search
menu

هتل Side Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Side Hotel Istanbul
امکانات عمومی هتل ساید استانبول
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ساید استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Side Hotel Istanbul


هتل ساید از هتل‌های سه ستاره مشهور در منطقه سلطان احمد و فاتح در شهر استانبول است. این هتل زیبا به دلیل موقعیت قرارگیری بسیار خوب خود همواره در میان گردشگران از شهرت خاصی برخوردار است، تا حدی که در هنگام خرید بلیط هواپیما نسبت به رزرو این هتل اقدام می‌کنند و برای خود و خانواده‌شان اقامتی خوش رقم می‌زنند. هتل ساید به دلیل داشتن تراس در اتاق‌های خود چشم‌انداز دلربایی از جاذبه‌های اطراف و جاهای دیدنی و تاریخی دیده می‌شود که مطمئناً از تماشای این چشم‌اندازها مدهوش خواهید شد.
مسجد و موزه ایاصوفیه و مسجد آبی با ۳۰۰ متر فاصله از هتل Side Hotel Istanbul جزو جاهای دیدنی مشهور در استانبول به شمار می‌روند و بازدید از این جاذبه‌ها به همه مسافران توصیه می‌شود. همچنین نزدیک‌ترین فرودگاه نیز فرودگاه استانبول بوده که با ۴۵ کیلومتر فاصله از طریق شاتل فرودگاهی قابل‌دسترس است. از امکانات مشهور ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها و قسمت‌های مختلف این هتل می‌توان به اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، پارکینگ رایگان، اتاق‌های خانواده، اتاق‌های ضد سیگاری و پذیرش ۲۴ ساعته اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل ساید استانبول


این هتل زیبا شامل پذیرش ۲۴ ساعته بوده و از مهمانان سراسر جهان در هر ساعتی از شبانه‌روز استقبال می‌کنند. همچنین اینترنت وای فای به‌صورت رایگان در سراسر این هتل قابل‌دسترس است. دقت داشته باشید که حیوانات خانگی اجازه ورود به داخل این هتل را ندارند. در لابی هتل می‌توانید از خدماتی مانند اتاق چمدان و میز تور و گردشگری بهره‌مند شوید و بلیط ورودی جاذبه‌های دیدنی را از این بخش تهیه کنید. همچنین در این بخش به معرفی جاذبه‌ها و آثار تاریخی می‌پردازند و مسافران را با این مکان‌ها آشنا می‌سازند. پرسنل مجرب هتل ساید به زبان‌های عربی، آلمانی، انگلیسی و ترکی استانبولی تسلط دارند. در لابی هتل Side Hotel Istanbul نیز مغازه‌های سوغاتی فروشی دایر گردیده است که می‌توانید برای دوستان و آشنایان خود سوغاتی تهیه کنید. پارکینگ رایگان در این هتل به‌صورت پارکینگ عمومی بوده و در محلی نزدیک به هتل واقع‌شده است، لازم به ذکر است که استفاده از این پارکینگ نیازی به رزرو قبلی ندارد و مسافرانی که با ماشین شخصی به استانبول سفر می‌کنند، با خیال راحت می‌توانند ماشینشان را در این پارکینگ پارک کنند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


هریک از اتاق‌های موجود در داخل این هتل شامل کمد لباس و حمام اختصاصی است. انواع اتاق‌های موجود در داخل این هتل عبارت‌اند از اتاق دوبل، اتاق تریپل، اتاق دوبل اکونومی و اتاق تریپل اکونومی. امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها عبارت‌اند از سیستم تهویه مطبوع هوا، سیستم سرمایشی و گرمایشی، تلویزیون و تلفن. همچنین کف همه اتاق‌ها پارکت شده و به دلیل عایق صدا بودن پنجره‌ها و دیوارها اقامتی همراه با آرامش را تجربه خواهید کرد.
همه اتاق‌های موجود در داخل این هتل همه‌روزه نظافت می‌شوند. به دلیل ممنوع بودن استعمال سیگار در داخل اتاق‌های هتل Side Hotel Istanbul برای افراد سیگاری محل مشخصی به دور از اتاق‌ها تعبیه‌شده است. علاوه بر موارد ذکرشده، داخل همه اتاق‌ها بطری آب تعبیه‌شده است که برای استفاده از این بطری‌ها باید هزینه مجزا پرداخت کنید. تراس‌های موجود در اتاق‌ها نیز محل مناسبی برای آفتاب‌گیری است و اینکه برای استراحت کردن در تراس‌ها مبلمان زیبایی چیده شده است، بعد از کلی و گشت‌وگذار می‌توانید در این قسمت خستگی در کنید.

رستوران هتل


مسافران با اقامت در هتل ساید می‌توانند وعده صبحانه را به‌صورت سرویس در رستوران میل کنند و برای وعده‌های دیگر نیز می‌توانید به رستوران‌های اطراف سرزده و انواع غذاهای بین‌المللی و ترکی را نوش جان کنید.

فاصله هتل ساید استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد آبی: ۲۰۰ متر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۳۰۰ متر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۸۰۰ متر
فاصله تا برج گالاتا: ۲.۲ کیلومتر
فاصله تا میدان تکسیم: ۳.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است