مینی بار، تلویزیون صفحه تخت با کانال های متنوع ماهواره ای، اینترنت رایگان، تلفن، آباژور و سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب هستند. همچنین هر اتاق دارای حمام اختصاصی مجهز به دوش، سشوار، حوله و سایر ملزومات بهداشتی است. هر روز صبح، میهمانان می توانند از صبحانه بوفه محلی و بین المللی در اتاق صبحانه با منظره پانوراما لذت ببرند. بار هتل Star Holiday Hotel Istanbul نیز انواع نوشیدنی ها را ارائه می دهد.

فاصله هتل استار هالیدی استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد ایاصوفیه: ۱۲۰ متر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۱۶۰ متر
فاصله تا برج گالاتا: ۳.۴ کیلومتر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۳.۴ کیلومتر
فاصله تا موزه معصومیت: ۳.۹ کیلومتر
فاصله تا موزه پرا: ۴.۴ کیلومتر
فاصله تا کاخ دولمه باغچه: ۵.۵ کیلومتر
امکانات هتل
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است