search
menu

هتل Sed Bosphorus Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Sed Bosphorus Hotel Istanbul
امکانات کلی هتل سد بسفروس استانبول
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل سد بسفروس استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Sed Bosphorus Hotel Istanbul


هتل ۳ ستاره شیک و زیبای سد بسفروس که در قلب بی اوغلو قرار دارد، مکانی ایده آل برای کشف استانبول است. فاصله هتل تا مرکز شهر چندان زیاد نیست و فقط ۰.۴ کیلومتر با آن فاصله دارد و به طور معمول حدود ۳۰ دقیقه طول می‌کشد تا به فرودگاه برسید. برای کسانی که می‌خواهند گردش کنند، گالری هنر اورمو، کلیسای کاتولیک سوریه، کاخ دلمه باغچه، برج گالاتا و آب انبار باسیلیکا تنها برخی از جاذبه‌های موجود برای بازدید است. در صورت خرید بلیط هواپیمای استانبول و سفر به این شهر دیدنی و گردشگر پذیر می‌توانید با اقامت در هتل Sed Bosphorus Hotel Istanbul سفر بی نظیری را تجربه کنید.

امکانات کلی هتل سد بسفروس استانبول


هتل سد بسفروس با فاصله ۳۰۰ متری از ایستگاه تراموا Kabatas و دسترسی آسان به شهر قدیمی، دارای تراس با چشم انداز پانورامای دریا و وای فای رایگان از هتل‌های محبوب این منطقه است. میز پذیرش به صورت شبانه روزی در دسترس است. برای خدمات ماساژ رزرو لازم است. سرویس ترانسفر فرودگاهی با هزینه اضافی ارائه می‌شود. از خدمات و امکانات بی نظیر این هتل می‌توان به خدمات اتاق ۲۴ ساعته، خانه داری روزانه، خدمات تاکسی، باغ، میز تور و انبار چمدان اشاره کرد. جا به جایی بین طبقات از طریق آسانسور امکان پذیر است. از آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل خودداری کنید. اگر بخواهید برای دوستان و آشنایان خود سوغاتی تهیه کنید مغازه‌ای در هتل به این منظور تعبیه شده است که می‌توانید خرید‌های خود را از آن جا انجام دهید. کشیدن سیگار در اتاق‌ها و مکان‌های عمومی ممنوع است.
در صورت نیاز به تبدیل ارز صرافی هتل آماده ارائه خدمات به میهمانان گرامی است. برای آسودگی خاطر خود به هنگام تفریح و گردش می‌توانید پول و اشیای قیمتی خود را به صندوق امانات هتل بسپارید. با رفتن به مرکز اسپا می‌توانید استراحتی به بدن خود داده و خستگی از تن به در کنید. همچنین در این هتل امکان استفاده از خدمات سونا و حمام ترکی نیز برای میهمانان فراهم شده است. کسانی که با وسیله نقلیه شخصی خود سفر می‌کنند می‌توانند از خدمات پارکینگ هتل با پرداخت هزینه استفاده کنند. نظافت به صورت روزانه در این هتل انجام می‌گیرد و خدماتی از قبیل خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی نیز در دسترس هستند. برای برگزاری جلسات هتل Sed Bosphorus Hotel Istanbul دارای یک سالن کنفرانس بوده و خدماتی از قبیل فکس و فتوکپی نیز در آن ارائه می‌شود. پرسنل کارآزموده هتل با تسلط به شش زبان زنده دنیا از جمله انگلیسی، عربی، آذربایجانی، ایتالیایی، روسی و ترکی استانبولی از میهمانان استقبال می‌کنند. ورود به هتل از ساعت ۱۴ و تخلیه اتاق تا ساعت ۱۲:۳۰ ظهر صورت می‌گیرد.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


این هتل دارای انواع اتاق‌های یک نفره استاندارد، اتاق دبل یا توئین استاندارد، اتاق دبل یا توئین با چشم انداز دریا، اتاق یک نفره استاندارد با چشم انداز دریا و اتاق یک نفره اقتصادی است که امکانات رفاهی مناسبی را برای راحتی میهمانان خود ارائه می‌دهد. همه اتاق‌های هتل Sed Bosphorus Hotel Istanbul دارای دکوراسیون ساده و کف فرش هستند. حمام خصوصی دارای حوله، لوازم بهداشتی رایگان و سشوار است. برخی از اتاق‌ها چشم انداز پانوراما به دریا دارند. همچنین اتاق‌ها مجهز به تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، مبلمان، دراور، اینترنت بی سیم رایگان، تلفن و چای ساز هستند.

رستوران هتل


صبحانه روزانه به صورت بوفه در هتل سد بسفروس استانبول سرو می‌شود. می‌توانید غذاهای سنتی را در رستوران آلاکارت همراه با چشم انداز دریا میل کنید. این رستوران ۲ شب در هفته موسیقی زنده ارائه می‌دهد. در بار هتل Sed Bosphorus Hotel Istanbul می‌توانید با انواع نوشیدنی‌های خوشمزه از خودتان پذیرایی کنید.

فاصله هتل سد بسفروس استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا میدان تکسیم: ۶۰۰ متر
فاصله تا برج گالاتا: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا موزه ایاصوفیه: ۳.۱ کیلومتر
فاصله تا مسجد آبی: ۳.۶ کیلومتر
فاصله تا بازار بزرگ استانبول: ۴.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است