search
menu

هتل RoyaRooms Istanbul

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل RoyaRooms Istanbul
امکانات عمومی هتل رویا رومز استانبول
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل رویا رومز استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل RoyaRooms Istanbul


هتل رویا رومز از هتل‌های ۲ ستاره موردتوجه در منطقه بی اوغلو استانبول است. این هتل زیبای ستاره در فاصله ۲.۶ کیلومتری از مرکز شهر واقع‌شده است و به دلیل موقعیت قرارگیری بسیار عالی دسترسی به‌تمامی نقاط استانبول امکان‌پذیر است. همچنین این هتل تا خیابان استقلال نیز حدوداً ۶۰۰ متر فاصله دارد و بازدید از این خیابان به همه توریست‌ها و گردشگران توصیه می‌شود. بازار ادویه با فاصله ۱.۸ کیلومتری و کاخ دلمه باغچه با فاصله ۲ کیلومتری از هتل RoyaRooms Istanbul از جاذبه‌های دیدنی نزدیک محسوب می‌شوند که با پیاده‌روی می‌توانید از این مکان‌ها بازدید کنید و لحظات خوش و سرگرم‌کننده‌ای را برای خود و خانواده‌تان رقم بزنید. همچنین از مکان‌های جالب‌توجه دیگر برای توریست‌ها می‌توان به برج گالاتا و میدان تکسیم اشاره کرد که این جاذبه‌ها در اکثر توریست‌ها محبوبیت خاصی دارد و بی‌شک بدون بازدید از این جاذبه‌ها استانبول را ترک نمی‌کنند. نزدیک‌ترین فرودگاه به این هتل نیز فرودگاه استانبول بوده و با ۳۲ کیلومتر فاصله از طریق شاتل فرودگاهی با هزینه مجزا قابل‌دسترس است. از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان به اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، اتاق ضد سیگاری، روم سرویس، پذیرش ۲۴ ساعت، تراس و بار اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل رویا رومز استانبول


در بخش پذیرش هتل رویا رومز به‌صورت ۲۴ ساعته فعالیت داشته و در فراهم کردن اقامتی به‌یادماندنی در حال تلاش هستند. اینترنت وای فای نیز به‌صورت رایگان در سراسر نقاط این هتل قابل‌دسترس است. در لابی هتل RoyaRooms Istanbul نیز می‌توانید به صرافی رفته و نسبت به تبدیل ارز اقدام کنید. خدمات مربوط به اتوکشی و خشک‌شویی در این هتل با هزینه اضافی انجام می‌گیرند. همچنین در صورت نیاز به فکس و فتوکپی نیز می‌توانید به مرکز بیزینس این هتل مراجعه کرده و با پرداخت هزینه‌های مربوطه از این خدمات بهره‌مند شوید.
بر اساس قوانین رایج در این هتل اجازه بردن حیوانات خانگی را به همراه خود ندارید. ازجمله امکانات تفریحی و سرگرمی نیز می‌توان به تورهای آشنایی با فرهنگ‌های محلی، فیلم‌های شبانه و گالری‌های هنری اشاره کرد که بازدید از این گالری‌ها شامل هزینه جداگانه هستند. در لابی این هتل نیز می‌توانید از اتاق چمدان بهره‌مند شوید و وسایل و بارهایتان را تا زمان فرارسیدن ساعت پروازتان به این محل بسپارید. درصورتی‌که به گشت‌وگذار با ماشین نیاز دارید، به‌راحتی می‌توانید از لابی این هتل ماشین کرایه کنید و با رانندگی خودتان به اکثر نقاط شهر دسترسی داشته باشید. همچنین برای آن دسته از افرادی که به‌سلامتی پوست و زیبایی خود اهمیت می‌دهند، مژده داده می‌شود که در این هتل سالن زیبایی و آرایشی وجود دارد و انواع خدمات مربوط به پوست و مو را ارائه می‌دهند. با توجه به شرایط این هتل پارکینگ ندارد و برای مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می‌کنند، پیشنهاد می‌شود تا اتومبیلشان را در خیابان‌های اطراف پارک کنند. پرسنل مجرب و کارآزموده هتل رویا رومز به زبان‌های انگلیسی، روسی و ترکی استانبولی تسلط دارند. مورد دیگری که باید مسافران در هنگام خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل توجه داشته باشند، دسترسی به طبقات بالایی هتل RoyaRooms Istanbul است که فقط از طریق پله امکان‌پذیر است. بنابراین اگر در میان مسافران افرادی با مشکلات جسمانی و ویلچری باشند، بهتر است از اتاق‌های طبقات پایین رزرو کنند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


هر یک از اتاق‌های این هتل شامل سیستم تهویه مطبوع هوا، فضای نشیمن، تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای، گاوصندوق و حمام اختصاصی هستند که این حمام‌ها نیز شامل دوش، وان، حوله، سشوار، دمپایی و لوازم بهداشتی هستند. توجه داشته باشید که هر یک از اتاق‌های موجود در هتل RoyaRooms Istanbul دارای تختخواب‌های استاندارد با ملافه و بالش‌های تمیز است. انواع اتاق‌های موجود در این هتل نیز عبارت‌اند از اتاق دوبل با حمام اختصاصی و اتاق سینگل با حمام اختصاصی. با توجه به تعداد نفراتتان می‌توانید اتاق موردنظر را انتخاب کنید، همان‌گونه که از اسمش پیداست در اتاق سینگل یک‌تخت دونفره و در اتاق دوبل نیز یک‌تخته دونفره بزرگ یا دو تخت تک‌نفره تعبیه‌شده است. همه اتاق‌ها عایق صدا بوده و اقامتی همراه با آرامش را تجربه خواهید کرد. همچنین به دلیل ممنوعیت استعمال سیگار در داخل اتاق‌ها برای افراد سیگاری محلی به دور از اتاق‌ها تعبیه‌شده است.

رستوران هتل


لازم به ذکر است امکاناتی نظیر روم سرویس در این هتل وجود دارد و در هر ساعتی از شبانه‌روز می‌توانید انواع نوشیدنی و خوراکی را سفارش داده و در داخل اتاقتان نوش جان کنید. همچنین وعده صبحانه به‌صورت حلال در هنگام صبح همه‌روزه قابل‌دسترس است.

فاصله هتل رویا رومز استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا برج گالاتا: ۸۰۰ متر
فاصله تا میدان تکسیم: ۸۰۰ متر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۲.۲ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا مسجد آبی: ۳ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است