search
menu

هتل Seven Days Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Seven Days Hotel Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل سون دیز استانبول
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل سون دیز استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Seven Days Hotel Istanbul


هتل سون دیز استانبول، هتلی سه ستاره و اقتصادی است که در قلب شهر تاریخی و منحصربه‌فرد استانبول در کشور ترکیه واقع شده است. هتل سون دیز استانبول در نزدیکی مسجد سلطان احمد یا مسجد آبی و دریای مرمره قرار گرفته است و تا جاذبه‌های تاریخی شهر استانبول فاصله بسیار کمی دارد. در صورتی که بلیط هواپیما استانبول رزرو کرده‌اید، خوب است بدانید که فرودگاه بین‌المللی صبیحه گوکچن استانبول تا هتل Seven Days Hotel – İstanbul تنها حدود یک ساعت با ماشین فاصله دارد. اگر علاقه دارید که سوار قطار شوید و در شهر بگردید، یک ایستگاه قطار برقی در نزدیکی هتل سون دیز استانبول قرار دارد. در طول مدت زمان اقامت خود در هتل سون دیز حتما از دیدنی‌های میدان تکسیم و خیابان استقلال بازدید کنید زیرا سرگذشت این میدان مشهور به زمان سلطان محمود اول برمی‌گردد؛ یعنی زمانی که از این منطقه انشعاب‌هایی برای انتقال آب درست شد و کل شهر استانبول را پوشش داد. به همین دلیل مهم‌ترین میدان شهر استانبول به تکسیم (تقسیم) معروف شد و حالا جزلاینفک دیدنی‌های این دیار به شمار می‌آید. امروزه این میدان به خیابان استقلال منتهی می‌شود و همگان آن را به عنوان جذاب‌ترین بخش توریستی شهر می‌شناسند. دور تا دور میدان تکسیم را مراکز تجاری و جاهای دیدنی پر کرده ‌است.

امکانات و خدمات عمومی هتل سون دیز استانبول


شما در هتل سون دیز استانبول با امکانات و خدمات باکیفیتی که به مسافران ارائه می‌کند، می‌توانید اقامتی به‌یادماندنی را تجربه کنید. از امکاناتی که در هتل Seven Days Hotel – İstanbul وجود دارد می‌توان به این موارد اشاره کرد: لابی با تلویزیون و مبلمان، آسانسور، پارکینگ، اینترنت رایگان و قابل دسترس در تمام فضاهای هتل، صبحانه، رستوران، فضای مخصوص سیگار کشیدن، تهویه مطبوع، فکس، فتوکپی، تهویه مطبوع و سیستم هشدار و اطفا حریق. خدماتی که در هتل سون دیز استانبول در اختیار مسافران قرار دارد شامل مواردی است از قبیل: پذیرش ۲۴ ساعته، سریع و اختصاصی، میز معرفی و ارائه تور برای علاقه‌مندان به گشتن شهر با برنامه منظم به همراه تورلیدر مجرب، خدمات بلیط، نگهداری از چمدان، خدمات گشت شهری، ارائه بلیط جاذبه‌ها، نمایش‌ها و کنسرت‌ها، خدمات دربانی و خدمات نظافتی شامل نظافت روزانه، خشکشویی، اتو، اتوی مخصوص شلوار، واکس کفش و لباسشویی. اگر بلیط هواپیما لحظه آخری استانبول رزرو کرده‌اید، از ترانسفر فرودگاهی رفت‌وبرگشت هتل سون دیز استانبول استفاده کنید تا رفت‌و‌آمدی راحت و بدون دغدغه را داشته باشید. کارکنان مجرب هتل Seven Days Hotel - İstanbul علاوه بر زبان ترکی، به زبان فارسی، انگلیسی، عربی، روسی و اسپانیایی هم می‌توانند صحبت کنند.

اتاق های هتل


در هتل سون دیز استانبول به طور کلی ۱۴ اتاق وجود دارد که طراحی و چیدمانی راحت و چشم‌نواز دارند و بدین شرح هستند: اتاق‌های یک نفره، اتاق‌های اقتصادی دو نفره با تخت دابل، اتاق‌های به‌صرفه دو نفره با تخت دابل، اتاق‌های دو نفره با تخت دابل و نمای دریا، اتاق‌های سه نفره استاندارد، اتاق‌های سه نفره به‌صرفه و اتاق‌های لوکس سه نفره با نمای دریا. برخی از اتاق‌ها دارای بالکن به همراه میز و صندلی هستند.

امکانات اتاق های هتل


تجهیزات و وسایل مختلف و متنوعی که در اتاق‌های هتلSeven Days Hotel قرار دارند، همگی برای اقامتی بدون کمبود و آسوده تعبیه شده‌اند. امکانات اتاق‌های هتل سون دیز استانبول شامل مواردی هستند از جمله: مبلمان، یخچال، تلویزیون، اینترنت رایگان، صندوق امانات، میز، تلفن، سیستم سرمایشی و گرمایشی، کمدلباس، تهویه مطبوع، حمام با دوش، لوازم بهداشتی حمام مانند حوله، صابون و شامپو، سشوار، کتری برقی و سیستم هشدار و اطفا حریق. باید توجه داشته باشید که در اتاق‌های هتل سون دیز، امکان سیگار کشیدن وجود ندارد. اگر درخواست تجهیزات و خدمات اتاق وی آی پی را داشته باشید، این امکان در هتل سون دیز فراهم است.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


برای تفریح و تنوع می‌توانید در تورهای دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی هتل سون دیز استانبول شرکت کنید و اوقاتی به‌یادماندنی و خاطره‌انگیز را تجربه کنید.

رستوران هتل


در رستوران هتل سون دیز استانبول می‌توانید صبحانه‌ای مفصل و لذیذ را میل کنید، صبحی دل‌انگیز را شروع کنید و در فضایی دنج و دلنشین در کنار همراهان خود ساعاتی خوش را سپری کنید.

فاصله هتل سون دیز استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله هتل تا ستون کنستانتین: ۴ دقیقه پیاده‌روی
فاصله هتل تا آب انبار باسیلیکا استانبول: ۱۱ دقیقه پیاده‌روی
فاصله هتل تا مسجد و موزه ایاصوفیه استانبول: ۱۱ دقیقه پیاده‌روی
فاصله هتل تا کاخ و موزه توپکاپی استانبول: ۱۴ دقیقه پیاده‌روی
فاصله هتل تا مرکز خرید هیستوریا استانبول: ۱۷ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا مسجد سلیمانیه استانبول: ۲۰ دقیقه پیاده‌روی
فاصله هتل تا برج گالاتا استانبول: ۲۱ دقیقه رانندگی
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتوی رایگان
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است