search
menu

هتل Sherry Suites Karakoy Istanbul

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Sherry Suites Karaköy Istanbul
امکانات عمومی هتل شری سوئیت استانبول
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل شری سوئیت کاراکوی استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Sherry Suites Karaköy Istanbul


هتل شری سوئیت کاراکوی از هتل‌های مقرون‌به‌صرفه و دو ستاره با موقعیت عالی در شهر استانبول است که در جاده نجاتی بی منطقه بی اوغلو قرارگرفته است. این هتل‌آپارتمان تا میدان تکسیم حدودا ۱.۶ کیلومتر و تا بازار ادویه ۱.۷ کیلومتر و تا برج گالاتا نیز ۲ کیلومتر فاصله دارد. علاوه بر این جاذبه‌های دیدنی با اقامت در هتل‌آپارتمان شری سوئیت کاراکوی می‌توانید از خیابان پرهیجان استقلال بازدید کنید و از مغازه‌ها و برندهای مختلف خرید انجام دهید و اینکه مسجدسلیمان نیز با فاصله ۲.۳ کیلومتری جزو جاذبه‌های دیدنی نزدیکی به این هتل است که بازدید از این جاذبه‌ تاریخی و دیدنی به همه گردشگران توصیه می‌شود.
نزدیک‌ترین فرودگاه با ۳۳ کیلومتر فاصله از هتل Sherry Suites Karaköy Istanbul فرودگاه استانبول است که از طریق شاتل فرودگاهی قابل‌دسترس است، بنابراین هرچه زودتر نسبت به رزرو بلیط هواپیمای استانبول و رزرو این هتل اقدام کرده و برای خود و خانواده‌تان اقامتی به‌یادماندنی رقم بزنید. امکانات مشهور ارائه‌شده در داخل این هتل عبارت‌اند از اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، اتاق‌های خانواده، اتاق‌های ضد سیگاری، میز پذیرش ۲۴ ساعته و تراس.

امکانات عمومی هتل شری سوئیت استانبول


بخش پذیرش به‌صورت ۲۴ ساعته دایر بوده و ترانسفر گشت‌وگذار و میز تور گردشگری نیز در لابی این هتل برای مسافران فراهم گردیده است. اینترنت وای فای به‌صورت رایگان در تمامی نقاط این هتل قابل‌دسترس است. با توجه به قوانین ارائه‌شده در داخل این هتل حیوانات خانگی اجازه ورود ندارند. هتل شری سوئیت کاراکوی پارکینگ ندارد، بدین‌جهت مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می‌کنند، باید از خیابان‌های اطراف برای پارک خودرویشان استفاده کنند.
امکاناتی مانند خشک‌شویی، لباسشویی و اتوکشی با هزینه مجزا انجام می‌گیرند. برای گشت‌وگذار در میان جاذبه‌های دیدنی شهر می‌توانید از لابی هتل Sherry Suites Karaköy Istanbul اتومبیل کرایه کنید. همچنین برای اطلاع از اخبار روز دنیا نیز می‌توانید از روزنامه‌های موجود در لابی بهره‌مند شوید. به دلیل ممنوعیت استعمال سیگار در داخل اتاق‌های این هتل محوطه‌ای دور از مسافران و اتاق‌ها برای افراد سیگاری تعبیه‌شده است. کارکنان مجرب و کارآزموده هتل شری سوئيت به استقبال مسافران می‌روند و همگی به زبان‌های عربی، انگلیسی و ترکی استانبولی تسلط دارند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


اتاق‌های موجود در این هتل‌آپارتمان متنوع بوده که در میان آن‌ها اتاق‌های خانواده از اهمیت خاصی برخوردار هستند و در این اتاق‌ها میهمان می‌توانند از تراس بهره‌مند شوند. از امکانات مشهور ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها می‌توان به سیستم تهویه مطبوع هوا، میز کار، کتری برقی، مینی بار، گاوصندوق، تلویزیون و حمام اختصاصی اشاره کرد. همه واحدهای اقامتی در این هتل‌آپارتمان شامل تختخواب‌های استاندارد با ملافه‌ها و بالش‌های تمیز هستند.
در هنگام اقامت در هتل Sherry Suites Karaköy Istanbul می‌توانید انواع اتاق‌های مختلف را رزرو کنید که این اتاق‌ها عبارت‌اند از اتاق دوبل، آپارتمان تک خوابه همراه با پذیرایی، آپارتمان دوخوابه همراه با پذیرایی، اتاق دوبل اکونومی، اتاق خانواده، اتاق دوبل دلوکس با چشم‌انداز دریا، اتاق تریپل دلوکس با چشم‌انداز دریا، اتاق خانواده با چشم‌انداز دریا و اتاق تریپل دلوکس. توجه داشته باشید که اتاق‌های خانواده و اتاق‌های دلوکس در طبقات بالایی هتل قرار دارند که این اتاق‌ها چشم‌انداز زیبایی رو به دریا و شهر دارند و از بالکن موجود در اتاق‌های هتل شری سوئیت می‌توانید مناظر زیبایی را تماشا کنید. همچنین امکانات ارائه‌شده دیگر در داخل اتاق‌ها عبارت‌اند از مینی بار، سیستم تهویه مطبوع هوا، گاوصندوق، ورودی اختصاصی، امکانات اتوکشی، سیستم سرمایشی و گرمایشی، محافظ لپ‌تاپ، کتری برقی، امکانات شستشو، میز کار، فضای نشیمن و کاناپه تخت شو. تمامی طبقات این هتل از طریق آسانسور قابل‌دسترس هستند، بدین‌جهت در هر طبقه‌ای که تمایل داشته باشید، با خیال راحت می‌توانید اتاق رزرو کنید، حتی مسافرانی که دارای مشکلات جسمانی هستند برایشان امکانات رفاهی مناسبی در نظر گرفته‌شده است.

رستوران هتل


وعده صبحانه به‌صورت منویی در اختیار مسافران قرار داده می‌شود. برای وعده‌های ناهار و شام نیز می‌توانید به رستوران‌های نزدیک این هتل بروید. توجه داشته باشید که تعداد رستوران در این منطقه به‌قدری زیاد است که انتخاب برایتان سخت خواهد بود، بدین‌جهت بهتر است از پرسنل هتل راهنمایی بخواهید و رستوران موردنظر را انتخاب کنید.

فاصله هتل شری سوئیت کاراکوی استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا برج گالاتا: ۳۰۰ متر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا میدان تکسیم: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا مسجد آبی: ۲.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است