search
menu

هتل Room Mate Emir Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Room Mate Emir Istanbul
امکانات کلی هتل روم میت امیر استانبول
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
فاصله هتل روم میت امیر استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Room Mate Emir Istanbul


هتل روم میت امیر استانبول یک هتل ۴ ستاره عالی و با شکوه در استانبول است که فقط ۱۰۰ متر از خیابان پر جنب و جوش استقلال فاصله دارد. یک هتل مد روز که درست در مرکز شهر و در منطقه بی اوغلو قرار گرفته و به گونه ای طراحی شده که هر آنچه را که نیاز دارید به شما ارائه می دهد. این هتل در سال ۲۰۱۴ بازسازی شده و گزینه های حمل و نقل بسیار خوبی در نزدیکی آن وجود دارد که شما می توانید با کمترین هزینه خود را به جاهای دیدنی شهر برسانید. استانبول، شهری با جاذبه های دیدنی فراوان است. نزدیک بودن هتل Room Mate Emir Istanbulبه جاذبه های گردشگری استانبول از جمله مرکز خرید جواهر، برج تاریخی گالاتا، کاخ دولما باغچه و برج دختر باعث شده که هر ساله گردشگران بسیاری این هتل را برای اقامت خود انتخاب کنند. فاصله هتل تا فرودگاه استانبول ۴۲ کیلومتر بوده و با پرداخت هزینه می توانید از خدمات ترانسفر فرودگاهی آن استفاده کنید. در صورت خرید بلیط هواپیمای استانبول و سفر به این شهر زیبا و بی نظیر، هتل روم میت امیر گزینه بسیار مناسبی برای یک اقامت دلنشین به شمار می آید.

امکانات کلی هتل روم میت امیر استانبول


فضای داخلی هتل توسط طراح معروف Lázaro Rosa Violán طراحی شده و ترکیبی از وسایل زیبا را در یک ساختمان کلاسیک ایجاد می کند. هتل روم میت امیر استانبول دارای خدماتی مانند پذیرش ۲۴ ساعته، تهویه مطبوع، میز تور، اینترنت بی سیم رایگان و شاتل فرودگاهی است. همچنین میز تحریر و نگهداری از چمدان به مدت ۲۴ ساعته در این هتل وجود دارد. هتل Room Mate Emir Istanbul دارای محیطی تمیز و پاکیزه است و خدمات نظافتی به صورت روزانه در آن انجام می گیرد. ورود حیوانات خانگی به داخل این هتل ممنوع است. برای جا به جایی بین طبقات هتل می توانید از آسانسور استفاده کنید. برای جلوگیری از بروز هر گونه حوادث ناگوار این هتل به سیستم اعلام حریق و اطفا حریق مجهز شده است. اتاق هایی مخصوص افراد سیگاری نیز در این هتل تعبیه شده است. کارکنان هتل با تسلط به زبان های انگلیسی و ترکی استانبولی از میهمانان استقبال می کنند. از دلایل انتخاب این هتل می توان به موقعیت مکانی مناسب، قیمت مناسب، انگلیسی زبان بودن پرسنل و رزرو آسان آن اشاره کرد. صبحانه به صورت سلف سرویس در این هتل سرو می شود. کودکان بالای ۲ سال در این ملک بزرگسال محسوب شده و هزینه اقامت برای آن ها به طور کامل دریافت می شود.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


هتل دارای ۴۷ اتاق شیک و زیبا با دکوراسیون منحصر به فرد است. هتل روم میت امیر استانبول دارای انواع اتاق های یک نفره، سوئیت پارانومای دارای تراس، سوئیت خانوادگی و سوئیت دوبلکس است. WiFi رایگان در سراسر هتل و اتاق ها ارائه می شود. اتاق ها یک فضای نشیمن زیبا و مبل دارند. در هر اتاق یک کتری و میز کار پیدا خواهید کرد. حمام های خصوصی مجهز به لوازم بهداشتی رایگان، حوله، سرویس بهداشتی فرنگی و سشوار است. تلویزیون صفحه تخت، کمد لباس، خدمات بیدار باش تلفنی، سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسب و تهویه مطبوع نیز ارائه می شود. هنگام رزرو اتاق توجه داشته باشید که ظرفیت تخت خواب اضافی در اتاق های این هتل وجود ندارد.

فاصله هتل روم میت امیر استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه معصومیت: ۴۵۰ متر
فاصله تا موزه مدرن استانبول: ۲.۲ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۳ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۳ کیلومتر
فاصله تا بازار ادویه استانبول: ۳.۹ کیلومتر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۴.۴ کیلومتر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۶.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است