search
menu

هتل Royal Suites Sultanahmet Istanbul

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Royal Suites Sultanahmet Istanbul
امکانات کلی هتل رویال سوئیت سلطان احمد استانبول
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل رویال سوئیت سلطان احمد استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Royal Suites Sultanahmet Istanbul


هتل دو ستاره رویال سوئیت سلطان احمد در منطقه فاتح استانبول و در یک کیلومتری کلیسای ایاصوفیه واقع شده است. فاتح از شمال با شاخ طلایی و از جنوب با دریای مرمره هم مرز است، مرز غربی با دیوار تئودوسیان و از شرق با تنگه بسفر مشخص شده است. این منطقه برای اکتشاف با پای پیاده مناسب است، ویترینی از گذشته باشکوه شهر است که مملو از مساجد، کاخ‌ها، کلیساها و خانه‌های مربوط به دوره‌های رومی، بیزانسی و عثمانی است. میهمانان می‌توانند به سرعت به خیابان استقلال که تقریبا ۳.۱ کیلومتر با هتل فاصله دارد، برسند. این هتل به کاخ توپکاپی نیز نزدیک است. با ۱۵ دقیقه پیاده روی می‌توانید خود را به ایستگاه تراموای سلطان احمد برسانید. نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه بین‌المللی صبیحه گوکچن استانبول است که در ۳۱ کیلومتری هتل Royal Suites Sultanahmet Istanbul قرار دارد و این ملک خدمات ترانسفر فرودگاهی را ارائه می‌دهد. در صورت خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به استانبول می‌توانید با اقامت در این هتل سفر مقرون به صرفه و راحتی را تجربه کنید.

امکانات کلی هتل رویال سوئیت سلطان احمد استانبول


این هتل دارای پذیرش ۲۴ ساعته، میز تور، صرافی، آشپزخانه مشترک و سالن استراحت برای افراد سیگاری است. میهمانانی که با خودروی شخصی سفر می‌کنند می‌توانند از خدمات پارکینگ با پرداخت هزینه اضافی استفاده کنند. خدمات نظافتی نیز به صورت روزانه در این هتل انجام می‌شود. دسترسی به اینترنت بی سیم رایگان از مهم ترین امکانات هتل برای میهمانان است. آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. دتکتور دود و کپسول آتش نشانی برای پیشگیری از حوادث ناگوار در هتل رویال سوئیت سلطان احمد استانبول تعبیه شده است. خدماتی از قبیل فکس و فتوکپی نیز در دسترس هستند. قبل از بازدید از جاذبه‌های دیدنی می‌توانید بلیط ورودی آن‌ها را از میز تور تهیه کنید تا وقت ارزشمند خود را در صف‌های طولانی تلف نکنید. ورود به هتل از ساعت ۱۳ و تخلیه اتاق تا ساعت ۱۲ ظهر صورت می‌گیرد. اقامت کودکان زیر ۳ سال در این هتل رایگان است. تخت نوزاد و تخت بزرگسال اضافی نیز در صورت درخواست با پرداخت هزینه اضافی در اختیار میهمانان قرار می‌گیرد. پرسنل مجرب و کار آزموده هتل Royal Suites Sultanahmet Istanbul با تسلط به زبان‌های عربی، آلمانی، انگلیسی، روسی و ترکی از میهمانان پذیرایی کرده و آن‌ها را راهنمایی می‌کنند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


هتل Royal Suites Sultanahmet Istanbul دارای انواع اتاق‌های دبل اقتصادی، اتاق توئین استاندارد، اتاق دبل لوکس دارای بالکن، اتاق دبل سوپریور و سوئیت خانوادگی دارای یک اتاق خواب و فضای نشیمن است. متناسب با نیاز خود می‌توانید اتاق دلخواهتان را رزرو کرده و یک اقامت بی نظیر را در این هتل تجربه کنید. تمامی واحدهای هتل مجهز به تهویه مطبوع و کتری برقی هستند. هر اتاق دارای حمام خصوصی با دوش، دمپایی و سشوار است. سرویس بهداشتی فرنگی و لوازم بهداشتی رایگان در هر اتاق وجود دارد. اتاق‌ها مینی بار را برای میهمانان فراهم می‌کنند. برای آسایش و راحتی میهمانان امکاناتی از قبیل تلویزیون ال سی دی با کانال‌های ماهواره‌ای، میز ناهارخوری، تلفن، کمد لباس و وای فای رایگان در اتاق‌های هتل رویال سوئیت سلطان احمد در نظر گرفته شده است.

رستوران هتل


هتل رویال سوئیت سلطان احمد فاقد رستوران است اما صبحانه بوفه‌ای هر روز صبح در هتل سرو می‌شود. کافه‌های La Galera، Arch Bistro و Kadirga Cay Bahcesi در ۵۰ متری هتل قرار دارند که برای وعده‌های ناهار و شام می‌توانید به آن‌ها مراجعه کنید.

فاصله هتل رویال سوئیت سلطان احمد استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد آبی: ۶۰۰ متر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۹۰۰ متر
فاصله تا مسجد سلیمانیه: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا برج دختر: ۳.۵ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۴.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است