search
menu

هتل Sehir Hotel Old City Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Şehir Hotel Old City Istanbul
امکانات هتل شهیر الد سیتی استانبول
خدمات هتل شهیر الد سیتی استانبول
واحدهای اقامتی و امکانات واحدهای اقامتی
فاصله امکان مهم و گردشگری تا هتل شهیر الد سیتی

درباره هتل Şehir Hotel Old City Istanbul


هتل شهیر الد سیتی استانبول یک هتل عالی برای اقامت در شهر استانبول است که با موقعیت مکانی فوق العاده و امکانات فراوانی که دارد در بین مسافران این شهر شهرت فراوانی پیدا کرده است. این هتل در مرکز تاریخی شهر استانبول قرار گرفته است و با اقامت در آن می‌توانید به بسیاری از اماکن مهم شهر مانند مسجد ایاصوفیه، مسجد آبی، کاخ توپکاپی و… دسترسی داشته باشید. علاوه برآن هتل به بازار بزرگ استانبول نیز نزدیک است و امکان گشت و گذار و خرید در آن را برای مهمانان فراهم می‌کند. لازم به ذکر است که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما ضمن سفر به شهر زیبای استانبول در Şehir Hotel Old City Istanbul اقامت داشته باشید و سفری بی‌نقص و فراموش نشدنی را تجربه کنید.

امکانات هتل شهیر الد سیتی استانبول


امکاناتی و خدماتی که در هتل شهیر الد سیتی استانبول به مهمانان ارائه می‌شوند نسبت به یک هتل سه ستاره بیشتر هستند و از همین جهت می‌توانید با هزینه‌ای بسیار کمتر از آن چیزی که توقع دارید بهترین امکانات و خدمات را از این هتل دریافت کنید. هتل دارای یک رستوران زیبا با غذاهای متنوع و لذیذ است که بدون شک از تجربه صرف غذا در آن پشیمان نخواهید شد. در اطراف هتل نیز پر از رستوران‌ها و کافه‌های رنگارنگ است که می‌توانید از تنوع و طعم دلچسب غذاهای آن لذت ببرید. در این هتل سیگار کشیدن تنها در منطقه مخصوص سیگار کشیدن مجاز است و بو و دود سیگار در مناطق مشترک هتل مهمانان را اذیت نمی‌کند. استفاده از اینترنت برای تمام ساکنین هتل رایگان است و مهمانان می‌توانند در سرتاسر ملک هتل به اینترنت پرسرعت دسترسی داشته باشند. پارکینگ، اتاق‌های عایق صدا، اتاق‌های خانوادگی، تهویه مطبوع، ناهارهای بسته‌بندی شده، آرایشگاه، فروشگاه و… از دیگر امکانات موجود در Şehir Hotel Old City Istanbul هستند.

خدمات هتل شهیر الد سیتی استانبول


هتل شهیر الد سیتی استانبول خدمات گسترده‌ای را به مهمانان خود ارائه می‌دهد که این مسئله سبب شده است که هتل در بین گردشگران محبوبیت خاصی داشته باشد و به انتخاب اصلی بسیاری از مسافران شهر استانبول تبدیل شود. مهم‌ترین ویژگی این هتل کیفیت بالای خدمات و امکانات آن در مقابل هزینه دریافتی از مهمانان است و به همین جهت هتل در بین مسافران این شهر جایگاه ویژه‌ای دارد. پرسنل هتل بسیار مهمانواز و صمیمی هستند و گفت و گو و تعامل با آنان برای مهمانان لذت بخش خواهد بود. از خدمات ویژه این مجموعه می‌توان به ارائه خدمات ماساژ اختصاصی دست، پا، گردن، ماساژ کامل بدن و… اشاره کرد که آرامش را در زمان اقامت به مهمانان هدیه می‌دهند. هتل دارای خدمات خانه داری است و هیچ نگرانی از بابت تمیزی و نظافت واحدهای اقامتی وجود نخواهد داشت. خدمات تور این هتل در اختیار مسافران قرار دارد و مهمانان می‌توانند برای بازدید از تمام نقاط گردشگری شهر استانبول از این خدمات بهره‌مند شوند. خشکشویی و سرویس اتو هتل نیز فعال است و خیال مهمانان را از بابت شست و شوی لباس‌هایشان راحت می‌کند. پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس دربان، خدمات بلیط، ترانسفر رفت و برگشت فرودگاه، محل نگهداری چمدان، تبدیل ارز، کرایه خودرو، اجاره دوچرخه، صندوق امانات، تسلط پرسنل به زبان انگلیسی و… از دیگر خدمات این مجموعه هستند که با تهیه بلیط هواپیما و اقامت در Şehir Hotel Old City Istanbul می‌توانید به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

واحدهای اقامتی و امکانات واحدهای اقامتی


واحدهای اقامتی هتل شهیر الد سیتی استانبول دارای فضایی زیبا و دوست داشتی هستند که اقامتی زیبا و آرامش بخش را برای مهمانان رغم می‌زنند. از انواع واحدهای اقامتی این هتل می‌توان به اتاق چهارنفره راحت، اتاق سه تخته لوکس، اتاق دوتخته لوکس، اتاق یک تخته لوکس و… اشاره کرد که مهمانان می‌توانند براساس سلیقه و نیاز خود یکی را به دلخواه انتخاب کنند. از جمله امکانات موجود در واحدهای اقامتی Şehir Hotel Old City می‌توان به سرویس بهداشتی، حمام به همراه حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان، مبلمان، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، مینی بار و… اشاره کرد.

فاصله امکان مهم و گردشگری تا هتل شهیر الد سیتی


فاصله هتل تا آب انبار باسیلیکا: ۷۵۰ متر
فاصله هتل تا کاخ توپکاپی: ۱ کیلومتر
فاصله هتل تا برج و پل گالاتا: ۲ کیلومتر
فاصله هتل تا کاخ دلمه باغچه: ۶.۸ کیلومتر
فاصله هتل تا برج دختر استانبول: ۷.۳ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است