search
menu

هتل Seres Hotel Old City Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Seres Hotel Old City Istanbul
امکانات عمومی هتل سرس اولد سیتی استانبول
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل سرس اولد سیتی تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Seres Hotel Old City Istanbul


هتل سرس اولد سیتی از هتل های معروف و سه ستاره در شهر استانبول ترکیه است که سالانه میزبان مسافران زیادی از سراسر دنیا برای اقامتشان اینجا را انتخاب می کنند. موقعیت قرارگیری این هتل به گونه ایست که به تمیزترین و با آرامش ترین منطقه استانبول شهرت دارد و تنها با چند قدم پیاده روی می توانید به کاخ توپکاپی و پارک گلخانه دسترسی داشته باشید. به دلیل فاصله اندک ایستگاه های مترو و تراموا به این هتل به راحتی می توانید به تمامی نقاط شهر بروید و از جاذبه های مختلف شهر استانبول مانند کاخ دلمه باغچه، مرکز خرید استانبول مال، آب انبار باسیلیکا، موزه پرا و غیره بازدید کنید. در حالت کلی، هتل Seres Hotel Old City Istanbul در منطقه ای واقع شده است که امکان بازدید از مکان های تاریخی بسیار آسان است و برخی از جاذبه ها مانند مسجد و موزه ایاصوفیه تنها با چند قدم پیاده روی قابل دسترس هستند. فاصله هتل سرس اولد سیتی تا فرودگاه استانبول نیز ۵۳ کیلومتر است و برای رفتن به این فرودگاه می توانید از شاتل فرودگاهی استفاده کنید. علاوه بر اینها، برای گشت و گذار در میان جاذبه های دیدنی شهر نیز می توانید از ترانسفر رفت و برگشت با هزینه مجزا بهره مند شوید. برخی از امکانات ارائه شده در این هتل عبارتند از اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، پارکینگ، اتاق های خانواده، اتاق های ضدسیگاری، رستوران و بار.

امکانات عمومی هتل سرس اولد سیتی استانبول


اینترنت وای فای رایگان در تمامی نقاط هتل قابل دسترس است. طبق قوانین این هتل حیوانات خانگی اجازه ورود به داخل را ندارند. پارکینگ این مجموعه نیز در فاصله اندکی از هتل واقع شده است که برای استفاده از این پارکینگ نیازی به رزرو قبلی ندارید اما باید هزینه مربوطه را پرداخت کنید. اتاق چمدان، میز تور و بلیط گردشگری و تبدیل ارز از امکانات ارائه شده در لابی هتل Seres Hotel Old City Istanbul هستند. اگر در حین اقامت به خدماتی نظیر خشکشویی، لباسشویی و اتو نیاز داشته باشید، با خیال راحت می توانید به بخش مربوطه در لابی هتل مراجعه کنید. لازم به ذکر است، اگر بخاطر سفر کاری با خرید بلیط هواپیما عازم این شهر می شوید، در صورت اقامت در هتل سرس اولد سیتی می توانید از خدماتی نظیر فتوکپی و فکس بهره مند شوید. پرسنل هتل سرس مجرب و کارآزموده بوده و همگی به زبان های انگلیسی، فرانسوی، روسی و ترکی استانبولی تسلط دارند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


اتاق های موجود در این هتل به تازگی مرمت شده اند و اکنون به عنوان اتاق های تمیز، راحت و با امکانات رفاهی عالی در خدمت مسافران گرامی هستند. انواع اتاق های این هتل عبارتند از اتاق دوبل یا توئین استاندارد، سوئیت لاکچری، اتاق دوبل بوجت، اتاق توئين یا دوبل سوپرییر، اتاق تریپل سوپرییر، سوئیت خانواده دلوکس، اتاق خانواده استاندارد. هریک از اتاق های این هتل به سیستم تهویه مطبوع هوا مجهز بوده و اقامتی همراه با آسایش در انتظار شماست. افرادی که مشکلات جسمانی دارند، برای دسترسی به اتاق های طبقات بالایی هتل Seres Hotel Old City Istanbul می توانند از آسانسور استفاده کنند، همچنین از امکانات ارائه شده در این هتل می توان به گاوصندوق، کتری برقی، سیستم گرمایشی و سرمایشی، فضای نشیمن، میزکار، خدمات شستشو، تلویزیون و تلفن و کمدلباس اشاره کرد. استعمال سیگار در داخل اتاق های این هتل ممنوع است اما برای افراد سیگاری محل مشخصی تعبیه شده است.

رستوران هتل


صبحانه همه روزه به صورت سلف سرویس با تماشای چشم انداز بی نظیری از شهر استانبول و دریای مرمره در این هتل سرو می شود. تراس دوست داشتنی بر روی پشت بام این هتل قرار دارد و یکی از جاهایی است که باعث شروع روزی عالی برایتان خواهد بود. رستوران این هتل Roof Mezze 360 نام داشته و انواع غذاهای مدیترانه ای، استیک، دریایی، ترکی و بین المللی در همه وعده های اصلی و میان وعده سرو می کنند.

فاصله هتل سرس اولد سیتی تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۷۰۰ متر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۷۰۰ متر
فاصله تا کاخ توپکاپی: ۹۰۰ متر
فاصله تا بازار بزرگ استانبول: ۹۰۰ متر
فاصله تا برج گالاتا: ۳.۱ کیلومتر
فاصله تا موزه پرا: ۴.۱ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۵.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible آسانسور برای طبقات بالاتر
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است