search
menu

هتل Rose Garden Suites Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Rose Garden Suites
امکانات و خدمات عمومی هتل رز گاردن سوئیتس
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل رز گاردن سوئیتس تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Rose Garden Suites


هتل چهار ستاره رز گاردن از آن هتل‌هایی است که شما را وسوسه می‌کند تا در زمان سفر به شهر زیبا و منحصربه‌فرد استانبول، چند روزی در آن اقامتی به‌یادماندنی و آسوده را داشته باشید. این هتل مجلل یک ساختمان معمولی و به تازگی بازسازی شده در یک خانه عثمانی قرن نوزدهم است که در منطقه قدیمی و تاریخی سلطان احمد قرار دارد. هتل Rose Garden Suites به بسیاری از جاذبه‌های تاریخی و جاهای دیدنی استانبول نزدیک است و همچنین با چند دقیقه پیاده‌روی می‌توانید از هتل رز گاردن سوئیتس به کنار دریای مرمره برسید. اگر قصد دارید با هواپیما به استانبول بروید، با خیال راحت بلیط هواپیما چارتر استانبول رزرو کنید؛ زیرا فرودگاه بین‌المللی صبیحه گوکچن استانبول تا هتل رز گاردن تنها ۳۰.۸ کیلومتر فاصله دارد. یکی از جاهای دیدنی استانبول که باید در زمان اقامت خود در هتل رز گاردن سوئیت از آن بازدید کنید، کاخ و موزه توپکاپی استانبول است زیرا اولین کاخی است که در دوره عثمانی ساخته شد؛ یکی از بناهای میراث جهانی یونسکو شمرده می شود؛ بزرگ ترین و قدیمی ترین کاخ جهان به شمار می رود و این کاخ اهمیت ویژه ای برای مسلمانان دارد، چرا که یادگاری هایی از پیامبر را در خود نگه داشته است.

امکانات و خدمات عمومی هتل رز گاردن سوئیتس


امکانات و تجهیزات مختلف و با کیفیتی در هتل رز گاردن تعبیه شده است که برای اقامتی راحت و خاطره‌انگیز، آماده استفاده مسافران است و شامل مواردی است از قبیل: اینترنت رایگان و قابل استفاده در تمام فضاهای هتل، پارکینگ، رستوران در داخل هتل و در فضای باز، تهویه مطبوع، تجهیزات و اتاق جلسات و کنفرانس، سالن زیبایی، فروشگاه سوغات و هدیه، فکس و فتوکپی. خدمات عالی که در هتل Rose Garden Suites در اختیار مسافران قرار می‌گیرد و برای آسودگی هرچه بیشتر مهمانان مهیا است، شامل پذیرش ۲۴ ساعته، اختصاصی و سریع، نگهداری از چمدان، خدمات اتاق، شاتل گشت شهری، ارائه بلیط جاذبه‌ها، نمایش‌ها و کنسرت‌ها، خدمات بلیط، میز تور برای ارائه و فروش تور به علاقه‌مندان به گشتن شهر با برنامه منظم و تورلیدر مجرب و خدمات نظافتی از جمله نظافت روزانه، واکس کفش، خشکشویی، اتو و لباسشویی است.
در صورتی‌که بلیط هواپیما ارزان استانبول رزرو کرده‌اید، از ترانسفر فرودگاهی رفت‌و‌برگشت هتل رز گاردن سوئیتس استانبول استفاده کنید تا بدون دغدغه و نگرانی تردد کنید. اگر علاقه دارید که با ماشین در شهر گشتی بزنید، هتل رز گاردن امکان اجاره اتومبیل دارد. کارکنان مجرب هتل رز گاردن سوئیت علاوه بر زبان ترکی، به زبان‌های دیگری مانند انگلیسی و روسی مسلط هستند و با استقبالی گرم پذیرای مسافران از سراسر دنیا هستند.

اتاق های هتل


اتاق‌های شیک و متنوعی در هتل رز گاردن استانبول قرار دارند که هر کدام چیدمانی چشم‌نواز و جذاب و ترکیبی از معماری سنتی و تاریخی و مدرنیته دارند و بدین شرح هستند: اتاق‌های اقتصادی دو نفره با تخت دابل، اتاق‌های استاندارد دو نفره با تخت دابل، سوئیت اکسکیوتیو، اتاق لوکس دو نفره با تخت دابل و بالکن، اتاق فوق لوکس با حمام ترکی.

امکانات اتاق های هتل


تجهیزات و وسایل مختلفی که در اتاق‌های هتل رز گاردن سوئیتس استانبول قرار دارند همگی برای اقامتی بدون کمبود و آسوده تعبیه شده‌اند. امکانات اتاق‌های هتل Rose Garden Suites شامل مواردی هستند از جمله: مبلمان، یخچال، تلویزیون، مینی‌بار، اینترنت رایگان، صندوق امانات، میز، تلفن، سیستم سرمایشی و گرمایشی، کمدلباس، تهویه مطبوع، حمام با دوش و یا وان، لوازم بهداشتی حمام مانند حوله، صابون و شامپو، سشوار، کتری برقی و سیستم هشدار و اطفا حریق. باید توجه داشته باشید که در اتاق‌های هتل رز گاردن سوئیت استانبول، امکان سیگار کشیدن وجود ندارد؛ اما در مکان تعبیه شده آن در فضای باز و حیاط هتل می‌توانید این کار را انجام دهید.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


مزیت هتل رز گاردن در این است که حیاطی با‌صفا با گل و گیاهان سرسبز و تازه دارد که قرار گرفتن در چنین فضایی به شما حس آرامش، شادی و نشاط را هدیه می‌کند. برای آنکه احساس بی‌حوصلگی نکنید، هتل رز گاردن سوئیتس کلاس‌های آشپزی و تورهای پیاده‌روی برگزار می‌کند و همچنین یک کتابخانه هم در هتل رز گاردن وجود دارد. برای کودکان هم یکی زمین بازی در هتل Rose Garden Suites قرار دارد.

رستوران هتل


رستوران دلنشین و دنج هتل رز گاردن سوئیتس در فضای داخلی هتل و همچنین رستوران و کافی‌شاپ در فضای باز در حصار گل‌های رز و فضای سبز تماشایی، آماده پذیرایی از مسافران است تا خوراک‌های لذیذ و مفصلی را میل کنند.

فاصله هتل رز گاردن سوئیتس تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله هتل تا آب انبار باسیلیکا استانبول: ۰.۷ کیلومتر
فاصله هتل تا مسجد و موزه ایاصوفیه استانبول: ۰.۸ کیلومتر
فاصله هتل تا بازار ادویه استانبول: ۱.۴ کیلومتر
فاصله هتل تا مسجد سلیمانیه استانبول: ۱.۵ کیلومتر
فاصله هتل تا برج گالاتا استانبول: ۲.۴ کیلومتر
فاصله هتل تا مرکز خرید هیستوریا استانبول: ۳.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است