search
menu

هتل Raven Istanbul Suites

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Raven Istanbul Suites
امکانات عمومی سوئيت راون استانبول
واحدهای اقامتی و امکانات واحدها
رستوران هتل
فاصله سوئیت راوین استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Raven Istanbul Suites


سوئیت راون در منطقه بی اوغلو استانبول واقع‌شده است. این هتل‌آپارتمان تا مرکز شهر حدوداً سه کیلومتر فاصله دارد و به دلیل موقعیت قرارگیری بسیار عالی در میان گردشگران و توریست‌ها به شهرت رسیده است. سوئیت سه ستاره راون در طول سال میزبان مسافران زیادی از جای‌جای دنیا می‌شود و پرسنل این مجموعه در فراهم کردن اقامتی به‌یادماندنی و بی‌نظیر تلاش می‌کنند. هتل‌آپارتمان در مرکز خیابان سوسلو ساکسی قرار دارد که موازی با خیابان استقلال است و تا میدان تکسیم نیز ۵۵۰ متر فاصله دارد، بدین‌جهت دسترسی به‌تمامی نقاط شهر اعم از جاذبه‌های دیدنی و تاریخی، مراکز خرید، رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها بسیار آسان است. ازجمله جاهای دیدنی نزدیک به این سوئيت می‌توان به برج گالاتا با فاصله یک کیلومتر و منطقه تاریخی سلطان احمد با فاصله ۴ کیلومتری اشاره کرد. فرودگاه استانبول نیز حدوداً ۳۷ کیلومتر تا این هتل فاصله دارد و برای دسترسی به فرودگاه می‌توانید از شاتل فرودگاهی با هزینه مجزا بهره‌مند شوید. دقت داشته باشید که در زمان خرید بلیط هواپیما نیازی به وسواسی در انتخاب ساعت پرواز وجود ندارد، زیرا در هر ساعتی از شبانه‌روز شاتل فرودگاهی در هتل‌آپارتمان Raven Istanbul Suites در دسترس است. برخی از امکانات مشهور ارائه‌شده در این سوئیت عبارت‌اند از اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، اتاق‌های خانواده، اتاق‌های ضد سیگاری، بار و سیستم گرمایشی و سرمایشی. در این هتل‌آپارتمان اقامتی خاطره‌انگیز و به‌یادماندنی را تجربه خواهید کرد، زیرا برای راحتی مسافران همواره تلاش می‌کنند و از اسباب و وسایل لاکچری استفاده می‌کنند.

امکانات عمومی سوئيت راون استانبول


اینترنت وای فای در تمامی نقاط این سوئیت قابل‌دسترس است. پرسنل در میز تور بلیط و گردشگری در لابی این هتل در صورت درخواست شما را با جاذبه‌های دیدنی و تاریخی شهر آشنا می‌کنند و حتی ممکن است بلیط ورودی برخی از جاذبه‌های دیدنی از این بخش قابل خریداری باشد. در هتل‌آپارتمان Raven Istanbul Suites پارکینگ وجود ندارد، بنابراین مسافرانی که ماشین شخصی دارند باید در خیابان‌های اطراف نسبت به پارک ماشین خود اقدام کنند. توجه داشته باشید که در هنگام اقامت در سوئیت ممکن است به خدماتی مانند خشک‌شویی، لباسشویی و اتو نیاز داشته باشید که همه خدمات با هزینه مجزا قابل‌استفاده هستند. حیوانات خانگی اجازه ورود به داخل هتل‌آپارتمان را ندارند. دقت داشته باشید که طبقات بالایی این سوئیت تنها از طریق پله قابل‌دسترس است، بدین‌جهت مسافرانی که مشکلات جسمانی دارند یا به‌وسیله ویلچر حرکت می‌کنند، باید از واحدهای طبقات پایین رزرو کنند. پرسنل این هتل به زبان‌های انگلیسی و ترکی استانبولی صحبت می‌کنند و به‌صورت شبانه‌روزی در حال تلاش برای ارائه خدمات به مسافران هستند.

واحدهای اقامتی و امکانات واحدها


واحدهای اقامتی این سوئیت به‌صورت آپارتمان بوده و دارای اتاق‌خواب با یک‌تخت دونفره بزرگ و پذیرایی با کاناپه تخت شو هستند. واحدهای اقامتی در این هتل‌آپارتمان به طرز منحصربه‌فردی طراحی‌شده‌اند و در هر یک از این واحدها سیستم تهویه مطبوع هوا و تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای تعبیه‌شده است. در همه واحدهای اقامتی هتل‌آپارتمان Raven Istanbul Suites بخشی به‌عنوان پذیرایی و اتاق‌خواب و بخشی دیگر نیز به‌عنوان آشپزخانه در نظر گرفته‌شده است که در این قسمت می‌توانید از یخچال، کتری برقی، لوازم شست‌وشو، ظروف و اجاق‌گاز بهره‌مند شوید. همچنین تمیزی و مرتب بودن تختخواب‌ها، ملافه و بالش‌ها موردتوجه مسافران قرار می‌گیرد. حمام‌های اختصاصی موجود در داخل همه واحدهای اقامتی نیز شامل دوش، توالت فرنگی، حوله، سشوار و دمپایی هستند. همچنین در قسمت پذیرایی نیز امکانات اتوکشی تعبیه‌شده است. همچنین در فضای نشیمن این واحدها میز کار تعبیر شده است. امکانات دیگر ارائه‌شده در داخل واحدهای اقامتی عبارت‌اند از مینی بار، چای‌ساز و قهوه ساز و بطری آب.

رستوران هتل


در هنگام ورود به ساختمان این هتل با Raven Café & Pub روبرو خواهید شد که همه‌روزه وعده صبحانه و انواع مختلف نوشیدنی‌ها مانند چای، قهوه و آبمیوه سرو می‌کنند. همچنین انواع غذاهای بین‌المللی و ترکی نیز در این رستوران ارائه می‌شود، اما اگر مایل به سرو غذا در این هتل نیستید، به‌راحتی می‌توانید به خیابان استقلال رفته و از صدها رستوران موجود یک مورد را انتخاب کنید.

فاصله سوئیت راوین استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا میدان تکسیم: ۳۰۰ متر
فاصله تا برج گالاتا: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۳.۱ کیلومتر
فاصله تا مسجد آبی: ۳.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است