search
menu

هتل River Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل River Hotel Istanbul
امکانات هتل ریور استانبول
خدمات هتل ریور
واحدهای اقامتی و امکانات واحدهای اقامتی
فاصله هتل ریور استانبول تا اماکن مهم و گردشگری

درباره هتل River Hotel Istanbul


هتل ریور استانبول یکی از بهترین هتل‌های سه ستاره است که می‌توانید برای اقامت در شهر استانبول انتخاب کنید. مزایای سکونت در این هتل به قدری فراوان و متفاوت هستند که هر مسافری را برای سکونت در آن ترغیب می‌کنند. موقعیت مکانی این هتل بسیار بی‌نظیر است و با اقامت در آن می‌توانید به بسیاری از جاذبه‌های شهر استانبول از جمله بازار بزرگ، مسجد ایاصوفیه، آب انبار باسیلیکا و… دسترسی داشته باشید. علاوه بر آن این هتل با ایستگاه مترو آکسارای تنها ۶۰۰ متر فاصله دارد و این امکان را برای مهمانان فراهم می‌کند تا به راحتی و در هر زمانی که مایل بودند با صرف هزینه‌ای بسیار ناچیز در شهر استانبول گردش کنند و از سفر خود لذت ببرند. River Hotel Istanbul امکانات رفاهی متعددی را نیز در اختیار مسافران قرار می‌دهد که در کنار موقعیت مکانی بسیار خوب و قیمت مناسب، مجموعه‌ای ایده آل را برای اقامت مسافران فراهم می‌کنند. لازم به ذکر است که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما ضمن سفر به شهر استانبول در این هتل زیبا اقامت داشته باشید و سفری فراموش نشدنی را تجربه کنید.

امکانات هتل ریور استانبول


هتل ریور استانبول از لحاظ ارائه خدمات و امکانات رفاهی به مهمانان در سطح بسیار مطلوبی قرار دارد و بدون شک از اقامت در این هتل پشیمان نخواهید شد. هتل دارای ساختمانی زیبا با فضایی لوکس و مجهز است و سکونت در آن برای مهمانان احساس خوشایندی را به همراه دارد. مرکز آب گرم و حمام ترکی از جمله امکانات ویژه و محبوب این هتل هستند و برای استراحت و رفع خستگی، بسیار مورد توجه مهمانان قرار دارند. هتل دارای یک رستوران زیبا است که انواع غذاهای لذیذ ترکی را می‌توانید در آن امتحان کنید. علاوه بر آن در اطراف هتل نیز رستوران‌های دریایی، ترکی و بین المللی فراوانی وجود دارند که می‌توانید صرف غذا در آن‌ها را نیز تجربه کنید و از تنوع فراوان وعده‌های غذایی لذت ببرید. کافی شاپ این هتل در پشت بام قرار گرفته و علاوه بر میان وعده‌های خوش طعم و متفاوتی که دارد منظره فوق العاده‌ای از شهر را نیز پیشکش چشمان مهمانان می‌کند. از دیگر امکانات رفاهی موجود در River Hotel Istanbul می‌توان به فروشگاه، آرایشگاه زیبایی، اتاق‌های عایق صدا، اتاق‌های خانوادگی، منطقه مخصوص سیگار کشیدن و… اشاره کرد.

خدمات هتل ریور


یکی از ویژگی‌های بسیار جذاب هتل ریور استانبول برای مسافران ایرانی، تسلط پرسنل این هتل به زبان فارسی است و از همین جهت گردشگران ایرانی می‌توانند به راحتی و بدون هیچ مشکلی با پرسنل ارتباط برقرار کنند و از اقامت در این هتل زیبا لذت ببرند. پذیرش هتل ریور به صورت ۲۴ساعته فعال است و با روی باز از مهمانان استقبال می‌کند. در این هتل انواع خدمات اسپا شامل ماساژ دست، پا، گردن، صورت و ماساژ کامل بدن به مهمانان ارائه می‌شوند که در آرامش مسافران هنگام اقامت تاثیر فراوانی دارند. خدمات تبدیل ارز نیز برای مهمانان فراهم شده و مسافران می‌توانند بدون رفت و آمدهای اضافه و زمان بر، در هر زمان که مایل باشند از این خدمات استفاده کنند. همچنین مهمانان می‌توانند در صورت تمایل از خدمات کرایه خودرو نیز بهره‌مند شوند و به وسیله یک خودرو شخصی در سرتاسر شهر استانبول به گردش و تفریح بپردازند. اجرای موسیقی زنده، ارائه وعده‌های غذایی رژیمی، سرویس اتو، خشکشویی، خدمات خانه داری، صندوق امانات، ترانسفر رفت و برگشت فرودگاه، امنیت ۲۴ساعته و… از دیگر خدمات موجود در River Hotel Istanbul هستند که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما و اقامت در این هتل زیبا به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

واحدهای اقامتی و امکانات واحدهای اقامتی


واحدهای اقامتی River Hotel دارای فضایی زیبا و آرامش بخش هستند و از اقامت در این واحدها احساس رضایت خواهید داشت. از انواع واحدهای اقامتی موجود در هتل ریور استانبول می‌توان به اتاق تک نفره ارزان قیمت، اتاق استاندارد دونفره و اتاق سه نفره اشاره کرد که مسافران می‌توانند براساس سلیقه و نیاز خود یکی را به دلخواه انتخاب کنند. امکانات رفاهی فراوانی در واحدهای اقامتی River Hotel Istanbul قرار گرفته‌اند که سبب می‌شوند مهمانان لحظات خوبی را در سفر تجربه کنند و در زمان اقامت در هتل کمبودی نداشته باشند. از جمله امکانات واحدهای اقامتی هتل ریور استانبول می‌توان به مینی بار، تهویه مطبوع، میز مطالعه، قهوه ساز و چای ساز، حمام اختصاصی به همراه حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان، تلویزیون صفحه تخت و… اشاره کرد.

فاصله هتل ریور استانبول تا اماکن مهم و گردشگری


فاصله هتل تا آب انبار باسیلیلکا: ۳.۶ کیلومتر
فاصله هتل تا مسجد ایاصوفیه: ۳.۷ کیلومتر
فاصله هتل تا کاخ توپکاپی: ۴.۳ کیلومتر
فاصله هتل تا کاخ دلمه باغچه: ۹.۹ کیلومتر
فاصله هتل تا برج دختر استانبول: ۱۰.۴ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است