search
menu

هتل Roe Suite Hotel – TAKSIM ISTANBUL

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Roe Suite Hotel – TAKSIM ISTANBUL
امکانات عمومی هتل روئه سوئيت تکسیم استانبول
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل سوئیت تکسیم استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Roe Suite Hotel – TAKSIM ISTANBUL


هتل روئه سوئیت تکسیم از هتل‌های مشهور سه ستاره در منطقه بی اوغلو استانبول است. این هتل به دلیل نزدیکی به ایستگاه مترو دسترسی آسانی به اکثر نقاط شهر استانبول دارد، بدین‌جهت موردتوجه گردشگران و توریست‌ها قرار می‌گیرد. علاوه بر آن موقعیت قرارگیری بسیار عالی این هتل نیز همواره در جذب مسافر نقش زیادی داشته و مسافران از نقاط مختلف جهان برای اقامتشان در شهر استانبول این هتل را انتخاب می‌کنند و در آخر با رضایت کامل استانبول را ترک کرده و در سفرهای بعدی‌شان نیز اشتیاق به رزرو هتل Roe Suite Hotel خواهند داشت. هتل روئه سوئیت تنها ۱۰۰ متر تا میدان تکسیم فاصله دارد، ازجمله جاذبه‌های نزدیک این هتل می‌توان به خیابان استقلال، کاخ دلمه باغچه، کاخ و موزه توپکاپی اشاره کرد که بازدید از این‌ها به همه گردشگران توصیه می‌شود. همچنین نزدیک‌ترین فرودگاه نیز با ۳۲ کیلومتر فاصله تا این هتل فرودگاه استانبول بوده و برای دسترسی به این فرودگاه با پرداخت هزینه مجزا می‌توانید از شاتل فرودگاهی بهره‌مند شوید. برخی از امکانات ارائه‌شده در داخل این هتل عبارت‌اند از شاتل فرودگاهی، پارکینگ رایگان، اتاق‌های خانواده، سالن ‌بدنسازی، اتاق‌های ضد سیگاری، روم سرویس و چای‌ساز و قهوه ساز در تمامی اتاق‌ها.

امکانات عمومی هتل روئه سوئيت تکسیم استانبول


پارکینگ اختصاصی موجود در داخل این هتل به‌صورت رایگان در اختیار مسافرانی قرار داده می‌شود که با ماشین شخصی سفر می‌کنند. همچنین اطراف و محوطه این هتل را باغ بسیار زیبایی فراگرفته است، به‌طوری‌که در اوقات فراغت و در هنگام عصر می‌توانید از این باغ لذت ببرید. بخش پذیرش به‌صورت ۲۴ ساعته دایر بوده و از مسافران با خوش‌رویی استقبال می‌کنند. همچنین در لابی هتل Roe Suite Hotel می‌توانید به صرافی رفته و تبدیل ارز کنید.
حیوانات خانگی اجازه ورود به داخل هتل را ندارند. همچنین لازم به ذکر است که در هنگام اقامت در هتل روئه سوئيت تکسیم هیچ‌گونه دسترسی به اینترنت نخواهید داشت، بدین‌جهت بهتر است از سیم‌کارت‌های ترکیه استفاده کنید. در صورت نیاز به خدماتی مانند خشک‌شویی و اتوکشی می‌توانید به لابی هتل مراجعه کرده و با پرداخت هزینه مربوطه از این خدمات استفاده کنید. همچنین به دلیل دسترسی به‌تمامی طبقات این هتل از طریق آسانسور و ارائه امکانات رفاهی مناسب مسافرانی که به‌وسیله ویلچر حرکت می‌کنند، با خیال راحت می‌توانند اقامتی بی‌نظیر در این هتل را تجربه کنند. همچنین پرسنل این هتل به زبان‌های عربی، آلمانی، انگلیسی، فارسی و ترکی استانبولی تسلط دارند که همین امر سبب گشته تا مسافران ایرانی برای اقامتشان همین هتل را انتخاب کنند و در هنگام رزرو اینترنتی بلیط هواپیما نسبت به رزرو این هتل اقدام ‌کنند.

امکانات تفریحی هتل


از امکانات تفریحی ارائه‌شده در داخل این هتل می‌توان به باشگاه بدنسازی با بروزترین دستگاه‌ها اشاره کرد. علاوه بر باشگاه بدنسازی می‌توانید از خدمات مربوط به‌سلامتی مانند سونا و جکوزی داغ بهره‌مند شوید و بعد از کلی گشت‌وگذار و خستگی روزانه در این بخش ریلکس کنید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


اتاق‌های خانواده در میان اتاق‌های دیگر این هتل از محبوبیت خاصی برخوردار هستند و در این اتاق‌ها می‌توانید از تراس چشم‌انداز بسیار زیبایی از شهر و میدان تکسیم را تماشا کنید. همه اتاق‌ها شامل سیستم تهویه مطبوع هوا، فضای نشیمن، تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای، گاوصندوق، حمام اختصاصی با دوش، توالت فرنگی، حوله، سشوار، دمپایی و لوازم بهداشتی هستند. انواع واحدهای اقامتی در داخل هتل روئه سوئیت تکسیم عبارت‌اند از استودیو با چشم‌انداز دریا، سوئیت با چشم‌انداز دریا شامل سه اتاق‌خواب و یک پذیرایی، استودیو سوپرییر، سوئیت کینگ با بالکن و شامل دو تا اتاق‌خواب و یک پذیرایی و سوئیت با حمام اسپا شامل دو اتاق‌خواب و یک پذیرایی.
از امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌های هتل Roe Suite Hotel می‌توان به امکانات اتوکشی، سیستم سرمایشی و گرمایشی، یخچال، کتری برقی و وسایل شست‌وشو اشاره کرد. همچنین همه اتاق‌ها دارای دیوارها و پنجره‌های عایق صدا هستند که اقامتی همراه با آرامش و سکوت را تجربه خواهید کرد.

رستوران هتل


برای مسافران در این هتل صبحانه به‌صورت سلف‌سرویس ارائه می‌شود، همچنین می‌توانید انواع خوراکی‌ها و نوشیدنی‌ها را سفارش داده و با استفاده از خدمات روم سرویس در داخل اتاق‌ها میل کنید. برای وعده‌های ناهار و شام نیز می‌توانید به رستوران‌های اطراف هتل سر بزنید.

فاصله هتل سوئیت تکسیم استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا میدان تکسیم: ۱۰۰ متر
فاصله تا برج گالاتا: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۲.۷ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۳.۲ کیلومتر
فاصله تا مسجد آبی: ۳.۶ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است