search
menu

هتل Sirkeci Emek Hotel Istanbul

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Sirkeci Emek Hotel Istanbul
امکانات عمومی هتل سیرکجی امک استانبول
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل سیرکجی امک استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Sirkeci Emek Hotel Istanbul


هتل سیرکجی امک هتلی راحت و دنج در شهر استانبول است. این هتل دارای دو ستاره است و برخلاف اینکه اتاق‌های آن زیاد بزرگ نیست ولی اقامتی بسیار آرامش بخش را می‌توانید در آن تجربه کنید. این هتل بسیار تمیز است و یکی از هتل‌های قدیمی استانبول محسوب می‌شود. صندلی‌های چوبی و سقف چوبی برخی اتاق‌های هتل از مشخصه‌های آن است و استفاده از چوب در دکوراسیون هتل حس بسیار خوبی را به شما خواهد بخشید. از نظر مکانی نیز هتل در مرکز شهر واقع شده‌است و تا کاخ توپکاپی و مسجد ایاصوفیه فقط ۵ دقیقه پیاده روی نیاز است. اگر شما با رزرو اینترنتی بلیط هواپیما به استانبول سفر می‌کنید بهتر است بدانید فاصله هتل تا فرودگاه استانبول حدود ۵۴ کیلومتر است. با اقامت در این هتل بسیار راحت می‌توانید به راحتی به مراکز خرید استانبول بروید و از جاهای دیدنی دینی استانبول مانند: کاخ توپکاپی، مسجد ایاصوفیه، موزه پرا، موزه معصومیت، کاخ دلمه باغچه، آب انبار باسیلیکا و ... دیدن کنید تا یک سفر به یادماندنی را تجربه کرده‌باشید. با ما همراه باشید تا گزارش جامعی از اطلاعات و امکانات هتل را ارائه دهیم.

امکانات عمومی هتل سیرکجی امک استانبول


هتل دو ستاره Sirkeci Emek Hotel Istanbul از این امتیاز برخوردار است که تمام امکانات آن در سطح خوب و قابل قبولی به مسافران ارائه می‌شود. هتل مجهز به اینترنت رایگان است و دسترسی به آن در بخش‌های مختلف هتل به آسانی قابل دسترسی است. تمیزی و نظافت در هتل بصورت روزانه انجام می‌شود و شما به راحتی می‌توانید در محیط تمیز هتل استراحت کنید. اگر از مسافرانی هستید که نیاز دارید خودرو شخصی‌تان را همراه خود به استانبول ببرید، اصلا جای نگرانی نیست زیرا هتل پارکینگ در اختیار شما قرار می‌دهد و برای استفاده از آن نیاز دارید تا هزینه اضافی پرداخت کنید. خشکشویی نیز در این هتل وجود دارد و هر وقت نیاز به شستن و تمیزی لباس‌هایتان داشته باشید جای هیچ نگرانی نیست زیرا می‌توانید از این خدمات به راحتی در هتل محل اقامت خودتان استفاده کنید. تبدیل ارز خدمت دیگری است که برای مسافران و ساکنان هتل سیرکجی امک استانبول ارائه می‌شود و نیازی به جستجوی صرافی در بیرون از هتل نخواهید داشت.
اگر می‌خواهید لوازم و مدارکتان در جای امنی قرار داده‌شوند می‌توانید آن‌ها را به صندوق امانات تعبیه شده در هتل بسپارید. ورود حیوانات خانگی مسافران به هتل ممنوع اعلام شده‌است و این مورد از مواردی است که قبل از رزرو هتل بهتر است به آن توجه داشته‌باشید. عربی، آلمانی، انگلیسی و ترکی از زبان‌هایی هستند که کارکنان هتل به آن‌ها تسلط دارند. شاتل فرودگاهی برای مسافرانیکه که با خرید آنلاین بلیط هواپیما و از طریق هواپیما به این شهر سفر کرده‌اند نیز ارائه می‌شود. در ادامه به امکانات اتاق‌های هتل خواهیم پرداخت.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


اتاق‌های هتل سیرکجی امک بسیار دنج و راحت هستند. شاید در نگاه اول اتاق‌ها کوچک به نظر برسند ولی اتاق‌ها بقدری تمیز و دنج هستند که شما راحتی و آسایش کامل را در آن تجربه خواهید کرد. سرویس بهداشتی و حمام با تمام لوازم بهداشتی در اتاق‌های هتل Sirkeci Emek Hotel Istanbul وجود دارد و تمیزی و بهداشت در تمام آن‌ها در حد بسیار بالایی رعایت شده‌است. اتاق‌ها تلویزیون نیز دارند. اینترنت رایگان همانند سایر بخش‌های هتل در اتاق‌ها نیز وجود دارد. انواع اتاق‌های هتل شامل:
• اتاق تک نفره شامل یک تخت تک نفره یا یک تخت دو نفره
• اتاق دو نفره شامل یک تخت دو نفره یا دو تخت تک نفره
• اتاق سه نفره شامل سه تخت تک نفره
• اتاق چهار نفره با چهار تخت تک نفره
• اتاق دلوکس با چشم انداز دریا و یک تخت تک نفره یا یک تخت دو نفره
• اتاق اقتصادی با یک تخت دو نفره یا دو تخت تک نفره

رستوران هتل


هتل Sirkeci Emek Hotel Istanbul رستوران نسبتا بزرگی دارد که غذاهای متنوع و خوشمزه‌ای را می‌توانید از منوی آن انتخاب کنید که در بهترین درجه از کیفیت پخته شده‌اند.

فاصله هتل سیرکجی امک استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا برج گالاتا: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا موزه معصومیت: ۳.۸ کیلومتر
فاصله تا موزه پرا: ۴.۳ کیلومتر
فاصله تا میدان تکسیم: ۵ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۵.۴ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است