search
menu

هتل Selenay Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Selenay Hotel Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل سلنای
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل سلنای تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Selenay Hotel Istanbul


هتل سلنای در منطقه تاریخی بیاضیت در شهر استانبول در کشور ترکیه قرار دارد. هتل سه ستاره و اقتصادی Selenay Hotel به جاذبه‌های تاریخی، دریا و مراکز خرید نزدیک است و همچنین دو ایستگاه قطار تراموا هم در نزدیکی هتل سلنای استانبول قرار دارد. اگر بلیط هواپیما استانبول رزرو کرده‌باشید، می‌توانید به راحتی در عرض تنها یک ساعت از فرودگاه بین‌المللی صبیحه گوکچن استانبول به هتل سلنای برسید. در طول زمان اقامت خود در هتل سلنای، حتما از ساحل فلوریا استانبول که از مشهورترین و محبوب ترین سواحل استانبول است، بازدید کنید.

امکانات و خدمات عمومی هتل سلنای


در هتل سلنای با امکانات و خدمات باکیفیتی که به مسافران ارائه می‌کند، شما می‌توانید اقامتی به‌یادماندنی را تجربه کنید. از امکاناتی که در هتل Selenay Hotel وجود دارد می‌توان به این موارد اشاره کرد: لابی با تلویزیون و مبلمان، آسانسور، پارکینگ، اینترنت رایگان و قابل دسترس در تمام فضاهای هتل، صبحانه، فضای مخصوص سیگار کشیدن، تهویه مطبوع، فکس، فتوکپی، اتاق جلسات، سالن کنفرانس و سیستم اطفا حریق. خدماتی که در هتل سلنای در اختیار مسافران قرار دارد شامل مواردی است از قبیل: پذیرش ۲۴ ساعته، سریع و اختصاصی، میز معرفی و ارائه تور برای علاقه‌مندان به گشتن شهر با برنامه منظم به همراه تورلیدر مجرب، خدمات بلیط، فروش بلیط‌های وسایل حمل‌و‌نقل عمومی، خدمات اتاق، نگهداری از چمدان، خدمات بیدارباش، خدمات گشت شهری، خدمات تحویل خرید‌های تلفنی مسافران از سوپرمارکت و خدمات نظافتی که شامل نظافت روزانه، خشکشویی، اتو، اتوی مخصوص شلوار، واکس کفش و لباسشویی هستند.
اگر بلیط لحظه آخری رزرو کرده‌اید، از ترانسفر فرودگاهی رفت‌وبرگشت هتل سلنای استانبول استفاده کنید تا رفت‌و‌آمدی راحت و بدون دغدغه را داشته باشید. چندین فروشگاه لباس هم در کنار هتل سلنای استانبول وجود دارد. کارکنان مجرب هتل Selenay Hotel علاوه بر زبان ترکی، به چندین زبان خارجی از جمله زبان انگلیسی، روسی، آذربایجانی، عربی، بلغاری و صربستانی هم می‌توانند صحبت کنند.

اتاق های هتل


در مجموع ۵۴ اتاق در هتل سلنای وجود دارد که چیدمان و دکوراسیونی جذاب و چشم‌گیر دارند و برای اقامت راحت و آسوده مسافران طراحی شده‌اند. اتاق‌های هتل سلنای استانبول شامل این اتاق‌ها است: اتاق‌های یک نفره با یک تخت سینگل، اتاق‌های استاندارد دو نفره با تخت دابل، اتاق‌های استاندارد دو نفره با تخت تویین و اتاق‌های استاندارد سه نفره که در طبقه بالای هتل قرار دارند. در اتاق‌های هتل Selenay Hotel مسافران تنها، با خانواده، دوستان و یا همکاران خود می‌توانند اقامتی خوش و به‌یادماندنی را تجربه کنند.

امکانات اتاق های هتل


در اتاق‌های هتل Selenay Hotel، وسایل و امکانات بسیار خوبی وجود دارد که برای اقامتی بدون کمبود و خوش تعبیه شده‌اند. این امکانات شامل مواردی است از جمله: مبلمان، یخچال، مینی‌بار، تلویزیون، اینترنت پرسرعت و رایگان، صندوق امانات دیجیتالی، حمام با دوش، وسایل بهداشتی حمام مانند حوله، صابون و شامپو، سشوار، سیستم سرمایشی و گرمایشی، تلفن، چای و قهوه ساز، سیستم هشدار و اطفای حریق، کمد لباس و تهویه مطبوع. باید توجه داشته باشید که در اتاق‌های هتل سلنای نمی‌توانید سیگار بکشید. اگر درخواست آب معدنی، میوه و شکلات و بیسکوییت هم داشته باشید این امکان در هتل سلنای مهیا است.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


هتل سلنای تراسی در طبقه بالای خود دارد که چشم‌اندازی بی نظیر از دریای مرمره دارد و می‌توانید در فضایی دلپذیر، مطبوع و سرسبز بنشینید، از آفتاب لذت ببرید و حتی امکان کباب کردن هم وجود دارد تا اوقاتی فراموش‌نشدنی و عالی را در کنار همراهان و یا خانواده خود سپری کنید.

رستوران هتل


رستوران هتل سلنای استانبول علاوه بر صبحانه‌ای مفصل به صورت بوفه، خوراک‌های متنوع و لذیذی را در وعده‌های غذایی مختلف و به صورت منوی کارتی سرو می‌کند. شما در رستوران هتل Selenay Hotel می‌توانید همزمان با میل کردن غذا، از چشم‌انداز و نمای حیرت‌انگیز و چشم‌نواز دریای مرمره و شهر زیبای استانبول لذت ببرید و اوقاتی خوش را بگذرانید. یک کافی‌شاپ هم در هتل سلنای قرار دارد که برای گذراندن عصری دل‌انگیز و میل کردن میان‌ وعده بسیار مناسب است.

فاصله هتل سلنای تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله هتل تا ستون کنستانتین: ۱۲ دقیقه پیاده‌روی
فاصله هتل تا مسجد سلیمانیه استانبول: ۱۷ دقیقه پیاده‌روی
فاصله هتل تا آب انبار باسیلیکا استانبول: ۱۳ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا مسجد و موزه ایاصوفیه استانبول: ۱۵ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا کاخ و موزه توپکاپی استانبول: ۲۰ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا مرکز خرید هیستوریا استانبول: ۲۵ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا مرکز خرید مارمارا فروم استانبول: ۳۳ دقیقه رانندگی

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است