search
menu

هتل Santa Ottoman Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Santa Ottoman Hotel Istanbul
امکانات کلی هتل سانتا اتومان استانبول
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل سانتا اتومان استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Santa Ottoman Hotel Istanbul


هتل دنج سانتا اتومان استانبول یک هتل ۳ ستاره شیک و مدرن است که در تکسیم و در قلب استانبول واقع شده است. چند دقیقه با میدان تکسیم و فقط چند ثانیه با خیابان پر جنب و جوش و جذاب استقلال فاصله دارد. موسسات فرهنگی، ساختمان های میراث جهانی، سرگرمی های متنوع، غذاهای خوشمزه و خرید با کیفیت در این منطقه در دسترس است. با انتخاب این هتل برای اقامت با یک تیر دو نشان می زنید، هم از امکانات عالی هتل بهره مند می شوید و هم با نزدیک بودن به جاهای تاریخی و دیدنی شهر از جمله برج تاریخی گالاتا، برج دختر استانبول، کاخ دلمه باغچه، مسجد سلیمانیه و حمام ترکی گالاتاسرای در هزینه های رفت و آمد صرفه جویی می شود. مترو و ایستگاه اتوبوس تکسیم امکان دسترسی آسان به مناطق مهم و بناهای دیدنی مانند منطقه تاریخی بازار بزرگ سلطان احمد و برج گالاتا را فراهم می کند. مرکز همایش ها و نمایشگاه های Lutfi Kirdar فقط ۱۰ دقیقه پیاده تا هتل سانتا اتومان فاصله دارد. فرودگاه استانبول نزدیک ترین فرودگاه به هتل است که در فاصله ۴۱.۶ کیلومتری آن واقع شده و شما می توانید با استفاده از خدمات شاتل فرودگاهی هتل خود را به راحتی به فرودگاه برسانید. در صورت خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به استانبول، هتل Santa Ottoman Hotel Istanbul خدمات عالی، حرفه ای و محیطی با راحتی تمام را که شایسته آن هستید ارائه می دهد.

امکانات کلی هتل سانتا اتومان استانبول


با اقامت در هتل Santa Ottoman Hotel Istanbul می توانید از امکاناتی مانند دسترسی رایگان به اینترنت بی سیم، آسانسور، پذیرش ۲۴ ساعته، انبار چمدان، میز تور و خدمات دربان استفاده کنید. اگر نیاز به تبدیل ارز داشته باشید، صرافی هتل با امکانات کامل در اختیار شماست. اگر می خواهید یک روز را در یک پارک موضوعی در این نزدیکی بگذارید، می توانید از سرویس شاتل رایگان هتل استفاده کنید.
همچنین هتل سانتا اتومان استانبول دارای سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام و اطفا حریق و امکان تحویل مواد غذایی با پرداخت هزینه در محل است. برای امنیت بیشتر و آسودگی خاطر میهمانان، صندوق امانات در هتل تعبیه شده است تا به هنگام تفریح نگران اشیای قیمتی خود نباشند. فضای سیگار کشیدن مشخصی برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده است تا مزاحمتی برای دیگران ایجاد نشود. ورود حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. ساعت ورود به این هتل ساعت ۱۴ و ساعت خروج ۱۲ ظهر است. خدماتی مانند لباسشویی، خشکشویی و اتو نیز با هزینه اضافه در دسترس میهمانان قرار می گیرد. نظافت روزانه و خدماتی مانند فکس و فتوکپی نیز در هتل سانتا اتومان وجود دارد. کادر کارآزموده هتل به زبان های عربی، انگلیسی و ترکی صحبت می کنند و مسلط بودن آن ها به زبان انگلیسی یکی از مزایای انتخاب این هتل برای اقامت محسوب می شود. از دیگر دلایل انتخاب این هتل می توان به قیمت مناسب، دسترسی آسان به مکان های دیدنی و معروف شهر و تمیزی و پاکیزگی آن اشاره کرد. روش های سرگرمی زیادی از قبیل تورهای پیاده روی، رویداد های ورزشی زنده و کلاس هایی درباره فرهنگی محلی استانبول در این هتل وجود دارد که همگی گزینه های بسیار مناسبی برای گذراندن اوقات فراغت هستند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


انواع اتاق های هتل Santa Ottoman Hotel Istanbul عبارتند از: اتاق های خانوادگی، اتاق تویین استاندارد، اتاق دو تخته، اتاق سه تخته و اتاق چهار تخته. هر یک از ۲۰ اتاق هتل سانتا اتومان دارای تهویه مطبوع، مبلمان، کمد لباس، مینی بار و تلویزیون های LCD است. تختخواب شما دارای روتختی و ملحفه های پنبه ای مصری است. اتاق ها دارای بالکن اختصاصی هستند. دسترسی رایگان به اینترنت بی سیم و برنامه های ماهواره ای برای سرگرمی شما در دسترس است. حمام های خصوصی دارای دوش، حوله، لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان و سشوار هستند. کتری برقی نیز در اتاق ها موجود است.

رستوران هتل


رستوران هتل سانتا اتومان استانبول غذاهای سنتی سرو می کند و میهمانان می توانند از نوشیدنی های گوارا در بار لذت ببرند. سرویس اتاق نیز موجود است. صبحانه رایگان بوفه ای هر روز از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۱۰ صبح سرو می شود.

فاصله هتل سانتا اتومان استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه پرا: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا کاخ دولمه باغچه: ۲.۹ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۲.۹ کیلومتر
فاصله تا برج دختر: ۳.۴ کیلومتر
فاصله تا موزه باستان شناسی استانبول: ۵ کیلومتر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۵.۳ کیلومتر
فاصله تا مسجد آبی: ۷.۲ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید کانیون: ۱۰ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است