search
menu

هتل Sirkeci Park Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Sirkeci Park Hotel Istanbul
امکانات هتل سیرکسی پارک استانبول
خدمات هتل سیرکسی پارک استانبول
واحدهای اقامتی و امکانات واحدهای اقامتی
فاصله امکان مهم و گردشگری تا هتل سیرکسی پارک استانبول

درباره هتل Sirkeci Park Hotel Istanbul


هتل سیرکسی پارک استانبول یک هتل فوق العاده در قلب منطقه تاریخی شهر استانبول است که از نظر موقعیت مکانی واقعا تمام نیازها و تصورات مهمانان را برآورده می‌کند. این هتل تا میدان سلطان احمد تنها ۷ دقیقه فاصله دارد و اطراف هتل پر از جاذبه‌های گوناگون و متنوع است که بدون شک برای مسافران اقامتی شگفت‌انگیز را رغم خواهد زد. بازار استانبول یکی از معروف‌ترین و توریستی‌ترین مناطق شهر استانبول است که حتی اگر قصد خرید نداشته باشید باز هم باید برای تفریح و گشت و گذار از آن دیدن کنید. Sirkeci Park Hotel Istanbul تا بازار بزرگ استانبول تنها ۱۰ دقیقه فاصله دارد و فرصتی فوق العاده را برای مسافران به وجود می‌آورد تا در طول اقامت خود هر زمان که مایل بودند از این مکان دیدن کنند و از زیبایی‌های جذاب آن لذت ببرند. ناگفته نماند که این هتل به ایستگاه مترو استانبول نیز نزدیک است و مسافران می‌توانند به وسیله قطار درون شهری از مناطق مختلف شهر دیدن کنند و از سفر لذت ببرند.

امکانات هتل سیرکسی پارک استانبول


امکانات متعددی که در هتل سیرکسی پارک استانبول وجود دارند سبب می‌شوند در این هتل اقامت زیبا و راحتی را تجربه کنید و از سفر لذت ببرید. هتل دارای یک رستوران زیبا است که انواع غذاهای لذیذ ترکی را به مهمانان ارائه می‌دهد و از تجربه صرف غذا در این رستوران لذت خواهید برد. برای صرف غذا در خارج از هتل، اطراف این هتل پر از رستوران‌های متفاوت و رنگارنگ است که در هرکدام از آن‌ها می‌توانید غذاهای دریایی، بین المللی و ترکی متفاوت را تجربه کنید و از تنوع فراوان وعده‌های غذایی لذت ببرید. علاوه برآن اطراف این هتل مغازه‌های مختلفی نیز وجود دارند که هم برای خرید و هم برای گشت و گذار و آشنایی با فرهنگ‌های مختلف ترکی موقعیت مناسبی هستند. مهمانان می‌توانند در تراس فضای باز هتل به استراحت بپردازند و از منظره رو به شهر و دریا لذت ببرند. Sirkeci Park Hotel Istanbul دارای منطقه مخصوص سیگار کشیدن نیز است و استعمال سیگار را در دیگر مناطق هتل ممنوع کرده است و همین مسئله اقامت را برای مهمانان دلپذیرتر می‌کند. از دیگر امکانات موجود در این هتل می‌توان به اتاق‌های عایق صدا، اتاق‌های غیر سیگاری، پارکینگ، اینترنت پرسرعت رایگان و… اشاره کرد.

خدمات هتل سیرکسی پارک استانبول


در این هتل خدمات متنوعی به مهمانان ارائه می‌شوند که در کنار امکانات رفاهی موجود در آن مکانی زیبا و آرامش بخش را برای سکونت مسافران فراهم می‌کنند. هتل دارای خدمات تور و خدمات کرایه خودرو است که مسافران می‌توانند با استفاده از آن‌ها از نقاط مختلف شهر استانبول دیدن کنند و از گشت و گذار و تفریح در آن‌ها لذت ببرند. خدمات خشکشویی و سرویس اتو در این هتل فعال است و خیال مهمانان را از بابت شست و شوی لباس‌هایشان راحت می‌کند. هتل دارای خدمات خانه داری نیز است و هیچ مشکلی از لحاظ تمیزی و نظافت واحدهای اقامتی وجود نخواهد داشت. برای سرگرم کردن کودکان نیز در هتل سیرکسی پارک استانبول امکاناتی مانند شبکه‌های تلویزیونی مخصوص کودکان و بازی‌های متنوع قرار گرفته‌اند که اقامت را برای کودکان نیز دوست داشتنی‌تر و زیباتر می‌کنند. در این هتل خدمات تبدیل ارز وجود دارد و مسافران می‌توانند بدون رفت و آمدهای اضافه و خسته کننده از این خدمات بهره‌مند شوند. سرویس دربان، پذیرش ۲۴ ساعته، تسلط پرسنل به چندن زبان از جمله انگلیسی و روسی، اجرای موسیقی زنده، ترانسفر رفت و برگشت فرودگاه و… از دیگر خدمات موجود در Sirkeci Park Hotel Istanbul هستند که می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما و اقامت در این هتل به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

واحدهای اقامتی و امکانات واحدهای اقامتی


فضای زیبا، مرتب و آرامش بخش واحدهای اقامتی Sirkeci Park Hotel Istanbul شرایطی را فراهم می‌کنند که مهمانان از اقامت در این واحده‌ها احساس رضایت داشته باشند و سفر خود را با صدها خاطره زیبا و به یادماندنی به پایان برسانند. از انواع واحدهای اقامتی موجود در هتل سیرکسی پارک استانبول می‌توان به اتاق استاندارد دونفره، اتاق سه نفره، اتاق سه نفره و اتاق سه تخته برتر اشاره کرد که مهمانان می‌توانند براساس سلیقه و نیاز خود یکی را به دلخواه انتخاب کنند. واحدهای اقامتی Sirkeci Park Hotel Istanbul دارای امکانات فراوانی هستند که از جمله آن‌ها می‌توان به سرویس بهداشتی، حمام اختصاصی به همراه حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان، تلویزیون صفحه تخت، کانال‌های ماهواره ی، تهویه مطبوع، میز مطالعه، کتری برقی، مبلمان و… اشاره کرد.

فاصله امکان مهم و گردشگری تا هتل سیرکسی پارک استانبول


فاصله هتل تا آب انبار باسیلیکا: ۶۰۰ متر
فاصله هتل تا کاخ توپکاپی: ۱.۱ کیلومتر
فاصله هتل تا برج و پل گالاتا: ۳ کیلومتر
فاصله هتل تا کاخ دلمه باغچه: ۶.۶ کیلومتر
فاصله هتل تا برج دختر استانبول: ۷.۱ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است