search
menu

هتل Sarajevo Hotel Istanbul

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Sarajevo Suites Istanbul
امکانات کلی هتل ساراجوو استانبول
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ساراجوو استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Sarajevo Suites Istanbul


هتل ساراجوو استانبول در منطقه بی اوغلو و در ۴۰۰ متری خیابان استقلال و ۵۰۰ متری میدان تکسیم واقع شده است. امروزه بی اوغلو از یک احیای فرهنگی و معماری لذت می‌برد. خیابان استقلال یک مرکز خرید محبوب برای عابران پیاده است که روز و شب پر از کالسکه است. این خیابان و خیابان‌های فرعی آن دارای تفریحات شبانه زیادی از جمله کافه‌های شیک، رستوران‌ها وکلوپ‌های موسیقی هستند. موزه پرا در بی اوغلو در نزدیکی هتل بزرگ قدیمی پرا پالاس، یک جواهر واقعی است و بازدید از آن رایگان است. کاخ دلمه باغچه، برج گالاتا، بازار ادویه، مرکز خرید دمیرون، برج دختر و مسجد سلیمانیه از جاذبه‌های گردشگری نزدیک هتل هستند که توجه گردشگران بسیاری را جلب می‌کنند. ایستگاه مترو تکسیم تنها ۱۰ دقیقه پیاده از هتل فاصله دارد که با استفاده از آن می‌توانید دسترسی راحتی به نقاط مختلف شهر داشته باشید.
نزدیک ترین فرودگاه، فرودگاه بین المللی صابیحا گوکچن استانبول است که ۳۱.۶ کیلومتر تا هتل فاصله دارد. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به شهر دیدنی استانبول را داشته باشید، هتل Sarajevo Suites Istanbul با داشتن موقعیت مکانی خوب و قیمت مناسب گزینه ایده آلی برای اقامت به شمار می‌آید.

امکانات کلی هتل ساراجوو استانبول


هتل دارای امکاناتی خوبی است. پذیرش ساراجوو سوئیتز به صورت ۲۴ ساعته در دسترس است. در صورت تمایل می‌توانید برای گشت و گذار در شهر خودرو اجاره کنید. امکان کرایه دوچرخه نیز برای میهمانان فراهم شده است. میز تور می‌تواند اطلاعات دقیقی در مورد محیط اطراف ارائه دهد. دسترسی به اینترنت رایگان برای مسافران فراهم است. در صورت نیاز به تبدیل ارز می‌توانید از خدمات صرافی هتل استفاده کنید.
قبل از رزرو توجه داشته باشید که آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. خدماتی از قبیل خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی نیز در دسترس هستند. استعمال دخانیات در اتاق‌ها و مکان‌های عمومی هتل ممنوع است به همین دلیل اتاق‌های مخصوصی برای افراد سیگاری تعبیه شده تا مزاحمتی برای سایر مسافران ایجاد نکنند. مسافرانی که با وسیله نقلیه شخصی خود سفر می‌کنند، می‌توانند ماشین خود را در پارکینگ هتل پارک کنند. تخت اضافی نیز در صورت درخواست و با پرداخت هزینه اضافی ارائه می‌شود. کارکنان با تجربه هتل Sarajevo Suites Istanbul به زبان‌های بوسنیایی، انگلیسی و ترکی استانبولی مسلط بوده و با رویی گشاده از میهمانان استقبال می‌کنند. از دلایل انتخاب این هتل برای اقامت می‌توان به قیمت مناسب، موقعیت مکانی خوب، تسلط پرسنل به زبان انگلیسی و رزرواسیون ایمن و آنلاین اشاره کرد.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


هتل ساراجوو استانبول دارای اتاق دو تخته لوکس، اتاق سه تخته لوکس و اتاق یک تخته اقتصادی است. در هتل Sarajevo Suites Istanbul همه اتاق‌ها دارای تهویه مطبوع، تلفن، مبلمان راحت، مینی بار، کتری برقی و تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های متنوع جهانی هستند. برخی از اتاق‌ها جکوزی یا حمام آبگرم دارند. هر اتاق دارای حمام اختصاصی مجهز به دوش، حوله، سرویس بهداشتی فرنگی، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان است. سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسب دمای اتاق‌ها را همیشه در حد مطلوب نگه می‌دارد. برای امنیت بیشتر به هنگام تفریح و گردش می‌توانید اشیای گرانبهای خود را در صندوق امانات الکترونیکی اتاق خود بگذارید.

رستوران هتل


صبحانه روزانه به صورت بوفه با محصولات ارگانیک سرو می‌شود. یک رستوران آلاکارت نیز در هتل Sarajevo Suites Istanbul وجود دارد که در آن با انواع غذاهای خوشمزه می‌توانید از خودتان پذیرایی کنید.

فاصله هتل ساراجوو استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا حمام ترکی گالاتاسرای: ۳۰۰ متر
فاصله تا برج گالاتا: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا برج دختر: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا موزه ایاصوفیه: ۳ کیلومتر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۳ کیلومتر
فاصله تا مسجد آبی: ۳.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است