search
menu

هتل Residence Le Reve Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Résidence Le Rêve Istanbul
امکانات عمومی هتل رزیدنس لو ریو استانبول
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
فاصله هتل رزیدنس لو ریو تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Résidence Le Rêve Istanbul


هتل رزیدنس لو ریو از هتل‌های ۴ ستاره در منطقه بی اوغلو در استانبول ترکیه است. با اقامت در این هتل در عرض ۲ کیلومتر به مرکز شهر دسترسی خواهید داشت و از پنجره‌های اتاق‌های این مجموعه نیز می‌توانید چشم‌انداز بی‌نظیری از شهر و دریا را تماشا کنید. همچنین این هتل بر روی صخره‌ای بالاتر از منطقه بسفر واقع‌شده است و دسترسی به منطقه جهانگیر استانبول از این هتل نیز بسیار آسان است. همچنین هتل Résidence Le Rêve Istanbul تا میدان تکسیم حدوداً یک کیلومتر فاصله داشته که در عرض ۱۵ دقیقه پیاده‌روی دسترسی خواهید داشت و از این‌رو می‌توانید به‌تمامی نقاط استانبول دسترسی آسان داشته باشید. در صورت درخواست می‌توانید از خدمات شاتل برای دسترسی به فرودگاه بهره‌مند شوید، بنابراین در هر ساعتی از شبانه‌روز که توانستید نسبت به رزرو بلیط هواپیما اقدام کنید. از این هتل تا موزه مدرن استانبول نیز چند دقیقه پیاده‌روی وجود دارد و اینکه به‌وسیله تراموای خط ۱ می‌توانید به منطقه قدیمی سلطان احمد دسترسی داشته باشید، این منطقه سرشار از جاذبه‌های دیدنی و تاریخی است که برخی از این جاذبه‌ها عبارت‌اند از کاخ و موزه توپکاپی، کاخ دلمه باغچه، موزه پرا، موزه معصومیت، آب‌انبار باسیلیکا و غیره .

امکانات عمومی هتل رزیدنس لو ریو استانبول


برای گشت‌وگذار در میان جاذبه‌های دیدنی و تاریخی شهر استانبول می‌توانید از لابی این هتل اتومبیل کرایه کنید. اینترنت وای فای به‌صورت رایگان در سراسر این هتل قابل‌دسترس است. پارکینگ عمومی در محلی نزدیک به این هتل قرار دارد که استفاده از آن به‌طور روزانه شامل هزینه بوده اما نیازی به رزرو قبلی ندارد، بنابراین مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می‌کنند، نگران جای پارک نباشند. همچنین در حین اقامت می‌توانید از خدماتی مانند خشک‌شویی و اتوکشی بهره‌مند شوید که بدین منظور باید به لابی مراجعه کنید و با پرداخت هزینه مربوطه از این خدمات بهره‌مند شد، اما برای استفاده از لباسشویی نیازی به پرداخت هزینه ندارید.
همچنین لازم به ذکر است که طبقات بالایی هتل Résidence Le Rêve Istanbul از طریق آسانسور قابل‌دسترس هستند، بنابراین مسافرانی که مشکلات جسمانی دارند یا از طریق ویلچر حرکت می‌کنند، به‌راحتی می‌توانند در هر طبقه از امکانات رفاهی بهره‌مند شوند. لازم به ذکر است هتل اجازه ورود حیوانات خانگی را به داخل نمی‌دهد و پرسنل مجرب و کارآزموده نیز به زبان‌های انگلیسی، روسی و ترکی استانبولی تسلط دارند. در هنگام ورود به لابی این هتل با بخش پذیرش روبرو خواهید شد که به‌صورت ۲۴ ساعته فعالیت دارند، بنابراین در هنگام خرید بلیط هواپیما نگران ساعت پروازتان نباشید. علاوه بر آن در لابی می‌توانید از اتاق چمدان، تور، بلیط و گردشگری، تبدیل ارز و خدمات باربری بهره‌مند شوید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


در آپارتمان‌های موجود در این هتل می‌توانید از تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای بهره‌مند شوید. همه واحدها به‌طور کامل و مجهز چیده شده‌اند و همگی دارای آشپزخانه، اتاق‌خواب، فضای نشیمن و فضای غذاخوری هستند. همه واحدها دارای دکوراسیون شیک و قابل‌توجهی بوده و به دلیل دارا بودن بالکن اختصاصی چشم‌انداز زیبایی روبه‌دریا دارند. واحدهای اقامتی موجود در این هتل عبارت‌اند از اتاق دوبل، سوئيت پنت هاوس، سوئیت تک خوابه همراه با پذیرایی، سوئیت با چشم‌انداز دریا.
لازم به ذکر است هر یک از واحدهای هتل Résidence Le Rêve Istanbul شامل آشپزخانه بوده و این آشپزخانه‌ها نیز شامل یخچال، اجاق‌گاز، میز غذاخوری و کتری برقی هستند. در حمام‌های اختصاصی موجود در این واحدها نیز می‌توانید از دوش، وان، توالت فرنگی بهره‌مند شوید. هر یک از این واحدها چشم‌انداز زیبایی روبه‌دریا، شهر و محیط اطراف دارند، بی‌شک با اقامت در این هتل لحظات خوشی را تجربه خواهید کرد و برای سفرهای بعدی‌تان نیز اشتیاق رزرو دوباره را خواهید داشت. برخی از امکانات ارائه‌شده در داخل واحدهای این هتل عبارت‌اند از کمد لباس، چای‌ساز و قهوه ساز، مینی بار، سیستم تهویه مطبوع هوا، گاوصندوق، امکانات اتوکشی، سیستم سرمایشی و گرمایشی، میز کار، بالکن همراه با مبلمان. علاوه بر این‌ها می‌توان به ورودی اختصاصی و عایق صدا بودن دیوارها و پنجره‌های اتاق‌ها اشاره کرد، بدین‌جهت اقامتی همراه با آرامش همانند منزل شخصی را تجربه خواهید کرد.

فاصله هتل رزیدنس لو ریو تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا برج گالاتا: ۷۰۰ متر
فاصله تا میدان تکسیم: ۱ کیلومتر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۲.۲ کیلومتر
فاصله تا مسجد آبی: ۲.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی رایگان
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است