search
menu

هتل Ravouna 1906 Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Ravouna 1906 Istanbul
امکانات هتل راوونا ۱۹۰۶ استانبول
خدمات هتل راوونا ۱۹۰۶ استانبول
واحدهای اقامتی و امکانات واحدهای اقامتی
فاصله هتل راوونا ۱۹۰۶ استانبول تا اماکن مهم و گردشگری

درباره هتل Ravouna 1906 Istanbul


هتل راوونا ۱۹۰۶ استانبول یکی از هتل‌های فوق العاده زیبا در شهر استانبول است و برای کسانی که از مکان‌های لوکس و مجلل لذت می‌برند گزینه بسیار مناسبی است. این هتل طراحی داخلی منحصر به فرد و جذابی دارد که از همان بدو ورود به لابی هتل متوجه این مسئله خواهید شد. واحدهای اقامتی هتل نیز همگی دارای دکوراسیون شیک و جذاب هستند و با فضای زیبا و آرامش بخشی که دارند می‌توانند هر سلیقه‌ای را از خود راضی نگه دارند. هتل در قلب خیابان شلوغ و پرطرفدار استقلال قرار گرفته و موقعیت مکانی آن به گونه‌ای است که مسافران می‌توانند به اکثر اماکن جذاب شهر استانبول از جمله پل گالاتا، مسجد آبی، موزه هنرهای مدرن استانبول، مسجد ایاصوفیه و… دسترسی داشته باشند. خیابان اسقلال نیز خود به تنهایی یکی از مهم‌ترین مکان‌های توریستی استانبول است که با طول ۳ کیلومتر اکثر مراکز تجاری، تفریحی، کافه‌ها و رستوران‌های جذاب استانبول را در خود جای داده است. لازم به ذکر است که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما ضمن سفر به شهر زیبای استانبول در Ravouna 1906 Istanbul اقامت داشته باشید و سفری زیبا و خاطره‌انگیز را تجربه کنید.

امکانات هتل راوونا ۱۹۰۶ استانبول


هتل راوونا ۱۹۰۶ استانبول علاوه بر موقعیت مکانی عالی امکانات رفاهی متنوعی را نیز در اختیار مهمانان قرار می‌دهد و از همین جهت توانسته نظر بسیاری از گردشگران شهر استانبول را به خود جذب کند. هتل راوونا دارای یک رستوران زیبا با فضایی شیک و مدرن است که در پشت بام هتل قرار گرفته و علاوه بر منظره جذابی که روبه شهر دارد با انواع غذاهای لذیذ ترکی و مدیترانه‌ای از مهمانان پذیرایی می‌کند. باغ سرپوشیده این هتل محیطی زیبا و جذاب را برای استراحت مسافران ایجاد کرده است و مهمانان هتل از استراحت و وقت گذرانی در این باغ استقبال فراوانی می‌کنند. یک تراس فضای باز نیز در هتل قرار دارد که منظره‌ای تماشایی از شهر استانبول و دریای مرمره را پیشکش چشمان مسافران می‌کند و تماشای این مناظر علی الخصوص در شب، حال و هوای ویژه‌ای دارد که هرگز از خاطراتتان فراموش نخواهد شد. پارکینگ، اینترنت پرسرعت رایگان در سرتاسر ملک، تهویه مطبوع، منطقه مخصوص سیگار کشیدن، اتاق‌های عایق صدا، سالن برگزاری کنفرانس و… از دیگر امکانات رفاهی موجود در Ravouna 1906 Istanbul هستند.

خدمات هتل راوونا ۱۹۰۶ استانبول


خدمات متنوعی در هتل راوونا ۱۹۰۶ استانبول به مسافران ارائه می‌شوند که در مجموع سبب شده‌اند مهمانان در زمان اقامت احساس رفاه و آسایش داشته باشند و از سفر خود لذت ببرند. پرسنل هتل علاوه بر زبان ترکی به زبان‌های انگلیسی و آلمانی نیز مسلط هستند و رفتار محترمانه و صمیمانه‌ای که با مسافران دارند همواره رضایت مهمانان ساکن هتل را به همراه داشته است. کرایه خودرو از جمله خدمات محبوب در هتل است که امکان رفت و آمد و بازدید از تمام نقاط شهر استانبول به وسیله خودرو شخصی را برای مسافران فراهم می‌کند. هتل دارای خدمات تبدیل ارز نیز است و مهمانان برای تهیه ارز مورد نیاز خود می‌توانند از خدمات صرافی موجود در محل بهره‌مند شوند. اجرای موسیقی زنده، گالری هنرهای موقت، برگزاری تورهای پیاده روی، سرگرمی‌های شبانه و… از جمله فعالیت‌های مخصوص در Ravouna 1906 Istanbul هستند که اقامت در آن را برای مهمانان زیباتر و جذاب‌تر می‌کنند.

واحدهای اقامتی و امکانات واحدهای اقامتی


واحدهای اقاتی Ravouna 1906 Istanbul همگی دارای فضایی کاملا مدرن با دکوراسیون ظریف و جذاب هستند که اقامت در آن‌ها برای مهمانان احساس خوشایندی را به همراه می‌آورد. اتاق استودیو لوکس با نمای شهر، اتاق برتر با منظره باغ، اتاق استودیو لوکس با بالکن و نمای شهر و اتاق لوکس دبل با منظره دریا از انواع واحدهای اقامتی هتل راوونا ۱۹۰۶ استانبول به شمار می‌روند که با تهیه بلیط هواپیما و سفر به شهر استانبول می‌توانید به آن‌ها دسترسی داشته باشید. واحدهای اقامتی هتل راوونا ۱۹۰۶ استانبول دارای امکانات رفاهی متعددی هستند که از جمله آن‌ها می‌توان به تلویزیون صفحه تخت، مینی بار، تلویزیون، تلفن، میز تحریر، کتری برقی، اجاق گاز، میز غذاخوری، تستر، کمد لباس و… اشاره کرد.

فاصله هتل راوونا ۱۹۰۶ استانبول تا اماکن مهم و گردشگری


فاصله هتل تا برج و پل گالاتا: ۳.۳ کیلومتر
فاصله هتل تا کاخ دلمه باغچه: ۳.۵ کیلومتر
فاصله هتل تا برج دختر استانبول: ۴ کیلومتر
فاصله هتل تا آب انبار باسیلیکا: ۵ کیلومتر
فاصله هتل تا مسجد ایاصوفیه: ۵ کیلومتر
فاصله هتل تا کاخ توپکاپی: ۷.۲ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است