search
menu

هتل Shangri La Bosphorus Istanbul

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Shangri La Bosphorus Istanbul
انواع اتاق های هتل شانگری لا بوسفرس استانبول و امکانات آن ها
رستوران های هتل
امکانات ورزشی، تفریحی هتل
امکانات و خدمات هتل
فاصله هتل شانگری لا بوسفرس استانبول تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Shangri La Bosphorus Istanbul


هتل شانگری لا بوسفرس استانبول از هتل های لاکچری استانبول در منطقه بشیکتاش است. بشیکتاش از قدیمی ترین و شناخته شده ترین محله های دیدنی استانبول می باشد که در بخش اروپایی بوسفر واقع شده و جاذبه ها و اماکن دیدنی فراوانی را در دل خود دارد. گردشگرانی که با هدف بازدید از جاذبه ها عازم این شهر شده اند بدون شک به دنبال هتلی هستند که به جاهای دیدنی استانبول نزدیک باشد. هتل شانگری لا بوسفرس استانبول با موقعیت مکانی خوب خود امکان دسترسی راحت مهمانان به بسیاری از جاذبه ها و مراکز خرید استانبول را فراهم کرده است. این هتل علاوه بر موقعیت خوب امکانات و خدمات مطابق با استاندارهای روز دنیا را به مهمانان خود ارائه می دهد تا لذت اقامت در استانبول همواره در خاطرشان بماند.

انواع اتاق های هتل شانگری لا بوسفرس استانبول و امکانات آن ها


شاید فکر کنید با خرید آنلاین بلیط هواپیما و رزرو آنلاین هتل دیگر آماده سفر هستید ولی دست نگه دارید! گرچه هتل Shangri-La Bosphorus, Istanbul هتلی ۵ ستاره و تمام و کمال است اما اتاق های آن تفاوت هایی با یکدیگر دارند که بد نیست قبل از رزرو به آن ها توجه کنید. به طور مثال برخی از اتاق های دلوکس این هتل چشم اندازی رو به بوسفر دارند و برخی دیگر رو به شهر هستند. اتاق های جونیور هتل علاوه بر چشم انداز رو به بوسفر، تراس هم دارند. از این تفاوت ها که بگذریم، اتاق ها دارای امکانات مشابهی بوده و علاوه بر طراحی داخلی شیک، مجهز به تکنولوژی های مدرن و به روز دنیا هستند. دسترسی به اینترنت پر سرعت، تلویزیون صفحه تخت و ایستگاه داک آی پاد از جمله تکنولوژی های روز موجود در اتاق اند. هر سوئیت دارای فضای نشیمن و تراس جداگانه است. حمام داخل اتاق ها مجهز به سیستم گرمایش از کف بوده و دارای جکوزی است. وسیله ها و لوازم بهداشتی حمام ها از برند بولگاری تهیه شده اند.

رستوران های هتل


از مهم ترین معیارها برای رزرو یک هتل غذاهای رستوران هتل است. قطعا وجود رستوران در هتل آسودگی خاطری هر چند کوچک برای مهمانان خواهد داشت چون تا حدودی از کیفیت و سلامت غذا مطمئن می شوند. هتل شانگری لا استانبول ۲ رستوران به نام های ISTTOO و شانگ پالاس دارد. رستوران ISTTOO انواع غذاهای آسیایی، ترکیه ای و بین المللی را سرو می کند و رستوران شانگ پالاس با سبک آشپزی متفاوت خود طعم جدیدی از غذاها را ارائه می دهد. البته به جز رستوران های هتل می توانید به شکم گردی در خیابان های مشهور استانبول هم بپردازید.

امکانات ورزشی، تفریحی هتل


مهمانانی که به تناسب اندام خود اهمیت می دهند می توانند در باشگاه مجهز هتل Shangri La Bosphorus Istanbul تحت نظر مربی خصوصی ورزش کرده و سپس در اسپای هتل از خدمات ماساژ و آب گرم آن استفاده کرده و خستگی یک روز فعال و شاد را از تن به در کنند. حمام ترکی که خود از دلایل خرید بلیط هواپیما استانبول است نیز در این هتل رده بالا وجود دارد. بد نیست بدانید که تمامی استخرهای هتل برای مهمانان آن رایگان است.

امکانات و خدمات هتل


مهمانان با اقامت در هتل شانگری لا بوسفرس استانبول به خدمات و امکانات مختلفی از جمله اینترنت و پارکینگ رایگان دسترسی خواهند داشت. اگر به دنبال خرید هدیه هستید و وقت گشت و گذار در مراکز خرید استانبول را ندارید کافی است سری به فروشگاه کادویی هتل بزنید. هتل Shangri-La Istanbul خدمات شاتل فرودگاهی، خدمات روم سرویس، خدمات کانسیرج، خدمات چک این/ چک اوت اختصاصی، خدمات تبدیل ارز و خدمات تهیه بلیط را نیز ارائه می دهد. کارکنان هتل به زبان های آلمانی، انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی، روسی، چینی و ترکی آشنا بوده و کارکنان بخش پذیرش آن به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات هستند.

فاصله هتل شانگری لا بوسفرس استانبول تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا میدان بشیکتاش: ۰.۳ کیلومتر
فاصله تا بازار ماهی بشیکتاش: ۰.۴ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلما باغچه: ۰.۴ کیلومتر
فاصله تا برج ساعت دلما باغچه: ۰.۷ کیلومتر
فاصله تا میدان تقسیم: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا خیابان استقلال: ۱.۹ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است