search
menu

هتل Sirkeci Ersu Hotel and SPA Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Sirkeci Ersu Hotel and SPA Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل سیرکسی ارسو هتل اند اسپا
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل سیرکچی ارسو هتل اند اسپا تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Sirkeci Ersu Hotel and SPA Istanbul


شهر استانبول در کشور ترکیه یکی از مقاصد محبوب در بین گردشگران است که سالانه تعداد زیادی از آن بازدید می‌کنند؛ به همین علت هتل‌های متنوع و خوبی در استانبول قرار دارد؛ مانند هتل سه ستاره سیرکچی ارسو هتل اند اسپا. این هتل در نزدیکی جاذبه‌های تاریخی و مهم شهر استانبول و دریای مرمره قرار دارد. اگر بلیط هواپیما استانبول رزرو کرده‌باشید، به راحتی می‌توانید در مدت زمان ۱ ساعت با ماشین به هتل سیرکسی ارسو برسید. مراکز خرید در شهر استانبول یکی از جاهای دیدنی استانبول است که بسیار محبوب است؛ یکی از مراکز خرید نزدیک به هتل سیرکچی ارسو هتل اند اسپا، مرکز خرید هیستوریا استانبول است؛ در مرکز خرید هیستوریا می‌توانید برندهای گوناگون لباس بانوان، آقایان، کودکان و ورزشی را بیابید که مهمترین و به روزترین محصولات خود را عرضه کرده‌اند. آدیداس، پولو، زارا، مانگو، نایکی، دیفکتو، لوفیان از جمله برندهای جهانی این مرکز خرید هستند. اگر علاقه داشته باشید که سوار قطار شهری و یا تراموا شوید، دو ایستگاه در نزدیکی هتل سیرکسی ارسو هتل اند اسپا وجود دارد.

امکانات و خدمات عمومی هتل سیرکسی ارسو هتل اند اسپا


هتل سیرکچی ارسو هتل اند اسپا دارای امکانات و خدمات بسیار خوبی است که برای اقامت راحت، آسوده و خوش فراهم شده‌اند. امکانات و تجهیزات هتل Sirkeci Ersu Hotel & SPA شامل این موارد هستند: لابی شیک، اینترنت رایگان با قابلیت دسترسی در تمام نقاط هتل، آسانسور، پارکینگ، رستوران، اسپا، حمام ترکی، ماساژ، روف گاردن، فکس، فتوکپی، بیزینس سنتر و سیستم تهویه مطبوع. خدماتی که در هتل سیرکسی ارسو استانبول وجود دارد، شامل پذیرش ۲۴ ساعته و سریع، دستگاه خودپرداز، خدمات اتاق، صبحانه، خدمات ویژه معلولین، شاتل گشت شهری، خدمات بلیط، خدمات معرفی و ارائه تور برای علاقه‌مندان به گشتن شهر به همراه تورلیدر مجرب و تور منظم، ارائه بلیط‌های کنسرت‌ها، نمایش‌ها و جاذبه‌ها، نگهداری از چمدان، ارائه بلیط وسایل حمل‌و‌نقل عمومی، تبدیل ارز، خدمات اتاق وی آی پی و همچنین خدمات نظافتی از جمله نظافت روزانه، لباسشویی، اتو، اتوی شلوار و خشکشویی است. اگر بلیط هواپیما ارزان استانبول رزرو کرده‌اید، از ترانسفر فرودگاهی رفت‌و‌برگشت هتل سیرکچی ارسو هتل اند اسپا استفاده کنید تا دغدغه کمتری بابت رفت‌و‌‌آمد داشته باشید. کارکنان مجرب هتل ارسو علاوه بر زبان ترکی، مسلط به زبان‌های انگلیسی، عربی و روسی هستند و با استقبالی گرم پذیرای مسافران از سراسر دنیا هستند.

اتاق های هتل


در مجموع در هتل سیرکسی ارسو هتل اند اسپا، ۴۳ اتاق وجود دارد که در انواع مختلف و با دکوراسیونی زیبا و جذاب هستند و برای اقامتی راحت و آسوده طراحی شده‌اند. انواع اتاق‌های هتل Sirkeci Ersu Hotel & SPA بدین شرح است: اتاق‌های استاندارد یک نفره، اتاق‌های استاندارد دو نفره با تخت دابل، اتاق‌های دو نفره با تخت تویین، اتاق‌های اقتصادی با تخت دابل، اتاق‌های سه نفره با یک تخت دابل و دو تخت تویین و اتاق‌های سه نفره با سه تخت سینگل.

امکانات اتاق های هتل


وسایل و امکاناتی که در هتل سیرکسی ارسو هتل اند اسپا استانبول قرار دارند، برای اقامت خوش و بدون کمبود مسافران تعبیه شده‌اند و شامل تجهیزاتی هستند که بدین شرح است: یخچال، مبلمان، تلویزیون، مینی‌بار، صندوق امانات، کمد لباس، سیستم اطفا و هشدار حریق، تلفن، حمام با دوش، وسایل بهداشتی حمام مانند حوله، صابون و شامپو، سشوار، سیستم سرمایشی و گرمایشی، میز، کتری برقی، صندلی و آیینه. باید توجه داشته باشید که در اتاق‌های هتل ارسو امکان سیگار کشیدن وجود ندارد.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


در حمام و بخش اسپا و ماساژ هتل سیرکچی ارسو می‌توانید آرامش و سلامتی را به خود هدیه دهید و ساعاتی خوش را سپری کنید. قابل ذکر است که هتل سیرکسی ارسو هتل اند اسپا کلاس و تورهای آشنایی با فرهنگ و آداب و رسوم مردم محلی کشور ترکیه برگزار می‌کند. همچنین می‌توانید در کلاس‌های ورزش شرکت کنید، تورهای دوچرخه‌سواری و یا پیاده‌روی بروید و یا از طریق هتل Sirkeci Ersu Hotel & SPA در بیرون از هتل شام، بلیط نمایش‌ها و کنسرت‌های مختلف و پارک‌های آبی را رزرو کنید.

رستوران هتل


در کافی‌شاپ هتل سیرکچی ارسو هتل اند اسپا می‌توانید در فضایی دنج و دلپذیر در طبقه همکف هتل و یا در روف گاردن در کنار همراهان، دوستان و یا خانواده خود بنشینید و خوراک‌های مفصل و لذیذ را برای صبحانه میل کنید و لذت ببرید. همچنین امکان نشستن در جلوی هتل در فضای بیرون هم وجود دارد.

فاصله هتل سیرکچی ارسو هتل اند اسپا تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله هتل تا آب انبار باسیلیکا استانبول: ۷ دقیقه پیاده‌روی
فاصله هتل تا مسجد و موزه ایاصوفیه استانبول: ۹ دقیقه پیاده‌روی
فاصله هتل تا بازار ادویه: ۹ دقیقه پیاده‌روی
فاصله هتل تا کاخ و موزه توپکاپی استانبول: ۱۰ دقیقه پیاده‌روی
فاصله هتل تا برج گالاتا استانبول: ۱۸ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا موزه پرا استانبول: ۲۰ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا آکواریوم استانبول: ۲۴ دقیقه رانندگی
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است