search
menu

هتل Premist Hotels Sultanahmet Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Premist Hotels Sultanahmet Istanbul
امکانات عمومی هتل پریمست سلطان احمد استانبول
امکانات و اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل پریمست سلطان احمد استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک:

درباره هتل Premist Hotels Sultanahmet Istanbul


هتل پریمیست سلطان احمد استانبول از جمله هتل‌های خاص و جذاب استانبول است که چهار ستاره دارد. این هتل توانسته است تا بافت قدیمی خودش را حفظ کند و در واقع در طراحی و معماری آن ترکیبی از هر دو مدل سنتی و مدرن بهره گرفته شده‌است. تمام اتاق‌ها از مبلمانی برخوردارند که بصورت دست ساز ساخته شده‌است. اتاق‌هایی که سبک مدرن دارند چشم اندازی به دریا هم دارند. برای صبحانه، یک فنجان اسپرسو، کاپوچینو، لاته، یک لیوان آب پرتقال تازه و یک املت به صورت رایگان ارائه می شود. سرویس چای و قهوه رایگان در حیاط هتل در طول روز ارائه می‌شود و می‌توانید در این حیاط نوشیدنی خود را همراه با روزنامه رایگان داشته‌باشید. از هتل تا ایستگاه تراموا سلطان احمد حدود ۱۰ دقیقه پیاده روی لازم است و از طریق آن به راحتی می‌توانید به میدان تکسیم بروید. در صورت رزرو اینترنتی بلیط هواپیما برای سفر به استانبول و بازدید از جاهای دیدنی استانبول بهتر است اطلاعات مربوط به این هتل را در این متن بخوانید تا در صورت تمایل این هتل جذاب را برای اقامتتان انتخاب کنید.

امکانات عمومی هتل پریمست سلطان احمد استانبول


امکانات عمومی هتل Premist Hotels Sultanahmet Istanbul بسیار متنوع هستند. یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین امکاناتی که برای هر مسافری وجود آن بعنوان اولویت است، وجود اینترنت رایگان پر سرعت است که در همه بخش‌های هتل قابل دسترسی است. برای مسافرانیکه با رزرو اینترنتی بلیط هواپیما به این شهر سفر می‌کنند شاتل فرودگاهی با هزینه اضافی خدمت دیگری است که از طرف هتل به مسافران ارایه می‌شود. هتل پارکینگ اختصاصی نیز دارد ولی داخل ساختمان خود هتل نیست بلکه در نزدیکی هتل قرار دارد و برای استفاده از آن نیاز به پرداخت هزینه اضافی دارد. اگر سگ یا حیوان خانگی دارید ذکر این نکته مهم است که اجازه ورود این حیوانات به هتل وجود ندارد. خدماتی همچون خشکشویی و لباسشویی البته با هزینه مجزا برای مسافران ارایه می‌شود. صندوق امانات از امکانات امنیتی هتل است که در اختیار شما قرار داده می‌شود.
علاوه بر این‌ها نظافت روزانه هتل بطور تمام و کمال انجام می‌شود. تبدیل ارز قطعا برای مسافران خارجی یک امر ضروری است و در این هتل براحتی می‌توانید نیاز خود را رفع کنید. پذیرش ۲۴ ساعته هتل برای آرامش خاطر بیشتر مسافران در هتل پرمیست سلطان احمد استانبول وجود دارد. هتل دارای حیاط کوچکی است که می‌توانید عصرانه را در آن میل کنید. هشدار دهنده و حس‌گر دود برای جلوگیری از هر گونه آتش سوزی احتمالی وجود دارد.

امکانات و اتاق‌های هتل


هتل پریمیست سلطان احمد اتاق‌های بسیار جالبی دارد که می‌توانید بر حسب سلیقه در این اتاق‌های جالب از نظر دکوراسیون استقرار پیدا کنید. در اتاق‌های هتل می‌توانید به راحتی به اینترنت متصل شوید. یخچال و مینی بار نیز در اتاق‌های هتل وجود دارد و می‌توانید به راحتی مواد غذایی را در یخچال اتاقتان تازه و خنک نگهدارید. اتاق‌های هتل دارای تلویزیون هستند و شما می‌توانید در اتاق‌های جالب و جذاب هتل سرگرم شوید. انواع اتاق‌های هتل شامل:
• اتاق‌های استاندارد با دو تخت تک نفره یا یک تخت دو نفره
• اتاق‌های دلوکس با یک تخت دو نفره
• اتاق‌های خانوادگی با یک مبل تخت شو بعلاوه یک تخت دو نفره
• اتاق استاندارد سه نفره با یک تخت دو نفره و یک تخت تک نفره
• اتاق استاندارد با یک تخت تک نفره یا یک تخت دو نفره

رستوران هتل


هتل Premist Hotels Sultanahmet Istanbul دارای رستوران تمیز و شیکی است که غذاها و صبحانه تان را بصورت سلف سرویس در این رستوران می‌توانید میل کنید.

فاصله هتل پریمست سلطان احمد استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک:


فاصله تا موزه ایاصوفیه: ۳۰۰ متر
فاصله تا کاخ موزه توپکاپی: ۶۰۰ متر
فاصله تا بازار ادویه: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۱.۸ کیلومتر
فاصله میدان تا میدان تکسیم: ۶.۶ کیلومتر
فاصله تا کاخ دولمه باغچه: ۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است