search
menu

هتل Seya Suites Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره Seya Suites Hotel
امکانات هتل سیا سوئیتس
خدمات هتل سیا سوئیتس استانبول
واحدهای اقامتی
امکانات واحدهای اقامتی
فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل سیا سوئیتس استانبول

درباره Seya Suites Hotel


هتل سیا سوئیتس استانبول یکی از هتل‌های راحت و با موقعیت مکانی فوق العاده عالی در شهر استانبول است که اگر به قصد تفریح و لذت بردن از جاذبه‌های تاریخی استانبول به این شهر سفر کرده باشید بدون شک از اقامت در این هتل راضی خواهید بود. هتل در ۲۰۰ متری خیابان استقلال قرار گرفته و تنها با یک پیاده روی بسیار کوتاه می‌توانید به این خیابان دسترسی داشته باشید. استقلال پرطرفدارترین و طولانی‌ترین خیابان شهر استانبول است که سرتاسر آن با مغازه‌های متنوع، کافه‌های گوناگون، مراکز خرید و مراکز تفریحی پوشیده شده است.
در واقع می‌توان گفت هر امکاناتی را که شما برای گردش و تفریح در شهر استانبول تصور داشته باشید می‌توانید در این خیابان پیدا کنید. علاوه بر آن هتل به مراکز تاریخی و معروف شهر نیز نزدیک است و برج گالاتا، کاخ توپکاپی، کاخ دلمه باغچه، آب انبار باسیلیکا و… تنها گوشه‌ای از اماکن تاریخی و بسیار معروف نزدیک به Seya Suites Hotel هستند. لازم به ذکر است که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما ضمن سفر به شهر زیبای استانبول در این هتل اقامت داشته باشید و سفری شاد و به یادماندنی را برای خود رقم بزنید.

امکانات هتل سیا سوئیتس


علاوه بر موقعیت مکانی بسیار عالی، هتل سیا سوئیتس استانبول امکانات رفاهی خوبی را نیز در اختیار مهمانان قرار می‌دهد که همین مسئله اقامت در این هتل را به انتخاب دائمی بسیاری از گردشگران شهر استانبول تبدیل کرده است. ساختمان هتل کاملا شیک، تمیز، زیبا و بی‌نقص است و بدون شک از اقامت در آن پشیمان نخواهید شد. در اطراف این هتل رستوران‌های ترکی و بین المللی فراوانی وجود دارند که مهمانان می‌توانند برای هر وعده غذایی صرف غذا در یکی از این رستوران‌ها را تجربه کنند. هتل دارای یک تراس زیبا است که منظره‌ای فوق العاده جذاب از شهر استانبول را به مسافران ارائه می‌دهد. در ساختمان هتل سالن مشترک تماشای تلویزیون قرار گرفته و این امکان را برای مهمانان فراهم می‌کند تا به تماشای دسته جمعی تلویزیون بپردازند و اوقات فراغت زیباتری را در هنگام اقامت برای خود رغم بزنند. در این هتل اتاق‌های غیر سیگاری نیز وجود دارند و مهمانانی که به دود سیگار حساس هستند به راحتی می‌توانند در هتل اقامت داشته باشند. اتاق‌های خانوادگی، اینترنت رایگان در سرتاسر ملک، آسانسور و… از دیگر امکانات موجود در Seya Suites Hotel هستند.

خدمات هتل سیا سوئیتس استانبول


خدماتی که در هتل سیا سوئیتس استانبول به مهمانان ارائه می‌شوند در کنار امکانات و موقعیت مکانی این هتل، مجموعه‌ای جذاب و ایده آل را برای اقامت مهمانان فراهم می‌کنند. هتل دارای پذیرش ۲۴ساعته است و در تمام ساعات شبانه روز از مهمانان استقبال می‌کند. پرسنل این هتل فوق العاده مهمانواز و صمیمی هستند و علاوه بر خدماتی که به مهمانان ارائه می‌دهند مسافران می‌توانند از راهنمایی‌های آن‌ها نیز برای تجربه سفری لذت بخش‌تر در شهر استانبول بهره‌مند شوند.
هتل دارای خدمات خانه داری است و تمام واحدهای اقامتی آن به صورت روزانه سرویس و نظافت می‌شوند. مسافران می‌توانند از خدمات کرایه خودرو در هتل بهره‌مند شوند و به وسیله یک خودرو شخصی در سرتاسر شهر استانبول به گردش و تفریح بپردازند. خدمات خشکشویی و سرویس اتو هتل نیز در اختیار مهمانان قرار دارد و خیال آن‌ها را از بابت شست و شوی لباس‌هایشان راحت می‌کند. تسلط پرسنل به زبان انگلیسی، نگهبانی ۲۴ ساعته، ترانسفر رفت و برگشت فرودگاه و… از دیگر خدمات موجود در Seya Suites Hotel هستند که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما و اقامت در این هتل زیبا به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

واحدهای اقامتی


واحدهای اقامتی هتل سیا سوئیتس استانبول دارای طراحی بسیار زیبا و دکوراسیون شیک و جذابی هستند که بدون شک نظر مهمانان را در زمان اقامت به خود جلب می‌کنند. واحدهای اقامتی متنوعی در این مجموعه وجود دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به سوئیت لوکس، سوئیت جونیور، اتاق دوتخته اقتصادی و سوئیت خانوادگی اشاره کرد.

امکانات واحدهای اقامتی


امکانات رفاهی متنوعی در واحدهای اقامتی Seya Suites Hotel به مهمانان ارائه می‌شوند که تمامی شرایط لازم برای یک اقامت دوست داشتنی را در اختیار مسافران قرار می‌دهند. از جمله این امکانات رفاهی می‌توان به حمام اختصاصی به همراه سشوار و لوازم بهداشتی رایگان، ماشین لباسشویی، ماکروویو، صندوق امانات، مینی بار، سیستم تهویه مطبوع، کتری برقی و… اشاره کرد.

فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل سیا سوئیتس استانبول


فاصله هتل تا میدان تکسیم: ۷۰۰ متر
فاصله هتل تا برج گالاتا استانبول: ۱ کیلومتر
فاصله هتل تا کاخ و موزه توپکاپی استانبول: ۲.۴ کیلومتر
فاصله هتل تا مسجد و موزه ایاصوفیه استانبول: ۲.۸ کیلومتر
فاصله هتل تا مسجد آبی استانبول: ۳.۲ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است