search
menu

هتل Radisson Hotel Istanbul Sultanahmet

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Radisson Hotel Istanbul Sultanahmet - Special Category
امکانات کلی هتل رادیسون استانبول سلطان احمد اسپشیال کتگوری
انواع اتاق های هتل و امکانات آنها
رستوران هتل
فاصله هتل رادیسون استانبول سلطان احمد اسپشیال کتگوری تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Radisson Hotel Istanbul Sultanahmet - Special Category


هتل رادیسون استانبول سلطان احمد اسپشیال کتگوری از هتل‌های ۴ ستاره معروف استانبول است که در منطقه فاتح قرار دارد. منطقه فاتح یکی از مناطق مهم استانبول است که به دلیل جاذبه‌های تاریخی فراوان از محبوبیت زیادی برخوردار است. با اقامت در هتل Radisson Hotel Istanbul Sultanahmet - Special Category دسترسی خوبی به جاذبه‌های تاریخی، مراکز تفریحی و مراکز خرید استانبول خواهید داشت. همچنین هتل رادیسون سلطان احمد استانبول، چشم‌انداز زیبایی از دریای مرمره را برای مهمانان این هتل به نمایش می‌گذارد. مسجد و موزه ایاصوفیه و آب‌انبار باسیلیکا از جاذبه‌های مهم استانبول هستند که کمتر از ۱ کیلومتر با هتل فاصله دارند. نزدیکی به سرویس حمل‌ونقل عمومی از دیگر ویژگی‌های مثبت هتل رادیسون اسپشیال کتگوری است که بازدید راحت و ارزان از تمامی جاهای دیدنی استانبول را برای مهمانان هتل فراهم می‌کند. شما هم با خرید آنلاین بلیط هواپیما سفرمارکت می‌توانید از دیدن تمام این جاذبه‌ها لذت ببرید.

امکانات کلی هتل رادیسون استانبول سلطان احمد اسپشیال کتگوری


در هتل Radisson Hotel Istanbul Sultanahmet - Special Category برای رفاه حال مهمانان عزیز، امکانات متنوعی تدارک دیده شده است. اینترنت رایگان و پرسرعت در تمام نقاط هتل در دسترس است و به راحتی می‌توانید با دوستان و خانواده خود در ارتباط باشید. در اوقات فراغتتان می‌توانید در باغ هتل گردش کنید. از امکانات دیگر هتل می‌توان به پارکینگ رایگان، فکس، فتوکپی، کپسول آتش‌نشانی، دوربین مداربسته، سیستم اعلام حریق، دزدگیر و صندوق امانات اشاره کرد. در قسمت پذیرش، خدمات متنوعی ازجمله پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات تور، بلیط، اتاق چمدان و خدمات کانسیرج ارائه می‌شود. کارکنان هتل بسیار خوش‌برخورد و حرفه‌ای هستند و از هیچ تلاشی برای ایجاد اقامتی دلپذیر برای مهمانان فروگذار نمی‌کنند.
با دانستن یکی از دو زبان ترکی یا انگلیسی می‌توانید به آسانی کارکنان هتل ارتباط برقرار کنید. بلیط نمایش‌ها و جاذبه‌های استانبول در این هتل در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد. با استفاده از امکانات اجاره خودرو علاوه بر گردشی راحت در شهر، رانندگی در این کلان‌شهر جذاب را هم تجربه خواهید کرد. هتل رادیسون سلطان احمد پذیرای کودکان در هر رده سنی است؛ و با داشتن امکاناتی نظیر شبکه‌های تلویزیونی کودکان و سلف‌سرویس مخصوص آنان، انتخابی عالی برای خانواده‌هایی است که به همراه فرزند خردسال خود به سفر می‌روند. ناگفته نماند هزینه اقامت کودکان زیر ۱۳ سال در این هتل نیم‌بها محاسبه می‌شود. فاصله هتل تا فرودگاه‌های بین‌المللی صبیحه گوکچن و استانبول ۳۰ کیلومتر است و سرویس شاتل فرودگاهی در این هتل برای مهمانان ارائه می‌شود. از دیگر خدمات هتل رادیسون می‌توان به نظافت روزانه، اتو، خشک‌شویی و لاندری اشاره کرد. توجه داشته باشید که ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.

انواع اتاق های هتل و امکانات آنها


۲۸ اتاق شیک و زیبا در هتل رادیسون استانبول سلطان احمد قرار دارد. این هتل از تنوع واحدهای اقامتی مناسبی برخوردار است و مهمانان عزیز می‌توانند با توجه به تعداد نفرات و سلیقه خود اقدام به رزرو اتاق مورد نظرشان نمایند. اتاق استاندارد، اتاق استاندارد (با ویو دریا)، سوئیت (با بالکن و ویو دریا)، اتاق سوپریور (با بالکن و ویو دریا)، اتاق استاندارد (با بالکن و ویو دریا)، اتاق خانواده و سوئیت ماه‌عسل ازجمله واحدهای اقامتی این هتل به شمار می‌روند. تمامی اتاق‌ها دارای مینی بار، روم سرویس، چای‌ساز، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، تلویزیون صفحه تخت، تلفن، کمد لباس، میز، صندلی، اتو، حمام مدرن، سشوار، لوازم بهداشتی، حوله و دمپایی هستند. توجه داشته باشید که برخی از واحدها ظرفیت پذیرش نفر اضافه دارند و در صورت درخواست سرویس اضافی در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد.

رستوران هتل


وعده صبحانه در هتل رادیسون استانبول سلطان احمد بسیار موردپسند مهمانان قرار می‌گیرد. غذاهای حلال، کانتیننتال، آمریکایی و گیاهی ازجمله خوراکی‌هایی هستند که به صورت سلف‌سرویس برای مهمانان تدارک دیده می‌شود. برای صرف ناهار و شام می‌توانید به رستوران شیک هتل تشریف ببرید. رستوران هتل برای هر ۳ وعده آماده پذیرایی از مهمانان است و فضای بسیار لوکس و جذابی دارد. می‌توانید انواع غذاهای ترکی و بین‌المللی را در این رستوران نوش جان کنید. پس از گردش در شهر سری به کافی‌شاپ هتل بزنید و از شیرینی‌ها و نوشیدنی‌های لذیذ آن میل کنید. البته با وجود رستوران‌ها و کافه‌های فراوانی که در نزدیکی هتل قرار دارند، گزینه‌ها دیگری نیز پیش رویتان خواهد بود.

فاصله هتل رادیسون استانبول سلطان احمد اسپشیال کتگوری تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله از مسجد و موزه ایاصوفیه استانبول: ۶۰۰ متر
فاصله از آب‌ انبار باسیلیکا استانبول: ۶۰۰ متر
فاصله از مسجد سلیمانیه استانبول: ۲٫۱ کیلومتر
فاصله از برج گالاتا استانبول: ۲٫۶ کیلومتر
فاصله از برج دختر استانبول: ۲٫۷ کیلومتر
فاصله از کاخ دلمه باغچه استانبول: ۴٫۱ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است