search
menu

هتل Renata Boutique Hotel Sisli Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Renata Boutique Hotel Sisli Istanbul
امکانات کلی هتل رناتا بوتیک شیشلی
انواع اتاق‌ های هتل و امکانات آنها
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل رناتا بوتیک شیشلی تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Renata Boutique Hotel Sisli Istanbul


هتل رناتا بوتیک شیشلی از هتل‌های ۴ ستاره شهر استانبول است که در منطقه شیشلی قرار دارد. شیشلی در قسمت اروپایی استانبول قرار گرفته و از مناطق جذاب این شهر به شمار می‌رود. این منطقه به دلیل نزدیکی به جاذبه‌های تاریخی و فروشگاه‌های معروف از مکان‌های محبوب گردشگران برای اقامت است. هتل Renata Boutique Hotel Sisli Istanbul از هتل‌های لوکس استانبول است که در این منطقه قرار دارد و گزینه مناسبی برای اقامت است. هتل رناتا بوتیک در سال ۲۰۱۵ ساخته شده است و امکانات خوبی به مهمانان ارائه می‌دهد. با خرید آنلاین بلیط هواپیما استانبول و اقامت در هتل رناتا بوتیک سفر به یاد ماندنی‌ای تجربه خواهید کرد.

امکانات کلی هتل رناتا بوتیک شیشلی


با اقامت در هتل Renata Boutique Hotel Sisli Istanbul از امکانات و خدمات باکیفیتی برخوردار خواهید شد. امکانات اصلی این هتل شامل اینترنت رایگان، پارکینگ، پذیرش ۲۴ ساعته، اتاق خانواده و ترانسفر رفت و برگشت است. این هتل به دلیل داشتن امکاناتی مثل شبکه‌های تلویزیونی کودکان و کالسکه بسیار مناسب خانواده‌هایی است که فرزند کوچک به همراه دارند. رناتا بوتیک خوشامدگوی کودکان از هر سنی است و هزینه اقامت کودکان بالای ۱۵ سال تمام‌بها محاسبه می‌شود. برای بازدید از نمایش‌ها و جاذبه‌های استانبول می‌توانید از هتل بلیط تهیه کنید؛ البته این خدمات هزینه اضافی در پی دارد. کتابخانه، اتاق چمدان، آسانسور، صرافی، صندوق امانات، فکس، فتوکپی، دوربین مداربسته در نواحی مشترک، کپسول آتش‌نشانی، سیستم اعلام حریق، سیستم تهویه مطبوع، سیستم سرمایش و گرمایش، دزدگیر و روزنامه از دیگر امکاناتی هستند که به مهمانان ارائه می‌شوند. کارکنان هتل بسیار حرفه‌ای و مهربان هستند و برای ایجاد یک اقامت خاطره‌انگیز از هیچ کمکی دریغ نمی‌کنند. برای گردش در شهر می‌توانید از خدمات اجاره خودرو هتل استفاده کرده و خودتان رانندگی کنید. در هتل رناتا بوتیک خدمات متفاوتی از قبیل خدمات تور، بلیط، نظافت روزانه، لاندری، خشک‌شویی، اتو و واکس کفش ارائه می‌شود. ناگفته نماند ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است. لازم به ذکر است سیگار کشیدن در مناطق مشترک این هتل ممنوع است و برای این منظور باید به اتاق سیگار مراجعه کنید.

انواع اتاق‌ های هتل و امکانات آنها


هتل رناتا بوتیک شیشلی دارای ۳۷ واحد اقامتی شیک و جادار است. این هتل واحدهای اقامتی متنوعی دارد و مهمانان عزیز می‌توانند با توجه به سلیقه و تعداد نفرات اقدام به رزرو اتاق موردنظرشان نمایند. تنوع واحدهای اقامتی شامل اتاق لوکس کلاب با آشپزخانه، اتاق سوپریور دوبل، اتاق کامفورت، اتاق لوکس با تراس، اتاق پریمیر و سوئیت پنت‌ هاوس با سونا است. دکوراسیون تمام واحدهای اقامتی بسیار زیبا و آرامش‌بخش است و امکانات متعددی در آنها قرار دارد. تمامی اتاق‌های هتل Renata Boutique Hotel Sisli Istanbul ضدحساسیت و عایق صدا هستند. آشپزخانه، روم سرویس، مینی‌بار، یخچال، کتری برقی، تهویه مطبوع، پرده‌های ضد نور، تلویزیون صفحه تخت، نشیمن، میز، تلفن، رادیو، اتو، حمام اختصاصی، سشوار، لوازم بهداشتی، دمپایی و سرویس بهداشتی از جمله امکانات داخل اتاق‌ها هستند. لازم به ذکر است برخی از واحدها ظرفیت پذیرش نفر اضافی دارند و در صورت درخواست سرویس اضافی در اختیار مهمانان قرا می‌گیرد؛ البته تختخواب کودکان زیر ۳ سال بدون هزینه است.

امکانات تفریحی هتل


یکی از دلایل محبوبیت هتل رناتا بوتیک امکانات تندرستی آن است. اسپا، اتاق بخار و سونا از امکانات ویژه‌‌ای هستند که با اقامت در هتل رناتا از آن‌ها برخوردار خواهید شد. طرفداران تناسب اندام از وجود یک باشگاه مجهز خوشحال خواهند شد.

رستوران هتل


صبحانه به صورت سلف سرویس است و شامل صبحانه‌ کانتیننتال، گیاهی، وگان، حلال و بدون گلوتن است. این هتل دارای رستوران مشهوری است و غذاهای باکیفیتی ارائه می‌کند. در این رستوران می‌توانید غذاهای ترکی، فرانسوی، ایتالیایی، دریایی و کبابی نوش جان کنید. ناگفته نماند رستوران‌های معروفی در نزدیکی هتل قرار دارند که انتخاب آن‌ها هم خالی از لطف نیست.

فاصله هتل رناتا بوتیک شیشلی تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز خرید جواهر استانبول: ۱ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۳.۵ کیلومتر
فاصله تا تنگه بسفر: ۳.۷ کیلومتر
فاصله تا برج دختر: ۴.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است