search
menu

هتل Ruyam Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Rüyam Hotel Istanbul
امکانات عمومی هتل رویام استانبول
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل رویام استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Rüyam Hotel Istanbul


هتل رویام از هتل‌های مشهور و پرطرفدار در منطقه کادیکوی استانبول است. این هتل دارای سه ستاره بوده و به دلیل دارا بودن موقعیت جغرافیایی خوب در میان گردشگران و توریست‌ها از اهمیت زیادی برخوردار است، بااین‌حال به دلیل نزدیکی ایستگاه مترو و فاصله حدوداً ۵ دقیقه‌ای هتل Rüyam Hotel Istanbul تا ایستگاه مترو به نقاط مختلف استانبول دسترسی خواهید داشت. برای بازدید از بسیاری از جاذبه‌های دیدنی و تاریخی در این شهر به‌راحتی می‌توانید از مترو استفاده کنید، برخی از جاذبه‌های مشهور شهر استانبول عبارت‌اند از بازار بزرگ استانبول، آب‌انبار باسیلیکا، موزه پرا، موزه معصومیت، کاخ و موزه توپکاپی، کاخ دلمه باغچه و غیره. همچنین به دلیل فاصله ۱۰۰ متری هتل رویام تا بندر قایق‌ها موردتوجه بسیاری از توریست‌ها قرار می‌گیرد. از امکانات مشهور این هتل می‌توان به اینترنت وای فای رایگان، پارکینگ، پذیرش ۲۴ ساعته، سیستم گرمایشی و سرمایشی، نظافت روزانه و اتاق چمدان اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل رویام استانبول


بخش پذیرش در این هتل به‌صورت ۲۴ ساعته دایر بوده و از میهمانان سراسر کشور استقبال می‌کنند. همچنین اینترنت وای فای نیز در تمامی نقاط این هتل قابل‌دسترس است. حیوانات خانگی اجازه ورود به داخل را ندارند. اگر از زمان تخلیه اتاق تا ساعت پروازتان فاصله وجود داشته باشد، با خیال راحت می‌توانید وسایل و بارتان را به اتاق چمدان موجود در لابی هتل Rüyam Hotel Istanbul بسپارید. همچنین ممکن است سفرتان به این شهر به خاطر کار و تجارت باشد که در این صورت می‌توانید از فکس و فتوکپی بهره‌مند شوید. برای اطلاع از اخبار روز دنیا می‌توانید از روزنامه‌های موجود در لابی استفاده کنید. پرسنل این مجموعه نیز به زبان‌های انگلیسی و ترکی استانبولی تسلط دارند و در برقراری ارتباط با مسافران دچار مشکل نمی‌شوند. توجه داشته باشید که این هتل دارای آسانسور نیست، بدین‌جهت مسافرانی که دارای مشکلات جسمانی هستند بهتر است در هنگام خرید بلیط هواپیما به این موردتوجه داشته و از اتاق‌های طبقات پایین رزرو کنند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


واحدهای اقامتی موجود در داخل این هتل به شکل ساده‌ای طراحی‌شده‌اند و همگی شامل امکاناتی نظیر تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای، کمد لباس، حمام اختصاصی و حمام مشترک هستند. انواع اتاق‌های موجود در داخل این هتل نیز عبارت‌اند از اتاق سینگل با حمام مشترک دارای یک تخت خواب و اتاق دوبل دارای یک تخت خواب دونفره. همچنین در داخل اتاق‌ها بطری‌های آب به‌صورت رایگان قرار داده‌شده است. به یاد داشته باشید که به دلیل ممنوعیت استعمال سیگار در داخل اتاق‌ها افراد سیگاری باید به محلی مشخص‌شده و به دور از اتاق‌ها بروند. اگر به ظرفیت اضافه در اتاق‌ها نیاز داشته باشید، باید به مسئول مربوطه درخواست داده و با توجه به شرایط اتاق‌ها کاناپه تخت شو دریافت کنید. به ازای هر یک از این ظرفیت‌های اضافه در اتاق‌های هتل Rüyam Hotel Istanbul باید هزینه موردنظر را پرداخت کنید. لازم به ذکر است یکی از مزیت‌های این هتل چنین است که با رزرو ۵ اتاق می‌توانید از امکانات و خدمات ویژه بهره‌مند شوید و بی‌شک یکی از بی‌نظیرترین و به‌یادماندنی‌ترین سفرهایتان را در این هتل تجربه کنید.

رستوران هتل


کافی‌شاپ‌ها و رستوران‌ها و بارهای محلی تنها ۵ دقیقه تا این هتل فاصله دارند و تا دیرهنگام دایر هستند، بدین‌جهت می‌توانید به هر یک از این مکان‌ها سرزده و انواع غذاها و نوشیدنی‌ها را سفارش دهید. همچنین در خیابان نزدیک به این هتل چندین رستوران ماهی وجود دارد که برای علاقه‌مندان به ماهی و غذاهای دریایی گزینه‌های مناسبی هستند.

فاصله هتل رویام استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۴.۱ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۴.۲ کیلومتر
فاصله تا مسجد آبی: ۴.۴ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۵.۷ کیلومتر
فاصله تا میدان تکسیم: ۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است