search
menu

هتل Sahinler Hotel Istanbul

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Sahinler Hotel
امکانات و خدمات عمومی هتل شاهینلر
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل شاهینلر تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Sahinler Hotel


هتل دو ستاره و اقتصادی شاهینلر در شهر تاریخی و بسیار زیبای استانبول در کشور ترکیه قرار دارد. هتل شاهینلر در محله فاتح شهر استانبول واقع شده است و به بسیاری از جاذبه‌های تاریخی استانبول نزدیک است. هتل Sahinler Hotel به وسایل حمل‌ونقل عمومی دسترسی عالی دارد و تا دو ایستگاه قطار تراموا و یک ایستگاه مترو فاصله کمی دارد. اگر بلیط هواپیما لحظه آخری رزرو کرده‌اید و هتل شاهینلر استانبول را برای اقامت انتخاب کرده‌اید، خوب است بدانید که فرودگاه بین‌المللی صبیحه گوکچن استانبول تا هتل شاهینلر فاصله‌ای حدود ۳۱ کیلومتر دارد؛ همچنین فرودگاه استانبول هم با حدود همین فاصله از هتل شاهینلر قرار دارد. قابل ذکر است که در کنار ساختمان هتل شاهینلر چندین فروشگاه مختلف هم وجود دارد. یکی از جاهای دیدنی استانبول که خوب است از آن بازدید کنید؛ ساحل فلوریا استانبول است که یکی از محبوب‌ترین سواحل استانبول است که هر ساله گردشگران زیادی در فصل‌های گوناگون سال به آن سر می‌زنند و باید گفت که در منطقه فلوریا استانبول علاوه بر ساحل، مجموعه‌ای از خدمات رفاهی و گردشگری نیز راه‌اندازی شده است.

امکانات و خدمات عمومی هتل شاهینلر


هتل شاهینلر استانبول دارای امکانات و خدماتی است که برای اقامت آسوده و بی دغدغه مسافران تعبیه شده‌است. تجهیزات و امکانات هتل شاهینلر شامل مواردی است از قبیل: لابی شیک، آسانسور، پارکینگ، اینترنت رایگان و قابل دسترس در تمام فضاهای هتل، رستوران، فکس و فتوکپی. خدمات خوبی که هتل Sahinler Hotel ارائه می‌کند شامل مواردی است از جمله: پذیرش ۲۴ ساعته و سریع، خدمات اتاق، نگهداری از چمدان، ارائه بلیط جاذبه‌ها، نمایش‌ها و کنسرت‌ها و خدمات بلیط. همچنین اگر نیاز به تغییر ارزهای خود داشته باشید؛ به آسانی می‌توانید در هتل شاهینلر، کار تبدیل ارز را انجام دهید. خدمات نظافتی Sahinler Hotel از قبیل نظافت روزانه، خشکشویی و اتو است. در صورتی که بلیط هواپیما استانبول رزرو کرده‌اید، از هتل شاهینلر استانبول درخواست تاکسی کنید. اگر علاقه‌مند هستید که در شهر خودتان رانندگی کنید، امکان اجاره خودرو در هتل شاهینلر وجود دارد. کارکنانی که در هتل شاهینلر مشغول به کار هستند؛ می‌توانند به زبان انگلیسی و روسی صحبت کنند و از مسافران از جای جای دنیا استقبالی گرم دارند.

اتاق های هتل


در هتل Sahinler Hotel اتاق‌های متنوعی وجود دارد که دکوراسیونی گیرا و جذاب و طراحی دارند که متناسب با اقامتی راحت و بدون دغدغه است. انواع اتاق‌های هتل شاهینلر استانبول شامل اتاق‌هایی است از جمله: اتاق اقتصادی یک نفره، اتاق استاندارد یک نفره، اتاق اقتصادی دو نفره با تخت دابل، اتاق استاندارد دو نفره با تخت تویین، اتاق دو نفره سوپریور با تخت دابل، اتاق استاندارد سه نفره و اتاق استاندارد خانوادگی.

امکانات اتاق های هتل


تمام اتاق‌ها در هتل شاهینلر استانبول دارای تلویزیون، یخچال، مینی بار، اینترنت وای فای رایگان، صندوق امانات، چای و قهوه ساز، حمام با دوش و یا وان، لوازم بهداشتی حمام مانند حوله، شامپو و صابون به صورت رایگان، سشوار، مبلمان، میز تحریر، سیستم سرمایشی و گرمایشی، کمد لباس، تلفن، تهویه مطبوع و سیستم هشدار و اطفای حریق هستند. به یاد داشته باشید که در اتاق‌های هتل Sahinler Hotel نمی‌توانید سیگار بکشید.

رستوران هتل


یک رستوران دنج و شیک در هتل شاهینلر استانبول قرار دارد که می‌توانید در این رستوران در فضایی دلنشین در کنار خانواده، دوستان و یا دیگر همراهان خود خوراک‌هایی لذیذ و به سبک آشپزی ترکی را به صورت بوفه میل کنید و لذت ببرید.

فاصله هتل شاهینلر تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد سلیمانیه استانبول: ۱۱ دقیقه رانندگی
فاصله تا مرکز خرید هیستوریا استانبول: ۱۵ دقیقه رانندگی
فاصله تا مسجد آبی استانبول (مسجد سلطان احمد): ۱۶ دقیقه رانندگی
فاصله تا برج گالاتا استانبول: ۲۰ دقیقه رانندگی
فاصله تا آب انبار باسیلیکا استانبول: ۲۱ دقیقه رانندگی
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی استانبول: ۲۳ دقیقه رانندگی

امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است