search
menu

هتل Skalion Hotel & SPA Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Skalion Hotel & SPA Istanbul
امکانات کلی هتل اسکالیون اند اسپا استانبول
انواع اتاق های هتل و امکانات آنها
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل اسکالیون اند اسپا تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Skalion Hotel & SPA Istanbul


هتل اسکالیون اند اسپا از هتل‌های ۴ ستاره شهر استانبول است که در منطقه فاتح قرار دارد. فاتح از مناطق قدیمی استانبول است که در مرکز شهر استانبول قرار دارد و گردش در آن حس نوستالژیکی در گردشگران ایجاد می‌کند. این منطقه به دلیل نزدیکی به جاذبه‌های استانبول و دسترسی راحت به سیستم حمل و نقل عمومی از مکان‌های مناسب برای اقامت به شمار می‌رود و به همین دلیل هتل‌های این منطقه بسیار محبوب هستند. Skalion Hotel & SPA Istanbul از هتل‌های خوب این منطقه است که با اقامت در آن تعطیلات خوبی پیش رویتان خواهد بود. این هتل در سال ۲۰۱۴ به بهره‌برداری رسیده است و از کیفیت مطلوبی برخوردار است. ساختمان ۷ طبقه این هتل امکانات متنوعی در خود جای داده است. بهترین روش برای سفر به این شهر جذاب خرید آنلاین بلیط هواپیما استانبول است.

امکانات کلی هتل اسکالیون اند اسپا استانبول


امکانات متنوع و باکیفیتی مطابق با استاندارد‌های جهانی در این هتل برای مهمانان فراهم شده است. اینترنت رایگان، ترانسفر رفت و برگشت، مرکز اسپا، پارکینگ، اتاق خانواده و پذیرش ۲۴ ساعته از امکانات اساسی این هتل به شمار می‌روند. امکانات دیگری از جمله کتابخانه، اتاق چمدان، صرافی، فکس، فتوکپی، کپسول آتش‌نشانی، دوربین مداربسته در مناطق مشترک، سیستم اعلام حریق، دزدگیر، صندوق امانات، تحویل مواد غذایی، تهویه مطبوع، سیستم سرمایش و گرمایش، آسانسور و امکانات برای معلولین به مهمانان ارائه می‌شود. سیگار کشیدن در مناطق مشترک ممنوع است و محوطه‌ای برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده است. خدمات بلیط، اتو، لاندری، خشک‌شویی، نظافت روزانه و واکس کفش از جمله خدماتی هستند که به مهمانان ارائه می‌شوند.
کارکنان خونگرم هتل Skalion Hotel & SPA Istanbul یکی از ویژگی‌های مثبت این هتل به شمار می‌رود، تمامی کارکنان برای ایجاد محیطی ایده‌آل برای مهمانان تلاش می‌کنند. هتل اسکالیون یک هتل چندزبانه است و به ۵ زبان ترکی، انگلیسی، عربی، فرانسه و روسی در آن صحبت می‌شود. اسکالیون پذیرای تمامی کودکان در هر رده سنی است و هزینه اقامت کودکان بالای ۱۳ سال در این هتل تمام‌بها محاسبه می‌شود. لازم به ذکر است ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.

انواع اتاق های هتل و امکانات آنها


در این هتل ۴۱ اتاق شیک و راحت موجود است و شما می‌توانید با توجه به تعداد نفرات و سلیقه اتاق مورد نظرتان را رزرو نمایید. تنوع واحدهای اقامتی این هتل شامل اتاق خانواده، سوئیت سوپریور (ویو دریا)، اتاق اکونومی دوبل، سوئیت خانواده، اتاق اکونومی تریپل، اتاق تویین (ویو دریا)، اتاق تریپل (ویو دریا)، اتاق اکونومی سینگل و اتاق اکونومی استاندارد است. برای راحتی مهمانان امکانات متنوعی داخل اتاق‌ها گنجانده شده است. با وجود اتاق‌های عایق صدا و پرده‌های ضدنور خواب راحتی در انتظارتان خواهد بود. روم سرویس، مینی‌بار، چای‌ساز، سیستم تهویه مطبوع، تلفن، میز، کمد لباس، اینترنت رایگان، تلویزیون صفحه تخت، اتو، میز اتو، سشوار، حمام اختصاصی، لوازم بهداشتی، دمپایی و سرویس بهداشتی از دیگر امکانات داخل اتاق‌ها هستند. لازم به ذکر است برخی از اتاق‌ها ظرفیت پذیرش نفر اضافه دارند.

امکانات تفریحی هتل


اسکالیون هتل اند اسپا دارای یک مرکز اسپا است که مهمانان می‌توانند از آن استفاده کنند. ماساژ، اتاق بخار، سونا، حمام عمومی، حمام ترکی و سولاریوم از دیگر امکانات سلامتی هتل هستند. یک محوطه سرسبز برای گردش مهمانان اختصاص داده شده است، با پرداخت هزینه می‌توانید از امکانات باربیکیو استفاده کرده و تعطیلاتتان را جذاب‌تر کنید. از دیگر امکانات هتل Skalion Hotel & SPA Istanbul بلیط نمایش‌ها و جاذبه‌های استانبول است، البته این امکانات مشمول هزینه اضافی است.

رستوران هتل


صبحانه شامل طیف وسیعی از خوراکی‌های خوشمزه است و به صورت سلف سرویس در رستوران ارائه می‌شود. اسکالیون دارای یک رستوران با مساحت ۲۰۰ مترمربع است که گنجایش پذیرایی از ۱۲۰ مهمان را دارد. این رستوران در بام هتل قرار دارد و چشم‌انداز زیبایی از دریا را به نمایش می‌گذارد. منوی رستوران شامل غذاهای ترکی، بین‌المللی، رژیمی و فست‌فود است. برای خوردن دسرهای ترکی و نوشیدنی‌های سرد و گرم سری به کافی‌شاپ هتل سر بزنید. ناگفته نماند کافه‌ها و رستوران‌های معروفی در نزدیکی هتل قرار دارند که می‌توانید آنها را انتخاب کنید.

فاصله هتل اسکالیون اند اسپا تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد بایزید: ۶۰۰ متر
فاصله تا ستون کنستانتین: ۷۰۰ متر
فاصله تا آب‌انبار باسیلیکا: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلیمانیه: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا مسجد ایا صوفیه: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا بازار ادویه: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا برج مایدن: ۳.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است