search
menu

هتل Ramada By Wyndham Taksim Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Ramada By Wyndham Taksim Istanbul
موقعیت مکانی هتل رامادا بای ویندهام استانبول
امکانات و خدمات عمومی هتل رامادا بای ویندهام استانبول
انواع اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
گزینه های صرف غذا
دیگر خدمات و امکانات هتل
فاصله هتل رامادا بای ویندهام استانبول تا اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Ramada By Wyndham Taksim Istanbul


هتل رامادا بای ویندهام استانبول یکی از هتل های ۴ ستاره واقع در خیابان محبوب استقلال است که از برترین هتل های تجاری استانبول به حساب می آید و فاصله کمی با میدان تقسیم دارد؛ میدانی که هر گردشگری را به اکتشاف خود می خواند. با اینکه هتل رامادا بای ویندهام استانبول در سال ۱۹۹۷ افتتاح شده ولی بارها تحت بازسازی قرار گرفته و حالا بنای کاملا مدرن و باعظمتی دارد که با امکانات روز و خدماتی در سطح استاندارد جهانی از خریداران بلیط هواپیما استانبول میزبانی می کند.

موقعیت مکانی هتل رامادا بای ویندهام استانبول


میدان تقسیم یا تکسیم در قسمت اروپایی استانبول واقع شده و مدرنیته های شهر از جمله مراکز خرید استانبول، هتل ها، رستوران ها و کافه های متنوع و گالری های هنری را در این بخش از شهر پیدا می کنید. در واقع با اقامت در هتل رامادا بای ویندهام استانبول از جاهای دیدنی استانبول و مراکز خرید استانبول مسیر کوتاهی در پیش خواهید داشت که جذابیت این مسیر شما را به کوچه پس کوچه های آن می کشاند و با فرهنگ مردم محلی آشنا می کند. ضمن اینکه ایستگاه تراموا و مترو که در نزدیکی هتل قرار دارند، دسترسی به دیگر جاذبه ها و مراکز تفریحی را برایتان مسیر می سازند.

امکانات و خدمات عمومی هتل رامادا بای ویندهام استانبول


شاید قرار گرفتن در نزدیکی میدان تقسیم بزرگ ترین مزیت هتل به شمار بیاید ولی تنوع امکانات و خدمات هتل و تجربه ای که در طول فعالیتش داشته، مهمانان هتل را به مشتریان دائمی آن ها تبدیل کرده است. هتل رامادا بای ویندهام استانبول دارای پارکینگ، خدمات ترانسفر فرودگاهی، استخر، سرویس شاتل، کرایه خودرو، مغازه کادویی، تجهیزات وی آی پی و روم سرویس است و مدیریت هتل سهم زیادی در رضایت مهمانانش دارد. چه برای تفریح یا کار بلیط هواپیما استانبول خریده باشید، این هتل مناسب شماست.

انواع اتاق های هتل


هتل رامادا بای ویندهام استانبول یک ساختمان ۱۱ طبقه است که ۱۰۱ واحد اقامتی مدرن را در خود جای داده و اقامتی در شان مهمانانش را در این هتل فراهم کرده است. واحدهای اقامتی این هتل متشکل از اتاق های استاندارد، استاندارد تویین، سوپریور کینگ و سوئیت هستند. سوئیت های هتل در طبقات بالای آن بوده و نمای زیبایی از شهر از پنجره های آن ها پیداست.

امکانات اتاق های هتل


دکور به سبک مدرن، چهره دلنشین و زیبایی به اتاق های هتل رامادا بای ویندهام استانبول داده است. فضای دلباز و بزرگ، نورگیری خوب اتاق ها و استفاده از المان های رنگی در دکوراسیون نه تنها این اتاق ها را به مکان ایده آلی برای رفاه مهمانان بلکه برای القای آرامش تبدیل کرده است. مهمانان در اتاقشان حمامی دارند که دارای وان است و لوازم بهداشتی و سشوار نیز در آن گنجانده شده است. علاوه بر این ها، اتاق ها دارای امکاناتی نظیر تلویزیون، گاو صندوق، تهویه مطبوع، میز و کاناپه هستند.

گزینه های صرف غذا


سرآشپزهای رستوران color هتل رامادا بای ویندهام استانبول فقط با تازه ترین محصولات فصلی غذاهای منو را طبخ می کنند. در منوی این رستوران انواع غذاهای محلی و بین المللی را می بینید. از این گذشته، معماری فاخر رستوران و دکوراسیون زیبایش کاملا برازنده مهماناش است. صبحانه های هتل نیز به صورت روزانه و به سبک سلف سرویس سرو می شوند. ناگفته نماند که رستوران های متنوعی در چند قدمی هتل رامادا بای ویندهام استانبول دایر هستند که غذاهای متنوعی سرو می کنند.

دیگر خدمات و امکانات هتل


بعد از گشت و گذار در شهر و دیدن جاذبه های استانبول می توان خستگی روز را در سونا و یا حمام ترکی هتل از تن در آورد یا از انواع ماساژها بهره مند شد. این هتل برای سرگرمی مهمانانش برنامه های مثل ساعات شادی، تور دوچرخه سواری یا پیاده روی و خدمات تور ارائه می کند. هتل رامادا بای ویندهام استانبول باشگاه مجهزی دارد و از روتین ورزشی خود عقب نخواهید ماند. ضمن این که کارکنان هتل به زبان های عربی و انگلیسی نیز مسلط هستند و با خوشرویی تمام از مهمانان خود میزبانی می کنند.

فاصله هتل رامادا بای ویندهام استانبول تا اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا میدان تقسیم: ۰.۴ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید دمیرورن: ۰.۸ کیلومتر
فاصله تا برج ساعت دلمه باغچه: ۱ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۱.۹ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است