search
menu

هتل Reydel Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Reydel Hotel Istanbul
واحدهای اقامتی هتل
موقعیت مکانی هتل
اماکن دیدنی نزدیک به هتل ریدل استانبول

درباره هتل Reydel Hotel Istanbul


هتل ریدل استانبول با قرار گرفتن در فاصله‌ای ۱.۵ کیلومتری از منطقه سلطان احمد که مکان‌های مشهوری همچون کاخ توپ کاپی، مسجد ایاصوفیه و مسجد سلطان احمد را در خود جای داده است، به گرمی از گردشگران و خریداران بلیط هواپیما استانبول پذیرائی کرده و اقامت دلنشینی برای آنها رقم می‌زند.

واحدهای اقامتی هتل


نمای زیبا و خوش‌رنگِ ساختمانِ هتل ریدل استانبول، با دیواره‌ای سفید و قرنیز قرمز‌رنگ دور پنجره‌ها و ستون‌هایش، در میان این منطقۀ تاریخی و دیدنی خوش می‌درخشد. این هتل ۲۳ اتاقِ مدرن، شیک و تمیز را در اختیار میهمانان قرار می‌دهد که همگی عایق صوتی هستند و با وجود سیستم تهویه و استفاده از رنگ‌های ملایم در تزیین اتاق، خوابی راحت و بی‌دغدغه را برایتان به ارمغان خواهند آورد. اگر بخواهیم ویژگی‌های برجسته و جالب این هتل را بشماریم، ابتدا باید سری به اتاق‌های بی‌نظیر آن بزنیم. اتاق‌هایی مجهز به اینترنت بی‌سیم رایگان، تلویزیون، صندوق امانات و حمامی اختصاصی همراه با دوش و سشوار می‌باشد.در کنار این اتاق‌های مدرن و جذاب، تراس این هتل دیگر مشخصه بارز آن است که لحظات خاصی برای مهمانان رقم می‌زند.

موقعیت مکانی هتل


شروع روزی فراموش‌نشدنی با میل کردن صبحانه‌ای خوشمزه و گردش در شهر زیبای استانبول با بهره‌مندی از اطلاعات و راهنمایی‌های مفید کارکنان هتل ریدل استانبول، اتفاقی است که هر روز برای مهمانان این هتل رقم خورده و شگفتی‌های خاص خود را به همراه می‌آورد. جالب است بدانید که مسافت بین هتل ریدل استانبول و کلیسی بلغاری سنت استفن فقط ۲ کیلومتر است. اقامت در خیابان فاتح (Fatih)، برای مسافرانی که به مکان‌های تاریخی، معماری و کشف شهر قدیمی علاقه‌مند هستند، گزینه بسیار مناسبی است. همچنین برای دسترسی به این هتل از فرودگاه آتاتورک باید مسافتی ۲۰ کیلومتری پیموده شود. ضمنا، تنها با ۱۰ دقیقه پیاده‌روی از هتل Reydel Hotel می‌توان خود را به ایستگاه قطار سیرکه‌جی (Sirkeci) رساند و از آنجا به نقاط مختلفی دسترسی داشت.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل ریدل استانبول


فاصله هتل تا مسجد سلیمانیه: ۴۰۰ متر
فاصله هتل تا پل آتاتورک: ۵۰۰ متر
فاصله هتل تا مسجد زیرک: ۵۰۰ متر
فاصله هتل تا کتابخانه سلیمانیه: ۵۰۰ متر
فاصله هتل تا بازار ادویه: ۷۰۰ متر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است