search
menu

هتل Sarnic Hotel & Sarnic Premier Hotel Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Sarnic Hotel & Sarnic Premier Hotel Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل سارنیک پرمیر استانبول
اتاق های هتل و امکانات اتاق ها
امکانات تفریحی و خدمات دیگر هتل
رستوران هتل
فاصله هتل سارنیک پرمیر استانبول از اماکن و جاذبه های دیدنی شهر

درباره هتل Sarnic Hotel & Sarnic Premier Hotel Istanbul


هتل سارنیک پرمیر استانبول بوتیک هتلی ۴ ستاره است که ساختمان آن عمارتی متعلق به دوره عثمانی بوده و در محله ای قدیمی و در میان بافتی قدیمی واقع شده است. سلطان احمد و منطقه فاتح جایی است که پای هر گردشگری به آنجا باز می شود، به خصوص کسانی که به عشق بازدید از بناهای تاریخی بلیط هواپیما خریده باشند. این هتل نزدیک به ۲ دهه است که در قلب استانبول به میزبانی از مهمانانش می پردازد و با لبخندی از رضایت آن ها را بدرقه خانه هایشان می کند. هتل Sarnic Hotel & Sarnic Premier Hotel Istanbul در سال ۲۰۱۶ کاملا نوسازی شد.

امکانات و خدمات عمومی هتل سارنیک پرمیر استانبول


بعد از موقعیت مکانی و ساختمان تاریخی، نقطه قوت دیگر هتل سارنیک استانبول طراحی آن است. پشت بام هتل سارنیک تراس زیبایی دارد که چشم اندازهای معرکه ای از دریای مرمره و مسجد سلطان احمد از آن پیداست، به طوری که هنگام شب دل کندن از این تراس سخت می شود. در مجاورت هتل فضایی برای پارک خودروی مهمانان اختصاص داده شده و استفاده از آن رایگان نیست. هتل سارنیک پرمیر ارائه دهنده خدمات ترانسفر فرودگاهی است و خدمات دیگری نظیر سرویس شاتل و کرایه خودرو را هم برای جابه جایی و رفت و آمد مهمانانش درنظر گرفته است. این هتل برای مهمانانی که از آلرژی رنج می برند، اتاق های مخصوصی ارائه می دهد و در همه بخش های آن می توان از اینترنت رایگان و پرسرعتی بهره مند شد.

اتاق های هتل و امکانات اتاق ها


این هتل ۳ طبقه که در مجموع دارای ۴۴ باب اتاق است، آن ها را در قالب اتاق های اکونومی سینگل، اکونومی دبل، تریپل، استاندارد دبل، دبل دلوکس و سوئیت خانوادگی به مهمانانش ارائه می دهد. این اتاق ها نقلی و کوچک هستند و نورگیری نسبتا خوبی دارند. کف اتاق ها در هتل Sarnic Hotel & Sarnic Premier Hotel Istanbul چوب و دکوراسیون آن ها به سبک سنتی است ولی امکاناتی نظیر تهویه مطبوع، مینی بار، حمام، سشوار، لوازم بهداشتی و یخچال در آن ها گنجانده شده است. اگر لپ تاپتان را به همراه داشته باشید، می توانید هنگام گشت و گذار آن را در گاو صندوق اتاق جای دهید. این اتاق های نقلی کاملا عایق صدا هستند و آرامش لازم را فراهم می کنند.

امکانات تفریحی و خدمات دیگر هتل


هتل Sarnic Hotel با داشتن سالن اسپای مجهز و ارائه خدمات متنوعی نظیر ماساژ و هیدروتراپی آرامش ذهنی و جسمی مهمانان را تضمین می کند. حمام ترکی و سونا نیز با پرداخت هزینه اضافی قابل استفاده هستند. هتل سارنیک تورهایی برای آشنایی با فرهنگ ترکیه برگزار می کند و برخی از روزها برای شادی و شور مهمانان اجرای موسیقی زنده دارد. اگر بخواهید شب های رمانتیکی را در هتل Sarnic Hotel & Sarnic Premier Hotel Istanbul داشته باشید می توانید برنامه ریزی برای وعده شام را به دست پرسنل بسپارید. تورهای پیاده روی و دوچرخه سواری و خدمات نگهداری از کودک از دیگر خدماتی هستند که هتل سارنیک پرمیر به خریداران بلیط هواپیما استانبول ارائه می دهد.

رستوران هتل


نان تازه، مربای خانگی و میوه های خشک شده برای صبحانه مهمانان هتل سارنیک سرو می شوند و در وعده های دیگر می توان غذاهای عثمانی و ترکی را در رستوران هتل و یا حتی در تراس پشت بام میل کرد. اینجا می توان طعم قهوه ترک معروف را چشید و در عین حال چشم ها را به زیبایی دریای مرمره و مسجد سلطان احمد دوخت. هتل سارنیک پرمیر کلاس های آشپزی ۵ جلسه نیز برگزار می کند و به این شیوه طعم خوش برخی از غذاهای سنتی اش را ضمیمه خاطرات سفر مهمانان می کند.

فاصله هتل سارنیک پرمیر استانبول از اماکن و جاذبه های دیدنی شهر


فاصله تا موزه موزاییک: ۰.۲ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلطان احمد: ۰.۲ کیلومتر
فاصله تا بازار آراستا: ۰.۳ کیلومتر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۰.۶ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۰.۶ کیلومتر
فاصله تا کاخ توپقاپی: ۰.۸ کیلومتر
فاصله تا بازار ادویه: ۱.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است